Tief op met je fipo kutnewbie, je zit hier niet op de frontpage..quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Okay nou duidelijk argwaan is wel gewekt.
Ik zou mijn partner stevig aan de tand voelen.
btw hoe oud is die jas? van voor de relatie? of er na? dan zou ik dus nog wat steviger aan de tand voelen.
btw fipo
Volgens mij is houdbaarheids datum -4 jaar de productie datum .. houdbaar tot 08/2006 is gemaakt in 2002 en dus waarschijnlijk ook verkocht in dat jaar, aangezien winkels nooit echt lang blijven zitten met condooms. Is het niet zo'n gangbare merk kan het uit een automaat in de kroeg komen en al iets van 2 jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef Kogando het volgende:
[..]
Tief op met je fipo kutnewbie, je zit hier niet op de frontpage..
Verder zou ik de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking, dan heb je een indicatie wanneer het condoom is aangeschaft.
Je bedoelt dat je je partner gelijk een derdegraads verhoor geeft ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik zou mijn partner stevig aan de tand voelen.
btw hoe oud is die jas? van voor de relatie? of er na? dan zou ik dus nog wat steviger aan de tand voelen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef Kogando het volgende:
[..]
Laten we uitgaan dat je al jaren een relatie heb. Het is gevonden in zijn normale jas, en de condoom is houdbaar tot anderhalf jaar later.quote:Verder zou ik de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking, dan heb je een indicatie wanneer het condoom is aangeschaft.
Ah, ohquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:41 schreef wilwilwel het volgende:
of om muizen worden gedaan (safe cybersex) voor de gein.
HAHAHAHAHAH lol. ik ga langer mee op FOK! dan jij. Ik heb alleen mijn login moeten wijzigenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:40 schreef Kogando het volgende:
[..]
Verder zou ik de houdbaarheidsdatum checken op de verpakking, dan heb je een indicatie wanneer het condoom is aangeschaft.
Ik zat te denken, stel je voor dat hij je afwimpelt met een simpel excuus. Ik weet het niet hoe dat ding daar gekomen is. En verder ook niets meer van zegt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je partner gelijk een derdegraads verhoor geeft ofzo?
Ik ga er van uit dat als ik al jaren met mijn partner om ga en dat we op een normale manier met elkaar kunnen praten. Dus ik zal het rustig op tafel brengen, van "Sorry, maar ik moest vanmiddag in je jas zijn, en toen vond ik deze condoom. Wij hebben al jaren sex zonder condoom, dus ik vroeg me eigenlijk af waarom je die gekocht hebt.".
Paranoia is er al genoeg in de wereld. Totaal niet nodig om je door je paranoia te laten leiden en je partner gelijk een verhoor af te nemen ofzo. Wat heb je dan voor relatie als je dat gewoon vindt?
Gelijk vragen. Maar natuurlijk wel even op een gelegenheid wachten dat het uitkomt. Dus 's avonds na het eten ofzo, wanneer de kinderen al naar bed zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef shredder het volgende:
Maar zouden jullie gelijk vragen aan de partner, of eerst op onderzoek uit?
Like we give a fuck.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH lol. ik ga langer mee op FOK! dan jij. Ik heb alleen mijn login moeten wijzigen
en dan nog het was uun fipo hahahah
Een gebruikte of ongebruikte?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef shredder het volgende:
Je schrikt, want:
- Jullie neuken al jaren zonder condoom.
- Jullie beogen om monogaam te zijn.
Wat doe je dan?
Bovenstaande is geen reconstructie van de werkelijkheid, maak maar geen zorgen.![]()
Oh dan, niet gelet op de datum dan. Misschien heeft het wel heel lang in iemands la gezeten ofzo. Maar ik vind dat niet netjes als je iemand een condoom toegooi of in iemands jaszak stopt als diegene een relatie heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef wilwilwel het volgende:
[..]
Volgens mij is houdbaarheids datum -4 jaar de productie datum .. houdbaar tot 08/2006 is gemaakt in 2002 en dus waarschijnlijk ook verkocht in dat jaar, aangezien winkels nooit echt lang blijven zitten met condooms. Is het niet zo'n gangbare merk kan het uit een automaat in de kroeg komen en al iets van 2 jaar oud zijn.
Hij zit nog in de verpakking, who the hell bewaart een gebruikt rubbertje in zijn jaszak?quote:
Als hij gebruikt is kan een of andere klootzak hem in je zak gestopt hebben na het avontuurtje, wat moet hij er immers meequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef shredder het volgende:
Hij zit nog in de verpakking, who the hell bewaart een gebruikt rubbertje in zijn jaszak?
stoer manquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH lol. ik ga langer mee op FOK! dan jij. Ik heb alleen mijn login moeten wijzigen
Naja, ik ben niet dom ofzo. Als het een duidelijke leugen is, dan zal ik daar fijntjes op wijzen. Ik heb niet voor niets hersenen in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef shredder het volgende:
Ik zat te denken, stel je voor dat hij je afwimpelt met een simpel excuus. Ik weet het niet hoe dat ding daar gekomen is. En verder ook niets meer van zegt.
Ben je dan naief of niet?
Je gaat er eigenlijk al vanuit dat hij/ zij vreemd is gegaan dan. En ik vind dat met zoiets je als twee volwassenen wel een oplossing kan zoeken zonder schreeuwen en slaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Gelijk vragen. Maar natuurlijk wel even op een gelegenheid wachten dat het uitkomt. Dus 's avonds na het eten ofzo, wanneer de kinderen al naar bed zijn.
Wat er ook gebeurt, de kinderen mogen er NOOIT de dupe van worden. Dus ook geen geschreeuw of geweld, de snelste manier om je kinderen te vernielen is ruzie met elkaar te maken en geweld te gebruiken. Ik heb in mijn jeugd al genoeg voorbeelden gezien hoe dat kinderen TOTAAL kapot kan maken.
Duidelijk aan weekend toe zeker?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Like we give a fuck.
Tyf gewoon op met je fipo en post gewoon als eerste.
Slaan helpt toch niet, dat vindt ze alleen maar lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef shredder het volgende:
[..]
Je gaat er eigenlijk al vanuit dat hij/ zij vreemd is gegaan dan. En ik vind dat met zoiets je als twee volwassenen wel een oplossing kan zoeken zonder schreeuwen en slaan.
Stel je voor als er een condoom is gevonden en hij/ zij bekent. Dan zijn er dus twee opties volgens jou; hij/ zij heeft geneukt of heeft de intentie of te neuken.
Ah op zo'n manierquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:51 schreef longinus het volgende:
[..]
Als hij gebruikt is kan een of andere klootzak hem in je zak gestopt hebben na het avontuurtje, wat moet hij er immers mee
Als jullie een monogaam relatie beogen, dan is dat gewoon niet done om naar de hoeren te gaan (om te neuken.) Aan de andere kant, sowieso een condoom vinden kan nooit positief werken voor je relatie of het nu expres of per ongeluk is gebeurd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef RetepV het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet dom ofzo. Als het een duidelijke leugen is, dan zal ik daar fijntjes op wijzen. Ik heb niet voor niets hersenen in mijn hoofd.
En vaak is het beter om iets niet direkt te forceren. Stel je voor dat je partner gewoon een keer met de zaak naar de hoeren is geweest en hij jou dat niet durft te zeggen. Ga je jaloers zijn op een hoer en je relatie daarom verkloten? In sommige culturen is het heel normaal om met je zakenpartners naar de hoeren te gaan. Dat jij in zo'n mooi huis woont met zo'n mooie bankrekening erbij komt dan onder andere omdat je partner af en toe naar de hoeren gaat.
Dit is de meest positieve argument tot nu toe. Die houden we erinquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:56 schreef bakkerl het volgende:
Of hij is bij een of andere actie door de GG&GD gratis weggegeven en in de handen gedrukt. En tja, dan stop je die maar in je jaszak als je door het winkelcentrum loopt.
Omdat je beter als voorbeeld aan de andere kids kunt laten zien dat het normaal is zo'n ding dan heb schichtig weg te gooien omdat andere kunnen zien dat je een condoom heb aangepakt.
Paar maanden geleden nog zaten er condooms op boomerang kaarten. Vraag het gewoon man. Als ze je zou bedriegen zou ze wel vorozichtiger zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef shredder het volgende:
[..]
Dit is de meest positieve argument tot nu toe. Die houden we erin![]()
Hoewel condooms naar mijn weten bijna nooit worden weggegeven hier in NL.
je lijkt het nogal grappig te vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
beogen . . (iets) trachten te bereiken Proberen monogaam te zijn dus.quote:jullie beogen MONOgaam te zijn
Een vriendin van een vriendin van me pakte vrolijk een gebruikt condoom uit haar handtas in een restaurantje en stopte hem in de asbak....zo van "oeps die was ik vergeten".....was weliswaar in Thailand met vakantiestemming enzo...maar toch...er zijn dames die ze bewaren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:50 schreef shredder het volgende:
[..]
Hij zit nog in de verpakking, who the hell bewaart een gebruikt rubbertje in zijn jaszak?
Als jij pas mijn handtas had doorzocht, was je je ook het schompes geschrokken dan en hadden we ruzie gehad. Het is tenslotte geen standaard bij onsquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:19 schreef MikeyMan het volgende:
Mjah, ik denk dat er dan toch een heftig gesprek aan zit te komen... In het geval we geen condooms zouden gebruiken... Tis natuurlijk wel een beetje verdacht...
Een gaatje prikken zou eventueel ook een idee zijn, mocht ze niet aan de pil zijn...
Nog verdachter wordt het als het condoom er niet meer in zit...
Zoals Brennie zegt ^^quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:52 schreef Brennie het volgende:
Confronteren en reactie afwachten. Op basis daarvan weet ik genoeg
je bent blij, omdat je nu iig weet dat je partner veilig buiten de deur neukt, en geen risicos met jou neemt ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef shredder het volgende:
Je schrikt, want:
Wat doe je dan?
Bovenstaande is geen reconstructie van de werkelijkheid, maak maar geen zorgen.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef Moja het volgende:
gewoon, vragen wat die condoom in zn zak doet?![]()
Pas zat er nog eentje bij de cosmopolitan (en die werden er natuurlijk allemaal uitgejat haha). Zal bij mannenbladen ook wel eens zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef shredder het volgende:
[..]
Dit is de meest positieve argument tot nu toe. Die houden we erin![]()
Hoewel condooms naar mijn weten bijna nooit worden weggegeven hier in NL.
gek.... Heb er bij mannenbladen volgens mij nog nooit een mogen vinden. Gek dat ze bij vrouwenbladen wél zitten..quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:11 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Pas zat er nog eentje bij de cosmopolitan (en die werden er natuurlijk allemaal uitgejat haha). Zal bij mannenbladen ook wel eens zitten lijkt me.
Ik zou vragen waarom mijn partner een condoom in zijn jaszak heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:33 schreef shredder het volgende:
Je schrikt, want:
Wat doe je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |