Zal welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:57 schreef PalinG het volgende:
*gaapt*
Ik ga eeeeven op de bank liggen met m'n ogen dicht... nadenken![]()
dan ben je óf heel oud... óf heel licht heej!! phoe!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn leeftijd is gelijk aan mijn gewicht![]()
quote:
48quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
dan ben je óf heel oud... óf heel licht heej!! phoe!!
*schuift Cuall een nootje toe...
[afbeelding]
Zitten jullie stiekem in de kelder te vozen ofzo??quote:
op zolder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Zitten jullie stiekem in de kelder te vozen ofzo??
Ik krijg als een harde plasser van een TT.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Zitten jullie stiekem in de kelder te vozen ofzo??
Dat begint er op te lijken.quote:
Ik durf het bíjna niet te vragen.... maar.... víerhonderd-twéé-en-negentíg keer????quote:
Nee, met elke kilo veroudert ze een jaar!!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat zég ik!!
Neem nog een nootje!!
Ik had wat in te halenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik durf het bíjna niet te vragen.... maar.... víerhonderd-twéé-en-negentíg keer????![]()
*jaloers is![]()
Gooi gerust zelf een muntje in de jukebox.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
Gaat het wel helemaal goed met je APK?Opgewonden van eenTT en nu Volare
![]()
Oké. van de week op Fok gehoord. ACDC-Black Bettyquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi gerust zelf een muntje in de jukebox.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Nee, met elke kilo veroudert ze een jaar!!!!!
Wat een hórror scenario!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Nee, met elke kilo veroudert ze een jaar!!!!!
Ja dahag, ik heb niks gewonnen in de voetbalpoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi gerust zelf een muntje in de jukebox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |