Hehe, wacht maar, draak en talent, dat is nog maar het beginquote:Op maandag 20 februari 2006 00:49 schreef search64 het volgende:
IBV is trouwens veels te veel werk. Heeft iemand misschien leerdoelen en draken en talenten die ik mag lenen?
Ja dat probeer ik te vermijdenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:50 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hehe, wacht maar, draak en talent, dat is nog maar het begin![]()
Ik heb ze wel maar die liggen bij m'n ouders.. en geloof mij, je gaat nog veeeeeel dieper op die dingen in de hele IBV cursus.. is dan toch wel een beetje prettig als ze op jezelf slaan..
Hier nog een OU'ers. Weliswaar pas een half jaartje, maar toch.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef barney74 het volgende:
hoi allemaal
ik studeer sinds 2 jaar spiegelogie aan de OU, en het bevalt me prima...
Het is met name goed te combineren met mijn werk, wat flink aan seizoensinvloeden onderhavig is.
Ik moet wel zeggen dat ik jullie niveau een stuk hoger inschat dan het mijne, als ik zo dit topic eens doorlees; ik heb toch wel redelijk veel moeite met sommige vakken, zoals Wetenschapsleer.
In ieder geval hoop ik voor een ieder dat de studie succesvol wordt afgerond en dat jullie/wij een steentje kunnen bijdragen aan het geestelijke welzijn van mensen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef FreakerS het volgende:
De meest overschatte bullstudie die het zich geeft op universitair niveau.
Goede topic-kickquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef FreakerS het volgende:

Op sommige gebieden wel. De management-goeroes van AOP mogen ze van mij ook afzinken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef FreakerS het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |