Jaja ik ben ook goed bezig, nog steeds aan het uitbreidenquote:
Goedemorgen Troelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:30 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen Sjowhanquote:
Braaf hondjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com kruipt terug in zijn hoekje![]()
Haai!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedemorgen Troel![]()
[..]
Goedemorgen Sjowhan![]()
quote:
Nou, het gaat elke dag gewoon beter. Het gaat echt wel vooruit. Helaas nog niet heel snel, dus lessen volgen zal nog wel een tijdje duren, maar ik kan inmiddels een kwartiertje boodschappen gaan doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehhh.. Hoi!
alweer een beetje aan de beterende hand? Ben door Frank al een beetje bijgepraat
Rustig aan, dan breekt het lijntje nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het gaat elke dag gewoon beter. Het gaat echt wel vooruit. Helaas nog niet heel snel, dus lessen volgen zal nog wel een tijdje duren, maar ik kan inmiddels een kwartiertje boodschappen gaan doen
niet zomaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef leonieke het volgende:
Ik heb je hier gemist hoor... zomaar verdwijnen![]()
Nee, die lijn moet zeker niet breken!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet
veel plezier alvastquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, en zo maar eens richting sport gaan als ik me koffie op heb. Half 1 een wedstrijd spelen in Scheveningen..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat maakt het er alleen maar erger op
Hier hebben we alleszins een stralend blauwe hemelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge
Alles is hier nog gewoon bij het oude zie ik, al die paniek voor niets
Belooft een heerlijk dagje te worden qua weer, of zie ik dat verkeerd Speedo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |