abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:34:14 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31101323
Menno is bang dat hij op de bank komt te zitten met Lieske en Tanja. Hij denkt dat hij Rob moet nomineren maar is bang dat Rob dan niet op de bank komt. Ingrid denkt van wel, ze hefet wel het één en ander gehoord. Ze zijn er over uit dat strubbelingen goed zijn, ze zijn nog steeds vrienden met elkaar. Menno heeft de afgelopen dagen veel nagedacht. Menno is bang dat ie niet opvalt, vraagt zich af of ie niet meer naar voren moet komen tijdens gesprekken. Ingrid zegt dat ie zichzelf moet zijn, Ingrid vindt dat zij niet echt gestookt hebben om mensen te kwetsen of tegen elkaar op te zetten maar niet zoals anderen. Andere mensen zijn hun masker verloren. Rob heeft gezegd dat Menno er alleen maar zit om te winnen, Menno heeft dat gehoord. Menno vertrouwt alleen Ingrid echt. Chantal, Tanja en Dido gaat ie wel mee om maar toch anders. Linda heeft ie ook een goede band mee. Er is niks aan de hand denkt hij, hij hoopt dat ie er nog lang in zit. Hij wil niet meer naar huis zoals in het begin. Toch blijft het niet leuk volgens Ingrid, het is nu hard. Ze zijn alletwee hard aangepakt de afgelopen dagen. Menno is er alert van geworden, gaat rekening houden met bepaalde dingen. Hij weet wie hij kan vertrouwen en wie niet nu. Ingrid heeft met Tanja en Chantal gepraat, als vriendinnen maar niet over hoe ze met Menno omgaat. Als Menno z’n maatje kwijt is gaat hij vervelend aandacht zoeken op een kinderachtige manier. Menno: ik ga eerder naar een vrouw toe dan naar een man, of naar Joost. Het jaloerse gevoel van Roel komt ter sprake, Ingrid begrijpt het wel. Ingrid vindt dat Menno moet doen wat hij wil doen. Menno was blij dat ze hem een kus kwam geven vanmorgen; het zal allemaal wel goedkomen. Het zal wel ergens goed voor zijn geweest, de afgelopen dagen.

Menno: ben jij opgelucht? Ingrid: Ja ik ben alleen wel alerter geworden door de afgelopen dagen. Wat ik al zei. Menno: de eerste weken was ik alleen maar bezig door iedereen aardig gevonden te worden zolang ik maar niet genomineerd wordt. Daar ben ik gauw van afgestapt. Ik vraag me wel eens af wat je moet doen om zo’n spel te winnen. Ingrid: Ja dat is heel fout.
Menno wil wel ver komen met het spel maar hoe moet dat? Ingrid: je moet proberen er zo min mogelijk over nadenken. Ik kan wel denken hoe ik het spel moet spelen, maar iedereen heeft toch z’n eigen redenen om iemand te nomineren. Dan kan ik wel nog zo aardig doen, ik kan ook gewoon genomineerd worden omdat ik bijvoorbeeld met jou omga. Menno: morgen zitten we al 40 dagen hier. Ingrid: Zoo….

Thuis gaat alles waarschijnlijk gewoon z’n gangetje, er verandert niks. Ze horen geluiden van auto’s. Het is druk bij de studio’s, mensen gaan naar huis van de programma’s; Herken de Homo Menno heeft zin in het feestje morgen, hij wil met Ingrid dansen, ze vindt hem te klein. Ingrid heeft een vage theorie over een gesprek met Rob, d’r gedachtegang is niet te volgen. Menno vindt dat ze te veel nadenkt. Hij kust d’r en denkt dat ze nog lang in het huis blijft. Ingrid: we moeten samen sterk staan, anders verlies ik mezelf ook. Menno: als er iets kom je dan bij mij? Ingrid: soms.

Ingrid moet veel plassen omdat ze veel water drinkt. Menno krabt aan z’n piemel, hij heeft z’n schaamhaar geknipt. Ingrid is soms te soft, terwijl ze een grote bek heeft. Menno wil weten hoe dat komt. Ze weet het niet. Ze bespreken hun meningsverschil, Menno begrijpt dat Ingrid boos was. Hij was ook boos op zichzelf.

Tanja gaat shaggies voor ze draaien en komt zo met Chantal bij ze zitten. Er wordt nog wat gezoend. Ingrid is blij dat Menno haar neemt zoals ze is, dat is haar wijze les. Menno moet de dingen wat meer waarderen. De vriendschap wordt bezegeld

zondag 2 oktober 2005 @ 00:01:24 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31102150
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 2 oktober 2005 @ 00:58:52 #53
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31103732
Alle streamers weer bedankt voor hun bijdragen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')