Ja maar de nieuwe Xbox slaat 60 punten overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2 keer 360 is nog altijd 720, hoor.
Ik denk het niet, na KOTOR hadden ze toch gezegd zich in de toekomst vooral op eigen IP's te richten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef Chocobo het volgende:
Nee, Bungie zou wel wat aankondigen maar geen Halo 3. Bioware ook,... als die Kotor 3 aankondigen voor 360 heb ik een voorvocht probleem !
Geen idee Gijsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, na KOTOR hadden ze toch gezegd zich in de toekomst voor op eigen IP’s te richten?
Jij vond Jade Empire ook sucken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Geen idee GijsMaar als ze nog zoiets maken als het tegenvallende JE ben ik klaar
Jazeker Gijs.... ben zelfs gestopt... in het begin is die erg goed en je bent Kotor minded aan het gamen maar al snel kom je erachter dat het je verwachting niet waar heeft gemaakt....quote:
Begin was zeker goed, alleen naarmate je verder komt des te saaier het wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker Gijs.... ben zelfs gestopt... in het begin is die erg goed en je bent Kotor minded aan het gamen maar al snel kom je erachter dat het je verwachting niet waar heeft gemaakt....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Chocobo het volgende:
Jazeker Gijs.... ben zelfs gestopt... in het begin is die erg goed en je bent Kotor minded aan het gamen maar al snel kom je erachter dat het je verwachting niet waar heeft gemaakt....
Precies.... Kotor boeide me van begin tot eind en daarna,.... tja... misschien de twee teveel vergeleken...... tevens is het IGN cijfer veels te hoog!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Begin was zeker goed, alleen naarmate je verder komt des te saaier het wordt
Het is gewoon makkelijk, wanneer jouw favoriete console minder power heeft dan de concurrentie, om te kunnen zeggen "maar de onze is tenminste vernieuwend".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
snap zoiezo al dat gezeik op de nieuwe xbox en nieuwe ps3 niet, tis een sterkere console, betere graphics, betere alles.
en dan is het niet vernieuwend genoeg omdat het geen VR is, alsof er geen nieuwe genres gemaakt kunnen worden op een "normale" console.
Maar die van ons zijn tenminste tof, net als de users die er bij horen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chibibo en ik hebben ook een Nintendo icon![]()
+5 Jedi Consular !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijk, wanneer jouw favoriete console minder power heeft dan de concurrentie, om te kunnen zeggen "maar de onze is tenminste vernieuwend".
Ik ben ook blij dat Nintendo probeert nieuwe wegen in te slaan, maar dat wil niet zeggen dat de andere consoles, die dit misschien niet of in mindere mate doen, slechter zijn. Elke console heeft zijn sterke en zwakke punten en zijn goede en slechte spellen, en welke eigenschappen het belangrijkst zijn, is voor iedereen anders. Het is een cliche dat vaker gebruikt is dan het 'tjakka' van Emile Ratelband, maar toch wil het niet tot doordringen, blijkbaar.
[..]
Maar die van ons zijn tenminste tof, net als de users die er bij horen.
Spel ziet er op de Xbox beter uit.quote:
Ik zie erg weinig verschil iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel ziet er op de Xbox beter uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs laat je nou niet gek makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop trouwens wel dat ze Perfect Dark Zero nog flink gaan oppoetsen. Lijkt wel de PSOne versie van Far Cry Instincts.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe PDZ screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een paar:
http://ve3d.ign.com/articles/655/655564p1.html
Of James Bond op de GC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop trouwens wel dat ze Perfect Dark Zero nog flink gaan oppoetsen. Lijkt wel de PSOne versie van Far Cry Instincts.
Tieten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Gatver Tomb Raider, de meest overschatte game ooit. Onbegrijpelijk dat dat verkoopt.
Mooi, ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Uiteraard, maar denk nog niet dat ik bij launch een 360 heb. Gok op begin volgend jaar
Niet alleen.... Deel 1 en 2 waren erg goedquote:
Tomb Raider 1 was echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:28 schreef piet_pelle het volgende:
Gatver Tomb Raider, de meest overschatte game ooit. Onbegrijpelijk dat dat verkoopt.
Ik zei het al eerder. Xbox360 games moet je echt zien bewegen. Heleboel van die lichteffecten zie je gewoon niet op een foto. Ik heb alle vertrouwen in TR en PDZ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind de screens ook raar maar ik zie wel details... ik vergeet dat filmpje niet waarin je de details en textures op muren zag... prachtig was dat !!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
Niet alleen.... Deel 1 en 2 waren erg goed
Jouw mening... heb erg genoten van die games. Deel 2 was ook echt cool daar in Venetie. .... Soulreaver was toen nog niet eens uit (alleen Legacy of Kain (2D van boven)... ze waren net in de 3D omgevingen bezig. Hoe dan ook.... Lara heeft charme.... ik geloof ook in deze nieuwe titel....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef speknek het volgende:
[..].
Goed voorbeeld hoe je 3d besturing niet moet doen. Stom, want ze konden het wel, getuige Soul Reaver.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef speknek het volgende:
Zucht, de jaren negentig. Tegenwoordig geef je een meisje van veertien een breezer en ze vraagt of ze je alsjeblieft in de bezemkast mag pijpen. Maar dan moet je wel beloven om over d'r kontje heen te spuiten... In mijn tijd was dat wel anders. In vwo5 had een meisje pas genueckt, en de hele klas sprak daar dan een jaar lang schande over. Ach was ik maar weer puber in deze tijd... Oh wacht dit was het xbox 360 topic![]()
.
Tomb Raider 1 was geweldig, deel 2 was ook wel leuk maar minder. Gewoon omdat de setting met niet zo aansprak. Er werden, bij wijze van spreken, nog maar weinig tombs geraided.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Jouw mening... heb erg genoten van die games. Deel 2 was ook echt cool daar in Venetie. .... Soulreaver was toen nog niet eens uit (alleen Legacy of Kain (2D van boven)... ze waren net in de 3D omgevingen bezig. Hoe dan ook.... Lara heeft charme.... ik geloof ook in deze nieuwe titel....
Zucht, de jaren negentig. Tegenwoordig geef je een meisje van veertien een breezer en ze vraagt of ze je alsjeblieft in de bezemkast mag pijpen. Maar dan moet je wel beloven om over d'r kontje heen te spuiten... In mijn tijd was dat wel anders. In vwo5 had een meisje pas genueckt, en de hele klas sprak daar dan een jaar lang schande over. Ach was ik maar weer puber in deze tijd... Oh wacht dit was het xbox 360 topic![]()
.
.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef H.Flick het volgende:
- Far Cry instincts
- Shadow of the Colossus
- Psychonauts
- Dragon Quest VIII
Het is gewoon teveel! Het besluit is gevallen, ik wacht met de 360 tot volgend jaar. Dat is ook beter voor mn portomonnee, zeker omdat ik net afgestudeerd ben en nog geen baan heb.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Smots het volgende:
Over een kwartier gaan mijn collega en ik naar de X05.
![]()
Mr Subtlequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
Mr_Subtle gaat ook zo, straks live verslag op fok.games
Dit is echt ronduit lelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe PDZ screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een paar:
http://ve3d.ign.com/articles/655/655564p1.html
quote:Who is this mysterious character? We can’t say. Almost every denizen of our universe has some kind of capacity for violence, and it could be anyone…or anything. So keep guessing. The answer will be revealed in time. Oh, and although I did hint at this surprise in last week's update, that wasn't everything....
Wahahahahahaha...die tiet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef Notorious het volgende:
Een hint van Bungie over het Halo character dat in DOA4 komt...
[..]
[afbeelding]
![]()
*Zucht* Na enkele hele mooie screens en filmpjes en enkele hele lelijke is het spel meteen lelijk. Hoezo selectief, wacht nou maar af tot het spel is uit dan zul je zien hoe mooi het er uit ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dit is echt ronduit lelijk
Hoe krijgen ze het voor elkaar om zo'n spel op zo'n machine zo eruit te laten zien
Gunt ie jullie ook wel eens een pleziertje wa?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
Mr_Subtle gaat ook zo, straks live verslag op fok.games
Nee, het is een smerige egoïst. Hij gaat naar alle leuke tripjes, reviewed alle coole games, houdt alle cadeautjes die hij van uitgevers krijgt en neukt alle boothbabes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef Bastard het volgende:
Gunt ie jullie ook wel eens een pleziertje wa?
Als je dit vergelijkt met een PGR3 dan zie je toch zelf ook het verschil wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef piet_pelle het volgende:
*Zucht* Na enkele hele mooie screens en filmpjes en enkele hele lelijke is het spel meteen lelijk. Hoezo selectief, wacht nou maar af tot het spel is uit dan zul je zien hoe mooi het er uit ziet.
En daar hebben we je grote fout al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als je dit vergelijkt met een PGR3 dan zie je toch zelf ook het verschil wel.
Hoop voor ze dat het er nog wat beter uit komt te zien, dat wel.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
*Zucht* Na enkele hele mooie screens en filmpjes en enkele hele lelijke is het spel meteen lelijk. Hoezo selectief, wacht nou maar af tot het spel is uit dan zul je zien hoe mooi het er uit ziet.
Whaha, hoezo verhelderendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef Notorious het volgende:
Een hint van Bungie over het Halo character dat in DOA4 komt...
[..]
[afbeelding]
![]()
Kijk eerst eens een bewegend filmpje, en maak dan nog eens die opmerking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dit is echt ronduit lelijk
Hoe krijgen ze het voor elkaar om zo'n spel op zo'n machine zo eruit te laten zien
WHAAAAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom heeft niemand het trouwens over dit spel? Ziet er mega vet uit en i.t.t. Ace Combat kan je volgens de filmpjes in dit spel wel landen en opstijgen (van een vliegdekschip!).
Of vinden we vliegen niet leuk? Bij mij staat ie iig op m'n steeds langer wordende X360 verlanglijstje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk dat ik met je meedoequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAA!
Als dit live wordt ondersteunt dan ga ik deze 100% zeker kopen!
Alle X360 games worden toch live ondersteund?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAA!
Als dit live wordt ondersteunt dan ga ik deze 100% zeker kopen!
Ja, maar dat wil niet zeggen dat je met elk spel online kunt spelen. Volgens mij moet een spel minimaal de Silver-onderdelen van Live ondersteunen, zoals achievements en rankings.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:25 schreef piet_pelle het volgende:
Alle X360 games worden toch live ondersteund?
Nee, die is veel meer arcade.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dit trouwens de nieuwe Afterburner van. SEGA
.
.
Ga jij de 360 eigenlijk nog halen chibigijs? Kunnen we samen FFIX gamen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef chibibo het volgende:
Ja, maar dat wil niet zeggen dat je met elk spel online kunt spelen. Volgens mij moet een spel minimaal de Silver-onderdelen van Live ondersteunen, zoals achievements en rankings.
Nee dit is World Air Force.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is dit trouwens de nieuwe Afterburner van. SEGA
.
.
Ja, maar waarschijnlijk niet op 2 december. Of is FF11 al bij de launch verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ga jij de 360 eigenlijk nog halen chibigijs? Kunnen we samen FFIX gamen!![]()
Nope kan niet door regio verschillenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Eikelpiercing het volgende:
Misschien een domme vraag maar kan je op een XBox 360 uit Amerika ook PAL spellen spelen? Of andersom?
Geil, word dat een launch game?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom heeft niemand het trouwens over dit spel? Ziet er mega vet uit en i.t.t. Ace Combat kan je volgens de filmpjes in dit spel wel landen en opstijgen (van een vliegdekschip!).
Of vinden we vliegen niet leuk? Bij mij staat ie iig op m'n steeds langer wordende X360 verlanglijstje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vlieggames zie je sowieso amper op consoles.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het erg jammer dat er geen fatsoenlijke vlieg games op de xbox waren, dus dit maakt et mischien goed!
Nee want dan is nintendo er niet meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geloof me,... die discussie (lees fanboy gehoer) komt bij de PS4 en de Xbox 780 ook weer terug !
Playstation heeft dan ace combat, maar xbox heeft helemaal niks, gamecube ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Vlieggames zie je sowieso amper op consoles.Daar mag inderdaad wel eens verandering in komen.
Waaaaaaaaa ja ik vind vliegen ook cool hoor !!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef piet_pelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ace Combat inderdaad... maar verder ook helemaal niks! Zo vond ik vliegen in GTA:SA best leuk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
Playstation heeft dan ace combat, maar xbox heeft helemaal niks, gamecube ook niet trouwens.
Ja top gun maar die zoog.
ik heb vliegen altijd al leuk gevonden, was eigenlijk ook de grootste reden dat ik battlefield 1942 en battlefield vietnam gekocht had, gewoon een beetje dogfights houden en targets bomben enzo, heerlijk
*nu al stijve piemel heeft*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:50 schreef Xrenity het volgende:
omg Peter Jackson doet de Halo verfilming
Serieus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:50 schreef Xrenity het volgende:
omg Peter Jackson doet de Halo verfilming
Whehehe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee want dan is nintendo er niet meer
Ja want we kennen zat games die cool zijn verfilmd.. namelijk... euh euh..quote:
Erg netjes!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://ve3d.ign.com/articles/655/655566p1.html
Nieuwe PGR3 screens..
De tering, wat mooi zeg.
Maar we kennen ook geen games met een verfilming van meer dan 100 milj. dollar en geregisseerd door een top regisseur en een verhaal lijn die ook echt een verfilming waard is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja want we kennen zat games die cool zijn verfilmd.. namelijk... euh euh..
GEEN 1
ahja die is er ook, maar dat is niet een echt vliegspel zeg maar, met F16's enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Crimson Skies op de XBOX is wel tof hoor,.
Ook live.
Overclocking en een andere koel unit erop en je kan je videokaart met 50% opfokkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens (al is 450 euro uitgeven aan een videokaart niet vreemd voor me)
De naakte, oftewel "core" versiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:15 schreef Pecker het volgende:
[..]
Ga morgen mijn "Full Monty" XBOX360 reserveren!!![]()
Knap dat je met overclocken er 8 pipes en GDDR-III ipv DDR1 geheugen bij hebt gekregen. En een 50% overclock is alleen mogelijk op hedendaagse kaarten met Cascade, Dry Ice of LN2 koeling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:15 schreef Pecker het volgende:
[..]
Overclocking en een andere koel unit erop en je kan je videokaart met 50% opfokkenNiet een moeilijke keuze:
Koeler en OC'ing: 25 euro (koeler)
Nieuwe videokaart: 200- 500 euro.
Hmmmmm................(heb mn videokaart gepimped) Wou eerst een 6800GT kopen, maar nu loopt mijn 6600 op praktisch dezelfde snelheid.)
Ga morgen mijn "Full Monty" XBOX360 reserveren!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |