Lieske is niet DOM PUNT.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Yep van mij mag ze d`r benen wel eens in me nek gooien , hoe dom ze ook is![]()
We gaan het zien... of nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zonder `puf oefeningen` kan je ook best een kind `werpen` hoor![]()
Maar Linda is wèl leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
Linda trekt zich ook van niemand iets aan toch?
Elke dag lekker naturel![]()
Het is een jurkje van Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef brummie34 het volgende:
volgens mij is dat jurkje van tanja nog van de tijd dat ze op de sexboerderij heeft gewerkt
Tanja kan nog een paar jaar mee (want ze is volgens mij best lekker indien niet zwanger), maar daarna, dat is na het derde kind van een kansloze vader die er ook vandoor gaat , gaat ze uitzakken en roze lycra leggings dragen waarin de kuiltjes in haar billen goed uitkomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
Laat me raden als Tanja 50 is, moet ze ook kleding dragen die ze normaal droeg toen ze twintiger was?![]()
Ik hoop niet dat Chantal wint, maar mocht ze mijn dag verpesten door te winnen dan hoop ik dat ik dit nog herinner: jou een bak maden zien eten zal die pijn wat verzachten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Chantal deze BB gaat winnen, eet ik een bak met maden op.![]()
stjeee ik zit niet op een opmerking te wachten hoor zeg alleen wat ik denk , en wat een ander d`r mee wil doen moet zelf wetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans met deze grappige opmerking aangezien ik die vanavond al 5x heb zien langskomen. Dan weet je waarom er zo weinig op zal worden gereageerd.
Zijn snaar wel blijkbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
"Stijf als een snaar"... Staat een snaar stijf Roel?
Oh dat bedoel je. Daar heb je wel gelijk in ja, ze laat haar eigen karakter gelden en let daarbij niet op wat "Nederland" daarvan zou kunnen denken. Wat mij betreft mag ze daar juist wel meer op letten want zij zet een heel verkeerd beeld neer van een zwangere vrouw. Om de haverklap heeft ze commentaar onder het mom van "ja maar ik ben zwanger en jij niet", ze misbruikt het gewoon als het haar uitkomt. Jij hebt zelf kinderen, gaat een vergevorderde zwangerschap echt zo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef jessie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer met niks kunnen schelen dat ze zich niet zo veel aantrekt over hoe ze op de "buitenwereld" overkomt. Daar zijn de andere steeds mee bezig. Ik denk en hoop dat ze dan wel haar moeder ofzo bij zich zal krijgen om haar te steunen.
Ja maar jij hebt het figuur er ook voor en het zijn toch ook geen naveltruitjes (lees: onder de borst truitjes)quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je droeg als 20 jarige, natuurlijk
Ik draag wat Ingrid aan had vanavond bijvoorbeeld ook nog steeds gewoon![]()
Tanja en lekker in één zin? Dat kan écht niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja kan nog een paar jaar mee (want ze is volgens mij best lekker indien niet zwanger), maar daarna, dat is na het derde kind van een kansloze vader die er ook vandoor gaat , gaat ze uitzakken en roze lycra leggings dragen waarin de kuiltjes in haar billen goed uitkomen.
Ja ik begin sinds vannacht Linda ook steeds leuker te vinden.quote:
nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef Odie het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Daar heb je wel gelijk in ja, ze laat haar eigen karakter gelden en let daarbij niet op wat "Nederland" daarvan zou kunnen denken. Wat mij betreft mag ze daar juist wel meer op letten want zij zet een heel verkeerd beeld neer van een zwangere vrouw. Om de haverklap heeft ze commentaar onder het mom van "ja maar ik ben zwanger en jij niet", ze misbruikt het gewoon als het haar uitkomt. Jij hebt zelf kinderen, gaat een vergevorderde zwangerschap echt zo?
Ja zie jij dat echt zo. Een beetje slim persoon spiegelt zich toch niet aan een zwangere deelnemer van BB?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef Odie het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Daar heb je wel gelijk in ja, ze laat haar eigen karakter gelden en let daarbij niet op wat "Nederland" daarvan zou kunnen denken. Wat mij betreft mag ze daar juist wel meer op letten want zij zet een heel verkeerd beeld neer van een zwangere vrouw. Om de haverklap heeft ze commentaar onder het mom van "ja maar ik ben zwanger en jij niet", ze misbruikt het gewoon als het haar uitkomt. Jij hebt zelf kinderen, gaat een vergevorderde zwangerschap echt zo?
Tanja is niet lelijk of zo. Maar de lat van de meeste mannen ligt tegenwoordig wel heel erg hoog door al die mooie vrouwen die je dagelijks op tv ziet. Ga eens op een terras zitten en vrouwen bekijken, dat geeft een wat beter beeld van de gemiddelde vrouw en daarmee vergeleken is Tanja echt niet lelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja en lekker in één zin? Dat kan écht niet.![]()
![]()
Zeg ga jij eens iets anders doen!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
gaat ze uitzakken en roze lycra leggings dragen waarin de kuiltjes in haar billen goed uitkomen.
Tanja kan er volgens mij best goed uitzien. Maar net als Dido en Lieske heeft ze een probleem aan de binnenkant wat té erg naar buiten lekt om te negeren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Tanja en lekker in één zin? Dat kan écht niet.![]()
![]()
Het is het meest tragische dat ze dus net een jongen had ontmoet voordat ze in het huis ging. Als dat niet was gebeurd, hadden we heel wat kunnen beleven met haarquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik begin sinds vannacht Linda ook steeds leuker te vinden.
Nu nog een goeie logopedist en ze kan zo mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |