wat een openbaring conflictquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Ik was (ben) ook verliefd, maar na 4 dagen maakte ze het uit omdat het volgens haar niet klikte
Ondertussen belt ze me nog wel constnat
Ik wil d'r wel maar denk niet dat ze me wil
En nog steeds maakt ze me blij met bellen en msnenquote:
Zeg dat ze op moet rotten en je niet meer moet bellen. Als iemand je afwijst en die persoon zoekt nog steeds veel contact dan kun je beter de eer aan jezelf houden en alles afkappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Ik was (ben) ook verliefd, maar na 4 dagen maakte ze het uit omdat het volgens haar niet klikte
Ondertussen belt ze me nog wel constnat
Ik wil d'r wel maar denk niet dat ze me wil
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor handen, word schizofreen.![]()
Ah je hebt meerdere vriendjes, ok ik zal het niet door vertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:19 schreef anoukforza het volgende:
[..]Ik bedoelde te zeggen dat ik een lieve vriend heb maar dat ie op dat moment niet bij me was
Dan moet je gewoon zeggen dat je (nog) niet verliefd bent op hem, hem wel heel leuk vind en je gewoon even rustig aan wilt doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben. Maar mijn date is het wel. Naar is dat, want je wilt niet liegen, je wilt iemand niet pijndoen en je wilt het ook niet bij voorbaat kapotmaken om er dan achter te komen dat je 't toch eigenlijk wel wilde. Ik zie 'm morgen, ik hoop dat ik dan weet wat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |