nee dat is ze niet gewend zal wel even moeilijk zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef GraafD het volgende:
dido vanavond het middenpunt van de belangstelling das niks voor haar![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wanstaltig zoals zij zich telkens kleedt, oubolligheid ten top.
Ik ben ouder maar wil in zulke jurkjesen nog niet dood gevonden worden.
Plus dat ik de scheiding aan kan vragen.
Heeft Ome Nick meer eilanden of kom je uit de omgeving van Voorschoten/Leidschendam?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is een beetje Anniehoujemijntassieeffevast hip.... zo heel erg kijkikgaeenavondjeuit jurkje, ik mis de gouden glimmers eigenlijk nog.... gezellig uit bij het Eiland van Ome Nick en dan schuifelen met een vrouw bij gebrek aan...
heee eiland van Ome Nick in Voorschoten bestaat dat nog?...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft Ome Nick meer eilanden of kom je uit de omgeving van Voorschoten/Leidschendam?
Het wordt hier zwaar overdreven gewoon, die opmerkingen van Roelquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
Chantal heb ik qua persoonlijkheid toch weer goed ingeschat.. Een egotrippende schrouderklop voor mezelf.
Het is maar goed dat ik die Roel verder niet gevolgd heb met de opmrkingen hier.... Als zelfs hetero-jongens hier bijna in de hoogste boom zitten om zijn opmerkingen, dan moeten die wel érg laag zijn geweest!
Maar concreet: we slaan ze allemaal tegelijk!!Of ja, een paar dan. En bij Joost alleen zijn tanden, zodat daar een nieuw gebit in moet worden gezet.
.
Volgens mij wel. Schoonzusje heeft er nog eens gewerkt in de vakantie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef Wup het volgende:
[..]
heee eiland van Ome Nick in Voorschoten bestaat dat nog?...
Maria, hó evenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Heeft Ome Nick meer eilanden of kom je uit de omgeving van Voorschoten/Leidschendam?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
1 onverwacht meninkje en de bewoner is gelijk 'door de mand gevallen'
Och, ik houd het erop dat het een kerel is met een enorme waffel, maar die enooorrrm onzeker is over zichzelf. Het lijkt alsof hij zich qua "expressief" gedrag nog het meest laat blijken hoe bewust hij zich is van de camera's .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Het wordt hier zwaar overdreven gewoon, die opmerkingen van Roel
Zoals zo vaak![]()
Inderdaad. My godquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Het wordt hier zwaar overdreven gewoon, die opmerkingen van Roel
Zoals zo vaak![]()
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
Het is maar goed dat ik die Roel verder niet gevolgd heb met de opmrkingen hier.... Als zelfs hetero-jongens hier bijna in de hoogste boom zitten om zijn opmerkingen, dan moeten die wel érg laag zijn geweest!
Chantal heeft Tanja gewoon naar zichzelf gestyledquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:48 schreef Jojogirl het volgende:
Boerderij, hier komt Tanja
Ik heb het ook alleen maar van horen-zeggen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Er posten hier een paar watjes die graag punten bij de vrouwelijke posters willen scoren.![]()
en ik zou weer agressief worden als jij agressief zou worden van 1 zo'n opmerkinkjequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef Kimske het volgende:
Wauw Tanja ziet er mooi uit....
alleen Rob weer: zwarte string eronder?
Ik zou echt agressief worden als iemand zulke opmerkingen tegen me maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |