Idd, hij mag wmb bij de eerstvolgende exit wieberenquote:
Helaas dus wel. Zeggen het net zelf ook een paar keer (dacht Joost) "Zondag hebben we een feestje"quote:
Helaas, pas zondagavond (en nacht dus) is dat feestje vrees ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
de nacht van zaterdag op zondag misschien?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
de nacht van zaterdag op zondag misschien?
Ik moet ze ergens in stoppen en de klioko hier staat op naam van mijn vrouwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, is dat de reden steeds? vroeg me al af wat ik met die zakken moest, we hebben hier namelijk kliko's!~
maakt dat wat uit dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef versabommie het volgende:
hey misschien een stomme vraag maar zijn dat naat d'r echte jopen of zijn het weer die kipfilets?
en tanja ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Zap Joost nou eens weg BB !!!
had t idee dat dat sinds vnaacht is dat ingrid t er met de rest over had dat zij zeiden dat menno homo zou zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
De liefde tussen ingrid en menno is voorbij.
Krijg het gevoel dat ze de hele avond elkaar al mijden.
Ik zou wel een slaapkamer willen zien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Hier is het beter verdeeld, ik krijg die ruftende biokliko mee!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik moet ze ergens in stoppen en de klioko hier staat op naam van mijn vrouw![]()
Ja, ik ben daar namelijk bij gebrek aan betere streams geinteseeerd in!quote:
dat is lekker kut,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helaas dus wel. Zeggen het net zelf ook een paar keer (dacht Joost) "Zondag hebben we een feestje"
Ik ben de hond uit gaan laten, was ook fijner voor de hondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben maar een biertje gaan pakken, de hond een klap geven, de kat een schop en mijn vrouw een draai om haar oren![]()
Ik ben niet verslaafd
)
ik heb het geluid maar uitgezet.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
is dat Tanja haar ingebouwde nicotinefilter?quote:
Wat een mongolen bij talpa, die gasten houden nergens rekening mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Nu is het helemaal duidelijk want Nathalie zegt net "laat die haan morgen maar gaan ipv maandag" dus nu is het ECHT duidelijk helaas
oke zal wel aan mij liggen ik vat dat niet ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar namelijk bij gebrek aan betere streams geinteseeerd in!
Bofkontquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier is het beter verdeeld, ik krijg die ruftende biokliko mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |