Dat had ik op mijn stage toen ik nog elke dag naar Alpen aan den Rijn gingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Zhenar het volgende:
Wat is het debielste wat jij ooit hebt meegemaakt dan, Dizer?
He ja, bah. Amanda Palmer (vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Net als vrouwen die hun okselhaar niet scheren. Tara Elders liet laatst in Thuis (ja, ik was die ene kijker) aan Victoria Koblenko haar behaarde oksels zien.. Ranzig.
Meen je niet! Dat is toch wel een afknapper, zou gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet scherenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Net als vrouwen die hun okselhaar niet scheren. Tara Elders liet laatst in Thuis (ja, ik was die ene kijker) aan Victoria Koblenko haar behaarde oksels zien.. Ranzig.
Ieeeeeuwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
Ze was er juist helemaal trots op enzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Meen je niet! Dat is toch wel een afknapper, zou gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet scheren
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
En als je het in de adresbalk gooit zie je het wel.... .IEEEEEEEEEEEEUWWWWquote:
zeg dat nou niet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als je het in de adresbalk gooit zie je het wel.... .IEEEEEEEEEEEEUWWWW
Ow wat tofquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens ik scheer mijn oksels zelfs, dan mag je dat van een vrouw helemaal verwachten
Nou, dat gaat me dan weer iets te ver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Trouwens ik scheer mijn oksels zelfs, dan mag je dat van een vrouw helemaal verwachten
Doe ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, dat gaat me dan weer iets te ver.
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
[/Dizer-girltalk]
Gebruik jij ook de roze van Venus?
Lekker zacht he?
Mmm.. oké.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik hou het in de zomer wat bij, en in de winter ook, maar dan op minder regelmatige basis, maar scheren. Ik vind het raar staan.
Da's toch wel zonde van je mesjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dizer het volgende:![]()
Nee.. gewoon Gilette met Mach3 mesjes... (een mesje die dan daarna weggooi en dus NIET meer gebruik voor mijn gezicht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |