een echtequote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:21 schreef manny het volgende:
Kleedkamer humor bij HSV uit de Veronica gids:
Duitse speler vraagt aan vd Vaart: Wat doet een nederlander nadat hij wereldkampioen is geworden ?
Vd Vaart: nou ?
Duitse speler: dan zet hij zijn playstation uit !
broehaaa.... helaas wel waar.
VDV 3 wedstrijden geschorstquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:14 schreef manny het volgende:
rode kaart ! na de wedstrijd, vanwege een opstootje. en 0-1 verloren....
Ja zijn debuutquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
uit de oude doos
[afbeelding]
debuut bij Oranje??
![]()
Wat een chaos in de defensie bij HSV zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Nette overwinning in DFB-Pokal, Bayer Leverkusen werd in eigen huis met 3-2 verslagen, voor HSV scoorden Van Buyten, Barbarez en Wicky.
Dat doet hij dit seizoen elke keer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef BobRooney het volgende:
Gadver...hij deed Kezman na...
Wat zal het een topper zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Nog even en hij maakt een piratenplaat.
In Duitsland vinden ze het natuurlijk fantastisch. Let op mijn woorden...tegen het einde van het seizoen zit hij aan de salto's en flikflakken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:20 schreef Devano het volgende:
[..]
Dat doet hij dit seizoen elke keer.
quote:Van der Vaart: 'Ik heb geen interesse in Bayern'
Rafael van der Vaart wordt gezien als kandidaat-opvolger van Michael Ballack. Maar Bayern München hoeft zich niet aan te kloppen bij de ster van Hamburger SV.
'Ik heb geen interesse. Ik wil bij Hamburger SV iets opbouwen', zegt Van der Vaart in Hamburger Abendblatt. 'Ik voel me nog niet klaar voor een transfer. Om geld gaat het bij mij nooit. Ik wil plezier en succes hebben, en dat heb ik in Hamburg.'
Bayern München kondigde eerder deze week aan de transfermarkt af te gaan struinen op zoek naar een mogelijke vervanger van Ballack. De Beierse club besloot hiertoe nadat de Duitse international niet voor de gestelde deadline inging op de aanbieding tot contractverlenging.
Ballack wordt in de Engelse pers in verband gebracht met een overgang naar Manchester United. Op Old Trafford zou de Duitse international, die transfervrij bij Bayern vertrekt, een recordsalaris van negen miljoen euro per jaar gaan verdienen. Ook Real Madrid, Barcelona en Arsenal azen naar verluidt op Ballack.
Ballack wijst alle geruchten van de hand dat hij zich al heeft gecommitteerd aan een club. Ook een langer verblijf bij zijn huidige club is niet uitgesloten. 'Ik heb tot op dit moment simpelweg nog geen besluit genomen. Ik heb Bayern nog niet afgezegd. Het is nog altijd mogelijk dat ik voor Bayern kies', zegt de international in TZ.
'Bayern gaat me na aan het hart. Dat is de reden dat ik nog lang geen besluit heb genomen', zegt Ballack, die er nooit een geheim van heeft gemaakt een buitenlands avontuur te ambiëren. Bayern-trainer Felix Magath blijft rustig onder alle commotie over zijn belangrijkste speler. 'Voor mij is er niets veranderd. Er is toch nog niets gebeurd.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |