Ik wil de "Tribal Dance"-videoclip hebben. Nergens zijn die tieten zo prominent aanwezig!quote:
Is dat waar Ray van zijn tondeuse had verloren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil de "Tribal Dance"-videoclip hebben. Nergens zijn die tieten zo prominent aanwezig!.
Mits veilig is incest totaal GEEN probleem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.
Incest lijkt mij een vorm van pedofilie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anita.
Die TTIIIEEETUHHHHH!!!!!!!!!!!1111
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat waar Ray van zijn tondeuse had verloren?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?
Nou en of. Niet dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?
Ja, en je moeder is Anita Meierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja.
En ik kan het weten als ex-2 Unlimited-fanclub-voorzitter.
Nee man, misschien heeft Aron nog een fles rosé staan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:25 schreef LostFormat het volgende:
Tekno, heb jij nog bier in je ijskast?
Aron, heet;ie zo? Is het mysterie opgelost?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee man, misschien heeft Aron nog een fles rosé staan...
Ja, iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Aron, heet;ie zo? Is het mysterie opgelost?
Incest is strafbaar wanneer het over gemeenschap gaat tussen een volwassene en een minderjarige. Lijkt me pedofilie en zo wordt het ook berecht. Incest tussen een 40 jarige broer met z'n 30 jarige zusje zal je niemand over horen hoor, das gewoon verkrachting. Of gewoon lekker....ieder z'n ding.quote:
Iets zegt me dat van Antilianen roven niet zo heel erg verstandig is.quote:
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Incest is strafbaar wanneer het over gemeenschap gaat tussen een volwassene en een minderjarige. Lijkt me pedofilie en zo wordt het ook berecht. Incest tussen een 40 jarige broer met z'n 30 jarige zusje zal je niemand over horen hoor, das gewoon verkrachting. Of gewoon lekker....ieder z'n ding.
Nou! Wat een beetje pedofilie wel niet voor een topic kan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef in-limboy het volgende:
zozo, alweer bijna vol. Dat ging hard.
Je mag mijn honkbalknuppel lenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat van Antilianen roven niet zo heel erg verstandig is.
Was je liever misbruikt door een vreemde of door je pa toen je jong was?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.
jouw schuldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nou! Wat een beetje pedofilie wel niet voor een topic kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |