In mijn klas is de jongste 19 ofzo...of 18..quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef saaw het volgende:
[..]
bij mij niet, thank god
iedereen is minstens 17
geen bruggers op school hebben is zo fijn
alleen dan kan je ze ook niet pesten

Zoek jij ze nu ouder of jonger dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat jonge ventjes leuk zijnMits ouder dan mijn broertje (18-03-'89)

Ik val in theorie binnen de doelgroepquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat jonge ventjes leuk zijnMits ouder dan mijn broertje (18-03-'89)

Zeker zonder iets te zeggen ook? Of dronken gebral? Dat laatste doe ik ook wel eens als ik echt veel op hebquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef MaRySe het volgende:
Ik voel me trouwens wel altijd heel ongemakkelijk als van die zogenaamd stoere gasten achter je gaan dansen.

Ja bijna iedereen hier is ouder dan dr broertjequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik val in theorie binnen de doelgroep

die maffe gast of die met die scootah?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben het sociale leven van mijn buurjongen aan het bespioneren

quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:

quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:

Leuk, ik ook vrij regelmatigquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
mensen die dronken zijn en hele verhalen tegen je gaan ophangen zijn juist tof
doe ik ook altijd![]()
![]()

met die scootah zn scootah vrienden kwamen langs of zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
die maffe gast of die met die scootah?

des te beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leuk, ik ook vrij regelmatigMaar dan gaat het echt nergens over

Jij geilt op scootahs toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
met die scootah zn scootah vrienden kwamen langs of zo

Als ik naar A'dam toe kom ga ik jou dronken voerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef saaw het volgende:
mensen die dronken zijn en hele verhalen tegen je gaan ophangen zijn juist tof
doe ik ook altijd![]()
![]()

dronken 'voeren' is niet nodig want daar kan ik meestal prima zelf voor zorgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Als ik naar A'dam toe kom ga ik jou dronken voeren![]()
Shit, ik neem dat terug, het klinkt vaud

Dat laatste heb ik dan weer geen last van aangezien de muziek altijd erg hard staat dus dat hoor je toch nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef saaw het volgende:
[..]
des te beter
ik heb vorige zondag een heel verhaal tegen iemand opgehangen over dat bultrugcavia's gaan uitsterven doordat bananensap dat uit de grond komt meestal groen is
een vriend van me stond er achter [zonder dta ik het wist] en heeft mn hele verhaal opgenomen

denk niet dat ze jou daar voor nodig heeft en voor bultrugcavias heb je wel at anders dan alcohol nodig i guessquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef brainster het volgende:
[..]

whaha volwassen e wijs doen tegen kleine kindjes is juist leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef MaRySe het volgende:
omg ik haat mensen die volwassen willen doenbluh!
ben even sociaal aan t doen tot bubbelz!

quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
denk niet dat ze jou daar voor nodig heeft en voor bultrugcavias heb je wel at anders dan alcohol nodig i guess

Ja maar.. zij zou mij ooit is gaan dronken voerenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
denk niet dat ze jou daar voor nodig heeft en voor bultrugcavias heb je wel at anders dan alcohol nodig i guess

Sinasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef MaRySe het volgende:
omg ik haat mensen die volwassen willen doenbluh!
ben even sociaal aan t doen tot bubbelz!

is toch heel wat anders dan jij mij hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja maar.. zij zou mij ooit is gaan dronken voeren

Die zie je hier helemaal niet..quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Bleghscooters.. doe dan een schakkel bormmer ofzow

*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef brainster het volgende:
[..]

Ok... waar en wanneer?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef saaw het volgende:
[..]
is toch heel wat anders dan jij mij hoor

1 roos? das ook niet veelquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn roosje doet het goed sinds woensdag.![]()
[afbeelding]
Even douchen.

zooooo coolquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef brainster het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit:
http://www.ubersite.com/m/75459

In de zin van dat het fout klinkt.quote:

Iedereen kreeg er 1 gratis woensdag bij het ophalen van de P.quote:

Maar dat je dat dan moet meldenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iedereen kreeg er 1 gratis woensdag bij het ophalen van de P.

Oh daar had ik degene boven mij moeten quoten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Waarom zet jij eigenlijk een berichtje in je eigen fotoboek?

nee ik heb t over friends "mensen van 24 zijn zo volwassen echt leuk"quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha volwassen e wijs doen tegen kleine kindjes is juist leuk
mensen die zo tegen jou doen [en even oud ofzo zijn] moet je gewoon uitlachen
dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |