quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Ik check het antwoord morgenochtend. Als je zeker weet dat je het goed hebt kun je natuurlijk gewoon doorgaan.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef Sokolsky het volgende:
Moet je zelf weten Intre, zolang je straks nog maar wel antwoorden controleert.
Dat wordt weer wachten tot Ranja een x langs komt..... Eerlijk waar, ik ken die hele man niet eens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Dan wil ik twee films met een nummer van Sigur Rós.
Ik check het antwoord morgenochtend. Als je zeker weet dat je het goed hebt kun je natuurlijk gewoon doorgaan.
't is ook geen man, maar een band. Kwam vandaag even langs in het Laatst-gezien topic.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:46 schreef Chielus het volgende:
[..]
Dat wordt weer wachten tot Ranja een x langs komt..... Eerlijk waar, ik ken die hele man niet eens.
daar heb je het al, nooit van gehoord.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:52 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
't is ook geen man, maar een band. Kwam vandaag even langs in het Laatst-gezien topic.
Goeiemorgen Frankquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:15 schreef Frank79 het volgende:
Goedemorgen!
Nee de vraag is van Sokolskyquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:24 schreef Sheridana het volgende:
Alfred Hitchcock?
Oh, het was geen vraag...?
De zoveelste kop koffie staat noodgedwongen op mijn bureau.. Zegt dat genoeg?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:18 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Goeiemorgen Frank![]()
Beetje wakker al?
blaatschaap speelde nooit intensief meequote:Op maandag 3 oktober 2005 09:25 schreef Mennosson het volgende:
Heb het nieuwe topic al klaar
Blaa blaa blaa
Nu ik het er toch over heb, waar is Blaatschaap? Of Twentemeisje? Of..... Oeh de melancholie
HAHAHA je bent waarschijnlijk al lekker wakker op maandagochtend, lekker handig van je baas.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:35 schreef Sheridana het volgende:
Onze fantastische managementteam heeft besloten om op MAANDAGochtend de naam van het bedrijf te veranderen...dus nu moeten we de telefoon anders opnemen...en niemand kan het onthouden.....
Ik heb hem al klaar staan, maar deze is nog niet vol.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:52 schreef Frank79 het volgende:
Nog steeds geen nieuw topic nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |