Zo weinig?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef tiez het volgende:
denk dat de kosten het niet eens zijn!
meer de tijd die je eraan verspilt man das echt gigantisch!
een beetje grote super heeft 2000 artikelen
Ja idd :/ gaan ze naar de edah rijden omdat daar een bloemkool 20 cent goedkoper isquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:58 schreef _The_General_ het volgende:
Mensen vergeten altijd dat ze voor die goedkopere supermarkt wel nog voor 10 euro benzine verrijden.
welneeee...ik fietsquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:58 schreef _The_General_ het volgende:
Mensen vergeten altijd dat ze voor die goedkopere supermarkt wel nog voor 10 euro benzine verrijden.
Ik ook, maar ik woon ook op kamers, kan me voorstellen dat als je boodschappen voor een heel gezin moet halen dat het wat lastig wordt met 4 tassen boodschappen aan je stuur...quote:
Hehe ja dat had ik zelf ook al bedacht. Dit is een plan dat ik niet zelf ga uitwerken, het lijk me gewoon een gat in de markt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:09 schreef BrauN het volgende:
Altijd slim, potentiële 'gaten in de markt' in een topic neerzetten. Zo ben je er zeker van dat niemand met je idee aan de haal gaat. Jij komt er wel.
Bestek waarbij je je handen niet meer hoeft te gebruiken ofzo...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:12 schreef Fixxxer het volgende:
Nieuw bestek, ik moet het nog uitvinden maar het wordt wel iets wat wereldwijd gebruikt kan worden
daar draai ik mijn hand niet voor omquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik woon ook op kamers, kan me voorstellen dat als je boodschappen voor een heel gezin moet halen dat het wat lastig wordt met 4 tassen boodschappen aan je stuur...
Nou zijn er toch nog echte helden op deze wereldquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar draai ik mijn hand niet voor omNiet dat ik voor een heel gezin boodschappen moet halen, maar wel voor mijzelf en mijn katten en visite enzo, dus aan die 4 tassen kom ik wel
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:18 schreef Echo99 het volgende:
Een aansteker die je kan navullen, dat lijkt me wel iets. Mijne zijn altijd zo gauw leeg en dan moet ik weer nieuwe kopen![]()
En die knop zit waar precies? Op een heel klein afstandsbedieninkje? Dat je nóg eerder kwijtraakt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:28 schreef Salvad0R het volgende:
afstandbediening met alarm, zodat als je m kwijt bent, kan je op een knop raggen en dan doet ie PIEEEEEP PIEEEEEP
Azijnzeiker!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die knop zit waar precies? Op een heel klein afstandsbedieninkje? Dat je nóg eerder kwijtraakt?
Kun je hem beter laten reageren op fluitsignalen...
Ja wat nou? Als je met een idee komt, denk er dan even over naquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:18 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Nou zijn er toch nog echte helden op deze wereld![]()
Waar je maar wil, aan de muur, op een tafel, who cares, zeikerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die knop zit waar precies? Op een heel klein afstandsbedieninkje? Dat je nóg eerder kwijtraakt?
Kun je hem beter laten reageren op fluitsignalen...
Wat zijn we allemaal weer licht op de teentjes getrapt vandaag. Wat is er? Moest je overwerken op vrijdag?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waar je maar wil, aan de muur, op een tafel, who cares, zeikerd
ik ben te lui om dat idee uit te werken, als je zelf te narrowminded bent om een idee te bedenken hoef je niet meteen dat van anderen te beoordelen
ga je fluiten, reageren er gelijk tweequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:40 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Die afstand bediening die reageerd op een fluitsignaal vind ik wel een goed idee. Echter bestaat het al voor je sleutelbos, ik denk dat ik zo'n ding maar eens ga aanschaffen, ben hem te vaak kwijt...
Yupz..zo kwam ik ook op het idee. Maar dan gewoon ingebouwd in je AB..quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:40 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Die afstand bediening die reageerd op een fluitsignaal vind ik wel een goed idee. Echter bestaat het al voor je sleutelbos, ik denk dat ik zo'n ding maar eens ga aanschaffen, ben hem te vaak kwijt...
Ja of in je mobiele telefoon, ook zo irritant als je die kwijt bent...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz..zo kwam ik ook op het idee. Maar dan gewoon ingebouwd in je AB..
Had je daar allang aan gedacht joh !!!!!!! Zoooooooooo Heeeeeeee !quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had allang gedacht aan een "losse knop" maar dat is gewoon vaag. Een knop op je bank of een knop op je tafel. En die ga je dus geheid kwijtraken.
jaa, dat is veel vaker ja .quote:Tenzij je hem vastmaakt. Nou..dat is nog vaker. Een deurbel midden in je huis
Doe simpel! Plak die knop op je tv! Meest logische plek.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Had je daar allang aan gedacht joh !!!!!!! Zoooooooooo Heeeeeeee !
Wat Goed van je !!!! Echt, nu mag je trots op jezelf zijn .
[..]
jaa, dat is veel vaker ja ..
je ego is een beetje te groot voor je intelligentie.
idd, of onder een tafel ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Doe simpel! Plak die knop op je tv! Meest logische plek.
of op de plek waar je AB eigenlijk zou moeten liggenquote:
Ze moeten zo'n knop standaard op je TV makenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Doe simpel! Plak die knop op je tv! Meest logische plek.
Een typefoutje en je bent meteen domquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Had je daar allang aan gedacht joh !!!!!!! Zoooooooooo Heeeeeeee !
Wat Goed van je !!!! Echt, nu mag je trots op jezelf zijn .
[..]
jaa, dat is veel vaker ja ..
je ego is een beetje te groot voor je intelligentie.
WebTV (www.webtv.com) van Microsoft...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:54 schreef Barcelona het volgende:
Een supergoedkope pc die je alleen voor msn e.d. kan gebruiken.![]()
uitneembare eetstokjes ? nee dan liever bestekquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:25 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Conclusie:Terugfluit mobiel met MSN en uitneembare eetstokjes...
Dat zou op zich super handig zijn, gewoon een lepel in je mobiel. Ik loop best vaak door een supermarkt en erger me dan aan het feit dat je nergens een wegwerp lepeltje kan pakken. Vanuit hun gezien wel logisch, want als je lepeltjes kan pakken koopt niemand ze meer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:36 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
uitneembare eetstokjes ? nee dan liever bestek![]()
ja ik ken het probleem. Gelukkig hebben AH's tegenwoordig vaak een afdeling to-go en jaaaaaaaaaaaaa hier zijn dus wel lepels,messen en vorken los of per setje te verkrijgen (zelfs heel vaak gratis)quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Dat zou op zich super handig zijn, gewoon een lepel in je mobiel. Ik loop best vaak door een supermarkt en erger me dan aan het feit dat je nergens een wegwerp lepeltje kan pakken. Vanuit hun gezien wel logisch, want als je lepeltjes kan pakken koopt niemand ze meer.
Ik heb echter geen behoefte aan een heel pak met wegwerp lepels wanneer ik een klein toetje wil eten even tussendoor...
So Spoonless Supermarkets Suck...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |