abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:05:24 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31091109
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:56 schreef danos het volgende:
ja ik vondhet ook heel sneu voor al die conducteurs en machinisten die al die shit over zich heen krijgen, de mensen die er echt verantwoordelijk voor zijn die zaten lekker achter de tv nadat ze het monteursbedrijf hadden gebelt
Die conducteurs en machinisten die als er maar *knip* gebeurt gelijk gaan staken?
Die conducteurs en machinisten die een tijdje terug regelmatig te laat vertrokken om de directie weg te krijgen`?
Die conducteurs en machinisten die je trein die op tijd was later laten vertrekken om een aansluiting te maken, maar waardoor jij op het volgende station je aansluiting mist?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31091258
Ik zat in 1 van de laatste treinen voor de treinstoring . (Groningen -> Utrecht).
pi_31117905
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef danos het volgende:
Nee lekker hoor, ik ga maandag maar even bellen om mijn geld terug te vragen van de vriendjes van de NS
Je moet gewoon zo'n formulier invullen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:47:26 #79
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31117986
het is overmacht voor de NS, dan krijg je je geld niet terug volgems mij.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31118142
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is overmacht voor de NS, dan krijg je je geld niet terug volgems mij.
Welles.

Alleen bij aangkondigde werkzaameden niet, maar bij dit soort storingen wel. Overmacht... my ass.
pi_31126473
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Welles.

Alleen bij aangkondigde werkzaameden niet, maar bij dit soort storingen wel. Overmacht... my ass.
Idd, alleen als de stroom in bijvoorbeeld half nederland uitvalt (dus ook in alle huishoudens etc) nu is er alleen sprake van uitval van het spoornetwerk.

Maarja met mijn OV kan ik alleen maximaal 4,57 terugkrijgen, joepie
Even a broken clock is right twice a day.
pi_31126527
Mijn kaartje kostte 6 euro nog wat. Ook nogal schamel betaald voor een avond ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')