quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je had peter6000 best mogen bedanken voor zijn teksten in een voetnoot of zo
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad
http://www.big-brothel.tk/quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had misschien meer klefheid van Dido verwacht na de nacht met haar te hebben doorgebracht
Ow dat had ik um gelijk wel kunnen vertellen dat dat er waarschijnlijk niet in zatquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had misschien meer klefheid van Dido verwacht na de nacht met haar te hebben doorgebracht
Eigenlijk is het gewoon een "blijf vooral iets voorovergebogen op de bank zitten" jurkje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad ;o
'Tanja's baby' ipv 'Rosemary's baby'quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk eerder dat de antichrist eruit komt zetten!
BB heeft tanja het geld laten tellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Of Roel heeft gehoord dat hij zijn 10.000 euro nog helemaal niet echt binnen heeft
Komt me erg bekend voorquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zo goed tegen als iedereen tegen iemand isDaardoor ben ik ook Lieskefan geworden; die werd ook een aantal topics achter elkaar de grond ingeboord. Maar Tanja heeft nog fans op Fok, dus daar hoef ik verder niet achter te gaan staan. Gelukkig.
En politiek is niets voor mijik ben heel slecht in liegen
Ik knap altijd een beetje af op tieten van een hoogzwangere, ik speel niet graag met andermans vreten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
[..]
Maar die tieten maken t wel goed hoor. T had veel fouter geweest als Chantal hem zelf aan had gehad ;o
whaha verse melk man!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik knap altijd een beetje af op tieten van een hoogzwangere, ik speel niet graag met andermans vreten!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
ik speel niet graag met andermans vreten!
Ik ben iets ouder, maar kijk ook liever MTV dan TMF ja..quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef milagro het volgende:
ik ben total MTV..... oooh help.... jaja 19 jaar ik weet het, Scan
Maar Lieske in je armen sluiten en gaan toejuichen was echt veel eenvoudiger dan Tanjaquote:
Er ging een gerucht dat die gisteravond een ongeluk hebben gehad, las ik ergens op de BBlog dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Wat bedoel je met de ouders van Roel Clauwhee? Wat heb ik gemist?
Ik wilde er niet over beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef milagro het volgende:
ik ben total MTV..... oooh help.... jaja 19 jaar ik weet het, Scan
Die hebben gisteren op weg naar de studio een autoongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis. Niet heel ernstig, maar wel heel erg vervelend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Wat bedoel je met de ouders van Roel Clauwhee? Wat heb ik gemist?
tof man, jij bent dus ook 'total MTV'quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder, maar kijk ook liever MTV dan TMF ja..
Tanja maakt het een mens al moeilijk om niet haar ogen uit haar kop te rukken en haar schedel vol te schijten, maargoed .....quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Lieske in je armen sluiten en gaan toejuichen was echt veel eenvoudiger dan Tanja
Tanja maakt het iemand wel héél erg moeilijk om haar leuk te vinden.
Ja, Tanja is onmogelijk om nog leuk te vinden lijkt me. Je kunt 2 kantjes volschrijven waarom ze niet helemaal in orde is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar Lieske in je armen sluiten en gaan toejuichen was echt veel eenvoudiger dan Tanja
\quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |