abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31068963
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef Yildiz het volgende:
Okay,*** , thuiswonend.
(dit ga ik zo weg-editten, niet quoten svp)
wat zou ik daarvoor kunnen krijgen?
Bij mijn weten (ben bij een RVR afgestudeerd, wel andere afdeling ) krijg je dan wel een toevoeging ja. Je inkomen is omdat je studeert en en thuiswonend bent (geen eigen vermogen van een huis enzo) dermate laag (no offence, studeer zelf ook nog enzo ) dat je hier volgens mij wel voor in aanmerking komt hoor.
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:14:54 #27
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31068978
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef missC het volgende:
YILDIZ
ik ken iemand die in het Westland werkt mbt bijstand in 'crisis'-situaties. Zij kent de weg en dan hoef je niet steeds het wiel zelf uit te vinden !!!!! Moet het haar natuurlijk vragen maar grote kans dat ze veel voor je kan doen, niet zozeer juridisch als wel het gezeik erom heen, ook met je ouders etc... weet alleen niet hoe ik je kan bereiken....
als jij je mail even 2 tellen in je profiel zet, mail ik je
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31069052
ok, net voor jou even een account aangemaakt op onze server : . Mail me en ik spring morgen richting vriendin, geef je dan ook link van organisatie waar ze voor werkt....

[ Bericht 19% gewijzigd door missC op 30-09-2005 21:25:24 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:19:36 #29
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31069168
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:16 schreef missC het volgende:
tekst
gemailed

edit: doet het niet:
did not reach the following recipient(s):
pi_31069383
wordt aan gewerkt....(dacht het een keertje zelf te kunnen...)
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:28:36 #31
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31069460
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef missC het volgende:
wordt aan gewerkt....(dacht het een keertje zelf te kunnen...)
okay, post ff als het werkt, ik kijk nu even tv
pi_31069568
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Okay, stufi en baan bij elkaar *** / maand, thuiswonend.
(dit ga ik zo weg-editten, niet quoten svp)
wat zou ik daarvoor kunnen krijgen?
Tabel met gegevens m.b.t. eigen bijdrage

Let er wel op dat lang niet elke advocaat op basis van toevoeging werkt. Vraag dit dus als eerste, om te voorkomen dat je eerst de zaak toelicht, en dat dan blijkt dat de advocaat niet op basis van toevoeging werkt.
pi_31069608
nou kom er zonder hubby niet uit, dus even een hotmail gemaakt : @hotmail.com
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:35:44 #34
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31069673
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef missC het volgende:
nou kom er zonder hubby niet uit, dus even een hotmail gemaakt : email
Gemailed.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 30 september 2005 @ 21:45:16 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31069992
schameloze TVP
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:47:16 #36
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_31070054
Yildiz,

whatever je doet, ga het niet uit je zak betalen voordat je veroordeeld bent.Ik hoop dat de hulp die hier geboden wordt je de juiste weg inwijst.

Ik heb niet zoveel jurisch onder de knieeen.. maar hebben je ouders wel een RBV (rechtsbijstand) ? Je kunt namelijk meeverzekerd zijn in hun polis.Is het voor niemand in de familie duidelijk spreek dan je tussenpersoon ( liever) of adviseur aan.

Het is zeker aan te raden om gewoon advocaten kantoren te bellen of als je mensen kent die rechten studeren die te raadplegen.Iedereen wil overal aan verdienen .. in geld en in naam .. als je snapt wat ik bedoel.

Ik hoop dat je er goed doorheen komt .. strekte menneke !
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:56:15 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_31070333
als geld echt een probleem is, zet dan effe ergens een rekeningnummer neer... als elke fokker die achter je staat 1 of een paar euro overmaakt kan dat best een aardig bedrag worden!

sterkte verder
pi_31070365
Hoi Vildiz,
Als je je zo'n zorgen maakt lijkt het me het handigste om een 'steuncomite' op te zetten met wat mensen met ervaring in dergelijke zaken. Dan kunnen Sylvesterrr, de vriendin van missC etc overleggen. Een goede verdediging (en dat is meer dan juridisch) is meer dan het halve werk in dit soort gevallen.

Ben zelf geen jurist (politicoloog), maar ken het wereldje goed en heb redelijk wat contacten met advocaten die pro-deo (toevoeging hier boven genoemd) zaken doen op dit terrein. Verder lijkt me dat de politiek zich hier mee moet bemoeien en dat is voor mij gemakkelijk te organiseren. Kan ook helpen dat ik meer dan 2x zo oud ben en redelijk wat mensen in Den Haag ken

Je actie vind ik niet zo briljant, maar je motieven wel en 30 jaar geleden had niemand een punt gemaakt van een ludieke actie. Krankzinnig idee dat jij je nu zorgen zit te maken over iets waar we tot voor kort gewoon om konden lachen.

Mijn google mailadres zit in mijn profiel, dus mail me maar als het je wat lijkt.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31070501
Ik zal je vanavond of morgen mijn ervaringen met enkele advocatenkantoren mailen.

FYI: ik ben géén jurist, ik ben iemand die enkele keren de hulp van een advocaat nodig heeft gehad.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:05:06 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31070643
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef multatuli het volgende:
Hoi Vildiz,
Als je je zo'n zorgen maakt lijkt het me het handigste om een 'steuncomite' op te zetten met wat mensen met ervaring in dergelijke zaken. Dan kunnen Sylvesterrr, de vriendin van missC etc overleggen. Een goede verdediging (en dat is meer dan juridisch) is meer dan het halve werk in dit soort gevallen.

Ben zelf geen jurist (politicoloog), maar ken het wereldje goed en heb redelijk wat contacten met advocaten die pro-deo (toevoeging hier boven genoemd) zaken doen op dit terrein. Verder lijkt me dat de politiek zich hier mee moet bemoeien en dat is voor mij gemakkelijk te organiseren. Kan ook helpen dat ik meer dan 2x zo oud ben en redelijk wat mensen in Den Haag ken

Je actie vind ik niet zo briljant, maar je motieven wel en 30 jaar geleden had niemand een punt gemaakt van een ludieke actie. Krankzinnig idee dat jij je nu zorgen zit te maken over iets waar we tot voor kort gewoon om konden lachen.

Mijn google mailadres zit in mijn profiel, dus mail me maar als het je wat lijkt.
Bedankt, ik heb je ge-e-mailed.

Al ben ik het er wel mee eens dat de politiek wat actiever mag discussieren over de burgervrijheden, zou ik niet willen dat mijn actie de krant / nieuws haalt.
Want dan zal je zien dat ze het liefst die brief vergeten, en dan is alles voor niets.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:06:34 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31070685
Fok! vs de staat der Nederlanden
pi_31070740
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef PLAE@ het volgende:

Fok! vs de staat der Nederlanden
FOK! staat momenteel 1-0 achter. We kunnen er best 2-1 in ons voordeel van maken, toch?
pi_31070770
Typisch iets van het kaliber 'wie zijn billen brand zal op de blaren moeten zitten'.

En dat je zelf op deze manier mee werkt aan dat 'angst gevoel' waar tegen je 'strijd' snap je kennelijk niet. Nouja, straks mischien wel.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:10:06 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31070803
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

FOK! staat momenteel 1-0 achter. We kunnen er best 2-1 in ons voordeel van maken, toch?
protesten voor de rechtzaal. Massaal id kaarten verbranden of oplaten aan balonnen

Ik zie het al helemaal voor me
pi_31071013
Als je een advocaat zoekt, dan raad ik je sowieso af zomaar lukraak wat te gaan bellen. Het zou niet zo moeten zijn, maar sommige advocaten zijn hun geld beslist niet waard.

Ik raad je aan daarvoor contact op te nemen met de rechtbank. Zij kunnen je daarin prima adviseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheDon1985 op 30-09-2005 22:24:49 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:16:50 #46
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31071021
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

protesten voor de rechtzaal. Massaal id kaarten verbranden of oplaten aan balonnen

Ik zie het al helemaal voor me
Het oplaten van 99 rode balonnen zou inderdaad een mooie stunt zijn.
Dan zet ik wel zeker weten een papieren zak over m'n kop.
pi_31071069
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb je ge-e-mailed.

Al ben ik het er wel mee eens dat de politiek wat actiever mag discussieren over de burgervrijheden, zou ik niet willen dat mijn actie de krant / nieuws haalt.
Want dan zal je zien dat ze het liefst die brief vergeten, en dan is alles voor niets.
All weer terug gemailed, maar dat zie je vanzelf.

Dat iemand niet per se zelf zo in de aandacht wil, maar wel zo'n protest opzet wordt door sommige posters veroordeeld, maar lijkt me juist prima. Als iemand alleen maar met zijn kop op TV wil, lijkt me dat juist minder sterk.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31071141
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef multatuli het volgende:
Verder lijkt me dat de politiek zich hier mee moet bemoeien (etc).
Ik denk dat die politiek nu een mooi schaap heeft dat even terrecht gesteld wordt als voorbeeld zodat de overheid leuk kan zeggen: "Met ons valt niet te spotten en wij menen het serieus met 'de/een/geen' dreiging die hiervan uitgaat. Nu gaat het om een paar balonnen en straks om echte springstof."

In mijn ogen is de persoon die deze daad heeft begaan dus zowiezo de sjaak. En bereikt hij alleen maar het tegengestelde van zijn doel.
pi_31071161
Yildiz, is al bekend of het een publieke strafzaak wordt of gesloten? Anders komen we je natuurlijk allemaal steunen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31071206
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Yildiz, is al bekend of het een publieke strafzaak wordt of gesloten? Anders komen we je natuurlijk allemaal steunen.
Slechts in uitzonderlijke gevallen, of wanneer het minderjarigen betreft, is een zaak achter gesloten deuren. Deze zaak zal dan ook hoogst waarschijnlijk openbaar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')