Ja en nu zag ik dat scanman01 ook eentje had geopend, precies één topicnummer hoger dan ikquote:
Bijnaquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef brummie34 het volgende:
[..]
zeg niks meer , je mag hier geloof ik alleen je mening geven als 24 uur hiet zit te kijken of zo
Terug naar Hools, jij sms-slet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef clauwheee het volgende:
Ja dat duurde wel een beetje lang![]()
Rob komt ff polshoogte nemen.
nee joh, dat Brabantse accent vind ik juist leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik begin sinds vannacht Linda ook steeds leuker te vinden.
Nu nog een goeie logopedist en ze kan zo mee.![]()
Nou, Lieske heeft gewoon geen ordi kop, haar uitstraling is niet zo, dus wat ze ook aantrekt, ordi zal ze er nooit echt uitzien, wel suf en gruwelijk braaf, zoals vanavondquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar omdat het Lieske is, is het nog steeds niet ordi, omdat ze toch dat lieve schattige kleine meisje blijft.![]()
Ja. Begin er nu wel een beetje moe van te worden trouwens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Joost loopt de boel erg op te fucken m.b.t. het "uit de kast komen".
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Is het misschien een idee dat een aantal daar toe aangewezen personen een nieuwe maakt en die dan al klaar staat voordat de ander is volgepost![]()
Haha ja iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Is het misschien een idee dat een aantal daar toe aangewezen personen een nieuwe maakt en die dan al klaar staat voordat de ander is volgepost![]()
Zitten we toch een paar minuten op F5 te drukken (klein beetje verslaafd)![]()
Ik ben maar een biertje gaan pakken, de hond een klap geven, de kat een schop en mijn vrouw een draai om haar orenquote:
Op voorwaarde dat hij Tanja nomineert!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Sanne het volgende:
Joost moet er nog maar lang in blijven.
Ha ha, jij bent hier zeker nieuwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
Zitten we toch een paar minuten op F5 te drukken (klein beetje verslaafd)![]()
Klinkt erg gezelligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben maar een biertje gaan pakken, de hond een klap geven, de kat een schop en mijn vrouw een draai om haar oren![]()
Ik ben niet verslaafd
)
Als hij dat nu nog niet doet.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Dynabite het volgende:
[quote]Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Sanne het volgende:
[/quote
Op voorwaarde dat hij Tanja nomineert!![]()
Ja das een echte "smaakmaker"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef Sanne het volgende:
Zou je denken? Is nu natuurlijk moeilijk te zeggen omdat ie nog niet genomineerd is geweest en dus ook niet echt te peilen is hoe het publiek op hem stemt (mn de reguliere kijkers die dus niet hier komen enzo)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Joost is een potentiële winnaar.
Het opslot gaan zal me een zorg zijn, ik moest nu een paar minuten voor mezelf gaan doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja iddmaar ik denk dat dat niet echt gaat lukken, zo werkt het opzich prima en soms krijg je dubbele topics maar die worden wel opslot geknalt door een mod
Kind, ik wil jouw vuurtje wel blussen hoor.quote:
PI, dat is datquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef brummie34 het volgende:
zeg niks meer , je mag hier geloof ik alleen je mening geven als 24 uur hiet zit te kijken of zo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Joost is een potentiële winnaar homo.
Dat belooft wat, als BB in December eindigtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben maar een biertje gaan pakken, de hond een klap geven, de kat een schop en mijn vrouw een draai om haar oren![]()
Ik ben niet verslaafd
)
Hij was bij Thuis en gaf aan wel blij te zijn eruit te zijn!quote:
Ja denk ik echt. Zonder hem was het zooooo vreselijk saai daar. En heb het idee dat hij zich niet anders voordoet dan dat hij is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou je denken? Is nu natuurlijk moeilijk te zeggen omdat ie nog niet genomineerd is geweest en dus ook niet echt te peilen is hoe het publiek op hem stemt (mn de reguliere kijkers die dus niet hier komen enzo)
Ik zal voortaan wat sneller zijn met een topic te openenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het opslot gaan zal me een zorg zijn, ik moest nu een paar minuten voor mezelf gaan doenen dan doe ik dus rare dingen
![]()
Klopt, dit is de eerste bb die ik volg op Fok maar wel vanaf de eerste dagquote:
Dat denk ik dus ook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat belooft wat, als BB in December eindigt![]()
Kind, kindquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kind, ik wil jouw vuurtje wel blussen hoor.![]()
![]()
De goudvis en de gup waren blij, die lagen al in de wcquote:
ik was ook al benieuwd moest tot half 10 werken dus heb wat gemistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef Suuz_ het volgende:
ik weet nog steeds niet wat henny huisman nou gezegt heeft, weet iemand dat hier? heb al wat pagina's doorgespit maar wordt je echt scheel van :S
Al vanaf het begin mijn favorietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Joost is een potentiële winnaar.
Ach, als die rem er maar op de juiste momenten afgaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij was bij Thuis en gaf aan wel blij te zijn eruit te zijn!
Wat ik wel heb is dat hij praat met de handrem aangetrokken!
Zou best kunnen, leuk meiske.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef Dynabite het volgende:
Lieske wintreden: uiterlijk, sexe en leeftijd (veel sms-jes)
Volgens mij zijn er pillen aangevraagt door mijn vrouw zodat ik wat rustiger wordquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat belooft wat, als BB in December eindigt![]()
Mijn huisdieren zijn je erg dankbaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wat sneller zijn met een topic te openen
Ja 'herken de homo' is zo ON-boeiendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Al vanaf het begin mijn favoriet![]()
(en het zal me een zorg zijn of hij nu wel of niet homo is
)
Daar was ik het gisteravond/vannacht al met een aantal over eens!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja 'herken de homo' is zo ON-boeiend![]()
Heb je het over Ralph of nog over je tandartsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach, als die rem er maar op de juiste momenten afgaat![]()
Teveel lulluh tijdens het vullen is niet tof![]()
Vond de discussies en verdachtmakingen anders wel erg vermakelijk om te zien. Maar van mij mogen ze nu hun briefjes in moeten leveren en weer gewoon normaal verder gaan. Ben het al wel weer beu nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar was ik het gisteravond/vannacht al met een aantal over eens!
Het slaat nergens op en het zal me werkelijk een rotzorg zijn, al zijn ze het allemaal![]()
En? Het zal je verder ook een zorg zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vond de discussies en verdachtmakingen anders wel erg vermakelijk om te zien. Maar van mij mogen ze nu hun briefjes in moeten leveren en weer gewoon normaal verder gaan. Ben het al wel weer beu nu.
Valt mij ook op, vrouwen voelen dat er geen sexuele spanning is bij Joost...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Joost flikt 't wel met alle dames
[afbeelding]
Maar laat ze het even weten zodat Roel ook moet komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef clauwheee het volgende:
Dido gaat slapen?
Denk het niet, heb ze vandaag niet echt veel bij elkaar in de buurt gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar laat ze het even weten zodat Roel ook moet komen![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Chantals borsten vallen er bijna uit. Willen we dat zien...?
mannen die zo erg hun vrouwelijke kant willen laten zien, dat is zoooooooooooooooo 2001 he? Vrouwen willen tegenwoordig gewoon een kerel, dat je d'r keihard anaal neemt en dan heel hard aan d'r haren trekt, zo dat het pijn doet he, en spugen op d'r rug he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Valt mij ook op, vrouwen voelen dat er geen sexuele spanning is bij Joost...
Volgens mij komt Roel ook prima zonder Didoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar laat ze het even weten zodat Roel ook moet komen![]()
Nee!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Chantals borsten vallen er bijna uit. Willen we dat zien...?
Heb niet veel meegekregen vandaag dus was wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Denk het niet, heb ze vandaag niet echt veel bij elkaar in de buurt gezien.
Ja idd wel jammer nu het eindelijk weekend is gaan hun vroeg te bedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Bocaj het volgende:
Wat gaan ze allemaal vroeg slapen....
Inderdaad, rotstreekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd wel jammer nu het eindelijk weekend is gaan hun vroeg te bed![]()
![]()
En als ik dat doe sta ik straks nog met 2 vuilniszakken met kleding buiten in de tuinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
mannen die zo erg hun vrouwelijke kant willen laten zien, dat is zoooooooooooooooo 2001 he? Vrouwen willen tegenwoordig gewoon een kerel, dat je d'r keihard anaal neemt en dan heel hard aan d'r haren trekt, zo dat het pijn doet he, en spugen op d'r rug he!
dat is helemaal in !
Menno heeft volgens mij een mentale klap gehad met dat homo verhaal....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
De liefde tussen ingrid en menno is voorbij.
Krijg het gevoel dat ze de hele avond elkaar al mijden.
Vannacht zijn er een aantal tot 6:00 opzoek gegaan naar de homo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd wel jammer nu het eindelijk weekend is gaan hun vroeg te bed![]()
![]()
Ohw, is dat de reden steeds? vroeg me al af wat ik met die zakken moest, we hebben hier namelijk kliko's!~quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als ik dat doe sta ik straks nog met 2 vuilniszakken met kleding buiten in de tuin![]()
Zelfs beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij komt Roel ook prima zonder Dido![]()
Zondag dacht ik?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vannacht zijn er een aantal tot 6:00 opzoek gegaan naar de homo.
Morgen (straks) wordt het weer laat door feestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik dacht nog wel dat het echte liefde wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef regenworm het volgende:
De liefde tussen ingrid en menno is voorbij.
Krijg het gevoel dat ze de hele avond elkaar al mijden.
Ja klopt, was vooral heel duidelijk te zien in de reguliere uitzending van gisteravondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Menno heeft volgens mij een mentale klap gehad met dat homo verhaal....
Een aantal dachten dat hij de homo was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Menno heeft volgens mij een mentale klap gehad met dat homo verhaal....
O ja , wat dat de tijd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vannacht zijn er een aantal tot 6:00 opzoek gegaan naar de homo.
Morgen (straks) wordt het weer laat door feestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een mietje die Menno!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja klopt, was vooral heel duidelijk te zien in de reguliere uitzending van gisteravond
Ik denk dat Rob wat meer naar Ingird gaat....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een aantal dachten dat hij de homo was.
Vind het niet zo erg dat menno niet meer met ingrid ligt te plakken.
Dan wordt ingrid losser en dan kunnen we nog veel leuke dingen verwachten van de DUIM![]()
![]()
Ja nu is het nog een duim, maar als die gasten haar effe bitwijs maken...........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan wordt ingrid losser en dan kunnen we nog veel leuke dingen verwachten van de DUIM![]()
![]()
Als hij zijn benen maar meeneemt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob wat meer naar Ingird gaat....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob wat meer naar Ingird gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |