abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31059397
Je schrikt, want:

- Jullie neuken al jaren zonder condoom.
- Jullie beogen om monogaam te zijn.

Wat doe je dan?

Bovenstaande is geen reconstructie van de werkelijkheid, maak maar geen zorgen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:36:31 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_31059496
Okay nou duidelijk argwaan is wel gewekt.

Ik zou mijn partner stevig aan de tand voelen.

btw hoe oud is die jas? van voor de relatie? of er na? dan zou ik dus nog wat steviger aan de tand voelen.

btw fipo
pi_31059602
...

... het zou erger kunnen zijn... als ze het onveilig zou doen, zou jij nu een of andere ziekte hebben.
pi_31059610
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Okay nou duidelijk argwaan is wel gewekt.

btw hoe oud is die jas? van voor de relatie? of er na? dan zou ik dus nog wat steviger aan de tand voelen.

btw fipo
Tief op met je fipo kutnewbie, je zit hier niet op de frontpage..

Verder zou ik de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking, dan heb je een indicatie wanneer het condoom is aangeschaft.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_31059630
Ehmmm de condoom uit de jas pakken en het hem/haar vragen? Eerlijkheid is toch de basis van een relatie neem ik aan.

Ik zou niet argwanen tenzij ik een moeilijk antwoord terug krijgt. Het gebeurt bij mij op het werk regelmatig dat er condooms opgeblazen worden of om muizen worden gedaan (safe cybersex) voor de gein. Of dat iemand een condoom toegeworpen krijgt wanneer hij/ zij zich zit te vergapen aan een persoon.
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31059706
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef Kogando het volgende:

[..]

Verder zou ik de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking, dan heb je een indicatie wanneer het condoom is aangeschaft.
Volgens mij is houdbaarheids datum -4 jaar de productie datum .. houdbaar tot 08/2006 is gemaakt in 2002 en dus waarschijnlijk ook verkocht in dat jaar, aangezien winkels nooit echt lang blijven zitten met condooms. Is het niet zo'n gangbare merk kan het uit een automaat in de kroeg komen en al iets van 2 jaar oud zijn.
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31059717
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Je bedoelt dat je je partner gelijk een derdegraads verhoor geeft ofzo?

Ik ga er van uit dat als ik al jaren met mijn partner om ga en dat we op een normale manier met elkaar kunnen praten. Dus ik zal het rustig op tafel brengen, van "Sorry, maar ik moest vanmiddag in je jas zijn, en toen vond ik deze condoom. Wij hebben al jaren sex zonder condoom, dus ik vroeg me eigenlijk af waarom je die gekocht hebt.".

Paranoia is er al genoeg in de wereld. Totaal niet nodig om je door je paranoia te laten leiden en je partner gelijk een verhoor af te nemen ofzo. Wat heb je dan voor relatie als je dat gewoon vindt?
pi_31059729
quote:

[..]

quote:
Laten we uitgaan dat je al jaren een relatie heb. Het is gevonden in zijn normale jas, en de condoom is houdbaar tot anderhalf jaar later.

Maar zouden jullie gelijk vragen aan de partner, of eerst op onderzoek uit?
pi_31059757
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef wilwilwel het volgende:
of om muizen worden gedaan (safe cybersex) voor de gein.
Ah, oh . Ik dacht even dat jij op een laboratorium werkte en voor de lol af en toe een proefdiermuis in een condoom deed .
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:46:43 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_31059781
quote:

[..]

HAHAHAHAHAH lol. ik ga langer mee op FOK! dan jij. Ik heb alleen mijn login moeten wijzigen

en dan nog het was uun fipo hahahah
pi_31059790
Is hij gebruikt of ongebruikt
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_31059802
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je je partner gelijk een derdegraads verhoor geeft ofzo?

Ik ga er van uit dat als ik al jaren met mijn partner om ga en dat we op een normale manier met elkaar kunnen praten. Dus ik zal het rustig op tafel brengen, van "Sorry, maar ik moest vanmiddag in je jas zijn, en toen vond ik deze condoom. Wij hebben al jaren sex zonder condoom, dus ik vroeg me eigenlijk af waarom je die gekocht hebt.".

Paranoia is er al genoeg in de wereld. Totaal niet nodig om je door je paranoia te laten leiden en je partner gelijk een verhoor af te nemen ofzo. Wat heb je dan voor relatie als je dat gewoon vindt?
Ik zat te denken, stel je voor dat hij je afwimpelt met een simpel excuus. Ik weet het niet hoe dat ding daar gekomen is. En verder ook niets meer van zegt.
Ben je dan naief of niet?
En wat voor excuses zou zo iemand eigenlijk moeten maken?
pi_31059832
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef shredder het volgende:
Maar zouden jullie gelijk vragen aan de partner, of eerst op onderzoek uit?
Gelijk vragen. Maar natuurlijk wel even op een gelegenheid wachten dat het uitkomt. Dus 's avonds na het eten ofzo, wanneer de kinderen al naar bed zijn.

Wat er ook gebeurt, de kinderen mogen er NOOIT de dupe van worden. Dus ook geen geschreeuw of geweld, de snelste manier om je kinderen te vernielen is ruzie met elkaar te maken en geweld te gebruiken. Ik heb in mijn jeugd al genoeg voorbeelden gezien hoe dat kinderen TOTAAL kapot kan maken.
pi_31059860
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAH lol. ik ga langer mee op FOK! dan jij. Ik heb alleen mijn login moeten wijzigen

Like we give a fuck.

Tyf gewoon op met je fipo en post gewoon als eerste.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_31059881
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef shredder het volgende:
Je schrikt, want:

Wat doe je dan?

Een gebruikte of ongebruikte?
Misschien heeft ie die al jaren in zijn jas zitten, of misschien is die gekocht voor een ranzig sexspelletje ofzo
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31059901
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef wilwilwel het volgende:

[..]

Volgens mij is houdbaarheids datum -4 jaar de productie datum .. houdbaar tot 08/2006 is gemaakt in 2002 en dus waarschijnlijk ook verkocht in dat jaar, aangezien winkels nooit echt lang blijven zitten met condooms. Is het niet zo'n gangbare merk kan het uit een automaat in de kroeg komen en al iets van 2 jaar oud zijn.
Oh dan, niet gelet op de datum dan. Misschien heeft het wel heel lang in iemands la gezeten ofzo. Maar ik vind dat niet netjes als je iemand een condoom toegooi of in iemands jaszak stopt als diegene een relatie heeft.
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef longinus het volgende:
Hij zit nog in de verpakking, who the hell bewaart een gebruikt rubbertje in zijn jaszak?
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:50:30 #17
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31059916
Even in het kort uitleggen wat het principe is van "daar is de deur"...
Bij het naar buiten geleiden meteen even informeren waar de huissleutels zijn en deze in ontvangst nemen.

Daarna netjes doch subtiel de deur dichtrammen....
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31059951
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef shredder het volgende:

Hij zit nog in de verpakking, who the hell bewaart een gebruikt rubbertje in zijn jaszak?
Als hij gebruikt is kan een of andere klootzak hem in je zak gestopt hebben na het avontuurtje, wat moet hij er immers mee
pi_31059952
quote:

[..]

stoer man
Ga even lekker met je scooter boeken ipv hier fipoën
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31059965
Confronteren en reactie afwachten. Op basis daarvan weet ik genoeg
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_31059969
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef shredder het volgende:
Ik zat te denken, stel je voor dat hij je afwimpelt met een simpel excuus. Ik weet het niet hoe dat ding daar gekomen is. En verder ook niets meer van zegt.
Ben je dan naief of niet?
Naja, ik ben niet dom ofzo. Als het een duidelijke leugen is, dan zal ik daar fijntjes op wijzen. Ik heb niet voor niets hersenen in mijn hoofd.

En vaak is het beter om iets niet direkt te forceren. Stel je voor dat je partner gewoon een keer met de zaak naar de hoeren is geweest en hij jou dat niet durft te zeggen. Ga je jaloers zijn op een hoer en je relatie daarom verkloten? In sommige culturen is het heel normaal om met je zakenpartners naar de hoeren te gaan. Dat jij in zo'n mooi huis woont met zo'n mooie bankrekening erbij komt dan onder andere omdat je partner af en toe naar de hoeren gaat.
pi_31059977
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef RetepV het volgende:

[..]

Gelijk vragen. Maar natuurlijk wel even op een gelegenheid wachten dat het uitkomt. Dus 's avonds na het eten ofzo, wanneer de kinderen al naar bed zijn.

Wat er ook gebeurt, de kinderen mogen er NOOIT de dupe van worden. Dus ook geen geschreeuw of geweld, de snelste manier om je kinderen te vernielen is ruzie met elkaar te maken en geweld te gebruiken. Ik heb in mijn jeugd al genoeg voorbeelden gezien hoe dat kinderen TOTAAL kapot kan maken.
Je gaat er eigenlijk al vanuit dat hij/ zij vreemd is gegaan dan. En ik vind dat met zoiets je als twee volwassenen wel een oplossing kan zoeken zonder schreeuwen en slaan.
Stel je voor als er een condoom is gevonden en hij/ zij bekent. Dan zijn er dus twee opties volgens jou; hij/ zij heeft geneukt of heeft de intentie of te neuken.
pi_31060007
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Like we give a fuck.

Tyf gewoon op met je fipo en post gewoon als eerste.
Duidelijk aan weekend toe zeker?

Ik zou ook verhaal gaan halen, leg maar uit waarom die in de zak zit.
Iedereen is uniek, behalve ik.
pi_31060030
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef shredder het volgende:

[..]

Je gaat er eigenlijk al vanuit dat hij/ zij vreemd is gegaan dan. En ik vind dat met zoiets je als twee volwassenen wel een oplossing kan zoeken zonder schreeuwen en slaan.
Stel je voor als er een condoom is gevonden en hij/ zij bekent. Dan zijn er dus twee opties volgens jou; hij/ zij heeft geneukt of heeft de intentie of te neuken.
Slaan helpt toch niet, dat vindt ze alleen maar lekker

En ik zou de ander er op een goed moment mee confronteren, dus een keer jouw hand in zijn jaszak doen en dan zo van he: wat doet dit in je jaszak
pi_31060078
Of hij is bij een of andere actie door de GG&GD gratis weggegeven en in de handen gedrukt. En tja, dan stop je die maar in je jaszak als je door het winkelcentrum loopt.
Omdat je beter als voorbeeld aan de andere kids kunt laten zien dat het normaal is zo'n ding dan heb schichtig weg te gooien omdat andere kunnen zien dat je een condoom heb aangepakt.
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_31060162
Zie het aan de positieve kant. Als ze geen condoom had gebruikt/in haar jaszak had, zat jij nu in een ander zijn kwakkie. Nu niet
pi_31060196
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:51 schreef longinus het volgende:

[..]

Als hij gebruikt is kan een of andere klootzak hem in je zak gestopt hebben na het avontuurtje, wat moet hij er immers mee
Ah op zo'n manier
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef RetepV het volgende:

[..]

Naja, ik ben niet dom ofzo. Als het een duidelijke leugen is, dan zal ik daar fijntjes op wijzen. Ik heb niet voor niets hersenen in mijn hoofd.

En vaak is het beter om iets niet direkt te forceren. Stel je voor dat je partner gewoon een keer met de zaak naar de hoeren is geweest en hij jou dat niet durft te zeggen. Ga je jaloers zijn op een hoer en je relatie daarom verkloten? In sommige culturen is het heel normaal om met je zakenpartners naar de hoeren te gaan. Dat jij in zo'n mooi huis woont met zo'n mooie bankrekening erbij komt dan onder andere omdat je partner af en toe naar de hoeren gaat.
Als jullie een monogaam relatie beogen, dan is dat gewoon niet done om naar de hoeren te gaan (om te neuken.) Aan de andere kant, sowieso een condoom vinden kan nooit positief werken voor je relatie of het nu expres of per ongeluk is gebeurd.

ps: Aanleiding van topic: Ik had gister een b film gezien op rtl 4 en daar vond een vrouw dus een condoom in de jaszak van haar man. Ze ging dus gelijk janken. Toen dacht ik eigenlijk: is dat wel nodig?
pi_31060252
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef bakkerl het volgende:
Of hij is bij een of andere actie door de GG&GD gratis weggegeven en in de handen gedrukt. En tja, dan stop je die maar in je jaszak als je door het winkelcentrum loopt.
Omdat je beter als voorbeeld aan de andere kids kunt laten zien dat het normaal is zo'n ding dan heb schichtig weg te gooien omdat andere kunnen zien dat je een condoom heb aangepakt.
Dit is de meest positieve argument tot nu toe. Die houden we erin
Hoewel condooms naar mijn weten bijna nooit worden weggegeven hier in NL.
pi_31060255
* gaat nu zijn ongebruikte condooms in jassen verstoppen
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:02:02 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31060261
Ik heb het een keer aan de hand gehad met mijn ex, maar ja, die was toen chauffeur voor dames van lichte zeden
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:02:16 #31
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_31060268
De condoom zelf gebruiken met een wild vreemd iemand natuurlijk zal ze leren
pi_31060299
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef shredder het volgende:

[..]

Paar maanden geleden nog zaten er condooms op boomerang kaarten. Vraag het gewoon man. Als ze je zou bedriegen zou ze wel vorozichtiger zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 15:04:30 #33
21636 Feestkabouter
pi_31060332
Quote: ps: Aanleiding van topic: Ik had gister een b film gezien op rtl 4 en daar vond een vrouw dus een condoom in de jaszak van haar man. Ze ging dus gelijk janken. Toen dacht ik eigenlijk: is dat wel nodig?

ja was die film met Mary Louise Parker!!
en een heel klein rolletje voor ouwe Don Johnson (ben de laatste week bezig met de Miami Vice box, dan is het niet leuk om ineens een dikke Don op tv te zien)
pi_31060396
quote:

[..]

je lijkt het nogal grappig te vinden.
I got soul, but I'm not a soldier
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:19:49 #35
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_31060796
Mjah, ik denk dat er dan toch een heftig gesprek aan zit te komen... In het geval we geen condooms zouden gebruiken... Tis natuurlijk wel een beetje verdacht...
Een gaatje prikken zou eventueel ook een idee zijn, mocht ze niet aan de pil zijn...
Nog verdachter wordt het als het condoom er niet meer in zit...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_31061271
quote:
jullie beogen MONOgaam te zijn
beogen . . (iets) trachten te bereiken Proberen monogaam te zijn dus.

Kijk, goed uitgangspunt. Trouw zijn kun je niet beloven, hooguit proberen.
Eerlijkheid kun je beloven. Met eerlijk zijn heb je niet te maken met variabelen. Ontrouw kan door vele oorzaken ontstaan. Dat kun je van tevoren niet inschatten / beloven niet te zijn.
Wanneer je dus belooft eerlijk te zijn en je merkt vanzelf wel wat die belofte waard is, hoef je niets te vragen. Dan wordt het wel verteld wanneer die condoom een bedoeling had/heeft. Want zonder eerlijkheid geen relatie.

Stel voor de diegenen die vragen
Zij / hij ontkent iets van dat condoom af te weten.
Zweert bij hoog en laag dat het niet niet van haar / hem is. Wantrouwen, ruzie en noem maar op.
Verwijten, vertrouw je mij niet? Wat deed je in mijn jas?
Wanneer je een relatie gebaseerd op eerlijkheid i.p.v. trouw hebt, (ik wil geen andere) is er niets aan de hand.
De oorzaak van de ontkenning kan legio zijn en je partner hoeft het inderdaad niet te weten.
Een collega die het erin gestopt heeft uit gein.
Per ongeluk, omdat de jas aan een kapstok hing en iemand het in de verkeerde zak stopte.
Een FOK!ker die dit leest en ook leuk wil zijn. Ga zo maar door.

Zoals de waard is, vertrouwt hij M/V zijn gasten of je vertrouwt elkaar sowieso al niet en dan maakt het niet uit wat de ander aanvoert. Dan is het vinden een mooie gelegenheid wat aan je relatie te gaan doen. Misschien zou hij / zij het daarom wel gedaan kunnen hebben?
pi_31061495
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef shredder het volgende:

[..]

Een vriendin van een vriendin van me pakte vrolijk een gebruikt condoom uit haar handtas in een restaurantje en stopte hem in de asbak....zo van "oeps die was ik vergeten".....was weliswaar in Thailand met vakantiestemming enzo...maar toch...er zijn dames die ze bewaren.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_31063336
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:19 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, ik denk dat er dan toch een heftig gesprek aan zit te komen... In het geval we geen condooms zouden gebruiken... Tis natuurlijk wel een beetje verdacht...
Een gaatje prikken zou eventueel ook een idee zijn, mocht ze niet aan de pil zijn...
Nog verdachter wordt het als het condoom er niet meer in zit...
Als jij pas mijn handtas had doorzocht, was je je ook het schompes geschrokken dan en hadden we ruzie gehad. Het is tenslotte geen standaard bij ons

Ja, ik liep pas dus ook met condooms op zak. Na de vakantie had ik de hele verzameling (die we gebruiken bij anale seks) in mijn tas, en lag er niks meer bij hem... Dus wilde ik ze nog even bij hem dumpen, maar dat vergat ik steeds. Ze liggen nu nog steeds op mijn kamer!
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:53:37 #39
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31064798
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef Brennie het volgende:
Confronteren en reactie afwachten. Op basis daarvan weet ik genoeg
Zoals Brennie zegt ^^
Daarnaast zal ik d'r op aanspreken, wat ze met het condoom van plan was..
pi_31065390
Is diet niet meer een relatie en psychologie topic
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:55:54 #41
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_31066501
Gaatjes in de dingen prikken, terugstoppen, en zeggen dat je even een pauze wil.
.
..
...
....
pi_31067538
Ik had het condoom eruit gehaald en een briefje er voor in de plaats gedaan met: 'schat ik ben vanavond de stad in om iets te neuken te scoren.'
pi_31068118
Tja. Als je al jaren zonder neukt dan is het inderdaad wel apart. Maar wie weet is ze aan de diarree of is ze misselijk en heeft ze voor de zekerheid een condoom op zak om niet zwanger te raken, je weet het niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:57:36 #44
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31068366
Ik zou het gewoon vragen. Tenslotte is het pakje nog dicht...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:01:18 #45
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31068511
quote:
Je schrikt, want:

Wat doe je dan?

je bent blij, omdat je nu iig weet dat je partner veilig buiten de deur neukt, en geen risicos met jou neemt ?
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:07:49 #46
34628 _WgV_
It's a magical world
pi_31068740
Dat vind ik wel een hele hypothetische vraag!
Calvin's dad: The secret to enjoying your job is to have a hobby that is even worse.
pi_31070142
Als m'n vriendin de pil zou slikken zou ik ook altijd 1 condoom reserve houden op 'n plek waar ik snel bij kan, mocht ze 'm ooit vergeten.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:48:34 #48
70990 Bas028
Are you talking to me ?!?
pi_31072129
Gewoon midden op de salontafel leggen....

Kijk hoe er gereageerd wordt....

Moet je het kunnen weten. Kan idd een legitieme reden voor zijn.
GEWOON DOEN
anders blijft het maar malen...
pi_31079342
gewoon, vragen wat die condoom in zn zak doet?
pi_31084188
ik zou idd wel een beetje argwaan hebben, maar het gewoon vrasgen wat hij met zo'n ding doet in zijn jaszak?
pi_31085211
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef Moja het volgende:
gewoon, vragen wat die condoom in zn zak doet?

* Paeromius eens is.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:09:20 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31086338
Ik had een keer een heel jaloers vriendje, die wat condooms in een lade vond. Hij helemaal flippen. Hij vond het toch zo raar dat een meisje die in huis had. Mijn antwoord was: ik vind iemand die nog nooit in haar leven een condooms in huis heeft gehad nog verdachter, want dat zou kunnen betekenen dat ze voor jou zonder rubbertje rondneukte
Was hij gelijk stil
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:36:16 #53
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31088659
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef longinus het volgende:
Wie stopt er een gebruikte condoom in zijn jaszak?
Hup, aan het werk!
pi_31102457
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef shredder het volgende:

[..]

Pas zat er nog eentje bij de cosmopolitan (en die werden er natuurlijk allemaal uitgejat haha). Zal bij mannenbladen ook wel eens zitten lijkt me.
Sanity is (not) statistical
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:44:01 #55
70990 Bas028
Are you talking to me ?!?
pi_31108631
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Pas zat er nog eentje bij de cosmopolitan (en die werden er natuurlijk allemaal uitgejat haha). Zal bij mannenbladen ook wel eens zitten lijkt me.
gek.... Heb er bij mannenbladen volgens mij nog nooit een mogen vinden. Gek dat ze bij vrouwenbladen wél zitten..
pi_31112279
Condoom uit de verpakking halen, om een honkbalknuppel afrollen en daarna anaal inbrengen bij de betreffende partner.
.
pi_31117733
quote:
Je schrikt, want:

Wat doe je dan?

Ik zou vragen waarom mijn partner een condoom in zijn jaszak heeft .
pi_31195296
Bij de Webber zat vroeger ook wel eens een condoom
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 03:19:36 #59
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_31195325
ik heb een keer snachts na te horen te krijgen dat goede vriend van mij 2 vrouwen zwanger had meteen naar de tank station gegaan en een hele lading durex gekocht, gezien hij altijd met mij meerijd had ik ze allemaal in mijn dashboard kasje geflikkerd en gezegd "elke keer als je uit de auto stapt neem je er minstens 1 mee!!!". op zich goed idee, totdat een paar dagen later me vriendin iets zocht in de dashboard kasje
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')