Ik hoop eerder op Keyes of sgt. Johnson. Die zien er tenminste menselijk uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:27 schreef Notorious het volgende:
HALO CHARACTER IN DOA4!
Game Informer melde het al en Bungie confirms it.
[..]
Ik hoop dat het Cortana wordt!![]()
ik hoop helemaal geen halo characters erin, laat doa lekker zoals het is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:27 schreef Notorious het volgende:
HALO CHARACTER IN DOA4!
Game Informer melde het al en Bungie confirms it.
[..]
Ik hoop dat het Cortana wordt!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
IGN reisverslag van de X05 in A'dam.
http://xbox360.ign.com/articles/655/655327p1.html
quote:Also, we're trying to stay out of bike paths and stop gawking at how small the cars are over here. Seriously, they're tiny.
Leuk geschreven verslag moet ik zeggen. De grapjes over Smartsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:36 schreef Strolie75 het volgende:
IGN reisverslag van de X05 in A'dam.
http://xbox360.ign.com/articles/655/655327p1.html
ik vind het weer magere nerd humorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Leuk geschreven verslag moet ik zeggen. De grapjes over Smarts![]()
Agh, niet iedereen kan perfect zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik vind het weer magere nerd humor
Die was ik helemaal vergeten!quote:
Het lijkt wel een vergelijkings shit..... boven de 360 onder de xboxquote:
Ik vind het wel mooi uitzien.quote:
Niets, maar het wordt wel een tof apparaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:06 schreef Oksel het volgende:
Hey.. maar wat is er nou vernieuwend aan de 360?
Ah, 400¤ voor opgepoetste graphics dus. En niet eens veel beter, maar een beetje beter. Beetje Mario Kart 64 -> MK:Double Dash idee.. en dan nog een beetje minder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets, maar het wordt wel een tof apparaat
Dat is 400¤ + liveabbo? moet neertellen voor opgepoetste graphics..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, de graphics zijn mooi zat, er komen genoeg goeie games uit en op live wordt het weer gezellig. Wat valt er te klagen?
Hij kost 300 euro. Jij hebt zeker ook geen Snes, of Gamecube thuis staan? Alleen maar wat opgepoetste graphics.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is 400¤ + liveabbo? moet neertellen voor opgepoetste graphics..Die games zouden net zo geweldig zijn op de Xbox zelf..
live abbo zit erbij inbegrepenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is 400¤ + liveabbo? moet neertellen voor opgepoetste graphics..Die games zouden net zo geweldig zijn op de Xbox zelf..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
waarom brengt Nintendo dan die 'revolutionaire' controller niet uit op de GameCube?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
0quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |