ik vind dat er toch wel veel fantasie in zit hoor, aantal bikinichicks die eigenlijk niks met het nummer te maken hebben en dan die flauwe teksten onderin die je toch steeds blijft lezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die clip is nou niet echt erg fantasievol
Maar goed, wel lachen
ben er inmiddels wel aan gewend, gewoon tekstueel een sterk nummer. Maar de eerste paar keer had ik echt "WTF??!!"
ik wist t ook al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat wist ik al toen ze 't opt journaal vertelden.. Kwestie van vraag en aanbod
tmf, mtv, the box, 3fm etcquote:
truequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vind dat er toch wel veel fantasie in zit hoor, aantal bikinichicks die eigenlijk niks met het nummer te maken hebben en dan die flauwe teksten onderin die je toch steeds blijft lezen
seequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trueIk heb die clip nogeens bekeken, ergens voegt die wel wat toe ja
Ik vind ze erg goed
mag je vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef qu63 het volgende:
Alcoholpercentage meten met mobiel
die Tsjechen zijn best modern
Trustequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef buzzer het volgende:
ik ga zo mijn mandje in...
ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mag je vindeneen suf tabelletje maken kan iedereen.
Een mobiel met ingebouwde blaaspijp, dat schiet meer op. En ik geef toe, ik dacht serieus dat het daarover zou gaan
Goed idee, ik ook zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef buzzer het volgende:
Daar gaat ons buzzer heel bewustquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef buzzer het volgende:
jij ook Trustequote:
restecptquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
oi, dat rolde er redelijk "zomaar" uit
ik blijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |