En waar ga jij psychologie studeren dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:13 schreef Brunette het volgende:
[..]
jah..sorry hoor ik kies ook volgend jaar voor deze studie
Maastricht/ Tilburg het liefst in Tilburg, maar als ik niet ingeloot wordt dan naar Maastrichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:26 schreef StarShineAtNight het volgende:
[..]
En waar ga jij psychologie studeren dan?
suc6quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:17 schreef StarShineAtNight het volgende:
Inleiding Methoden en Technieken is een Inleiding [] in de methoden en technieken die gebruikt worden in psychologisch onderzoek. Dingen als grafische weergave van de uitkomsten en verschillende maatstaven worden behandeld en ook verschillende manieren van onderzoek doen, maar erg theoretisch en vreselijk saai. Maar hey, het hoort erbij.
Expro staat voor Experimentele Proefopzettenleer en dan krijg je college over het opzetten van experimentele proevenMaar daar krijg ik dus pas later dit jaar les over.
Niet echt, het zijn alledrie gewoon statistiekvakken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:17 schreef StarShineAtNight het volgende:
Expro staat voor Experimentele Proefopzettenleer en dan krijg je college over het opzetten van experimentele proevenMaar daar krijg ik dus pas later dit jaar les over.
Iddquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:47 schreef search64 het volgende:
[..]
Niet echt, het zijn alledrie gewoon statistiekvakken.
Dat gaat meer over welke verschlilende soorten toetsen en testen er allemaal zijn voor het een en ander, dan dat het echt ingaat op statistiek todchquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef search64 het volgende:
Je vergeet psychometrie.
Er is een overschot aan psychologen. Overal worden gz-psychologen gevraagd (tenminste in de klinische en ontwikkelingspsychologie), met alleen je doctoraal psychologie wordt het lastig een baan te vinden. Tevens vragen ze altijd naar ervaren psychologen en aangezien er een overschot is kunnen ze die eisen ook stellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:52 schreef Cheesecake het volgende:
hoe het zit met de werkgelegenheid
Principale componenten analyses ed. krijg je daar ook bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:11 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat gaat meer over welke verschlilende soorten toetsen en testen er allemaal zijn voor het een en ander, dan dat het echt ingaat op statistiek todch
Welke cht een klotevka trouwens.
Hallo! hier wil ik wel even op reageren. Er is zoveel meer dat alleen maar GZ-psychologie, dat mag ook wel even vernoemd worden als het gaat over "werkgelegenheid". Er zijn psychologen nodig voor personeelselectie, om werkruimtes in te richten, om mensen communicatievaardigheden bij te brengen, om bewegwijzering zo op te hangen dat mensen de borden ook echt zien (en begrijpen), om reclameboodschappen te bedenken die mensen daadwerkelijk begrijpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er is een overschot aan psychologen. Overal worden gz-psychologen gevraagd (tenminste in de klinische en ontwikkelingspsychologie), met alleen je doctoraal psychologie wordt het lastig een baan te vinden. Tevens vragen ze altijd naar ervaren psychologen en aangezien er een overschot is kunnen ze die eisen ook stellen.
Ik heb het ook enkel over ontwikkelings- en klinische psychologiequote:Op maandag 17 oktober 2005 16:43 schreef MsCarmen het volgende:
[..]
Hallo! hier wil ik wel even op reageren. Er is zoveel meer dat alleen maar GZ-psychologie, dat mag ook wel even vernoemd worden als het gaat over "werkgelegenheid". Er zijn psychologen nodig voor personeelselectie, om werkruimtes in te richten, om mensen communicatievaardigheden bij te brengen, om bewegwijzering zo op te hangen dat mensen de borden ook echt zien (en begrijpen), om reclameboodschappen te bedenken die mensen daadwerkelijk begrijpen.
Psychologie is zo veel breder dan GZ, dat moet je wel even meenemen als je mensen inlicht over de werkgelegenheid.
OT: Bovendien mag psychologie sowieso wel eens af van dat grote vooroordeel dat alle psychologen therapie willen geven.
Inderdaad, dat is pas het begin van nog meer ellendequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef search64 het volgende:
Ach, inleiding in de M&T stelt toch niks voor.
Dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:59 schreef steeg het volgende:
De neuropsychologie ingaan via psychologie loont niet zo erg in vergelijking met neuropsychologie ingaan via geneeskunde, of hebben ze me leugens verteld? Ik ben nu derdejaars in Leiden en maandag hebben we B&B tentamen vergeet je niet te leren JustJunior![]()
Ik ga overigens ook richting klinische neuropsychologie want de stof is dan eindelijk eens niet intuitive logic (mijn mening)
Die heb ik dinsdag weer.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:15 schreef JustJunior het volgende:
Wacht maar tot je Toetsende Statistiek gaat doen. Daar gaat iedereen altijd de mist in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |