abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31058383
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef trpetine het volgende:

[..]

Precies!! Wat een haantjesgedrag!
Hij denkt nu I am the man, heeft dido en 10.000 pleuro's
pi_31058386
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:

Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:00:14 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31058449
Roel vindt het in bed liggen met iemand wel iets heel intiems

Hij heeft het alleen inmiddels al wel met 3 vrouwen in het huis gedaan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31058475
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt het in bed liggen met iemand wel iets heel intiems

Hij heeft het alleen inmiddels al wel met 3 vrouwen in het huis gedaan.
Hij is gewoon intiem met 3 vrouwen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar ik roep al de hele tijd dat ik Roel de hoer van BB5 vind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:01:44 #55
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31058489
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Zeg maar gewoon er gewoon helemaal af.

Hopenlijk vinden ze zijn geld.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 14:02:49 #56
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31058520
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit.
Ontkenningsfase of dé kans om over zij jaloerse gevoelens te praten (indirect) en wraak te nemen op de persoon die het meisje aaide wat hij wilde..

Wat kunnen nichten toch vals zijs soms trouwens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31058527
Wat heeft Roel gedaan dan vannacht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:03:16 #58
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31058532
Fokkin goede vergelijking van Roel met dat schroefje, erg sterk..
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:03:26 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31058537
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:03:47 #60
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_31058548
Als Roel zou weten dat zijn ouders in het ziekenhuis liggen, dan liep die zo het huis uit.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_31058569
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:

Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?

Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:05:13 #62
130049 guzzie
ik lach me helemaal suf
pi_31058582
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Roel gedaan dan vannacht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gewoon Roel zijn, de immer popie gozert uithangen die denkt dat tie mega populair is, en eigenlijk inderdaad gewoon een slet, als lieske dit geflikt had, met 3 gozers in bed gelegen met 2 daarvan gekust was ze helemaal uitgekotst door de rest
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2005 @ 14:05:58 #63
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31058603
Bb huis krijgt een naamsverandering btw .....potenhuis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:06:30 #64
130049 guzzie
ik lach me helemaal suf
pi_31058623
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
Als Roel zou weten dat zijn ouders in het ziekenhuis liggen, dan liep die zo het huis uit.
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:06:48 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31058629
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?

Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent man
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat mij betreft zijn er geen regels. Ik vind het nu even heerlijk hoe Joost zich in het huis gedraagd. Zoals Joost zelf zegt is hij hetero, alleen niet zo als een bouwvakker hetero is. Regeltjes over hoe een man of een vrouw zich behoren te gedragen heb ik altijd al walgelijk gevonden. Vrouwen die vaak sex hebben, zijn sletten... enz enz ... Meteen verbranden die achterlijke regels.

Uitermate bekrompen gedachtes
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:07:24 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_31058641
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef guzzie het volgende:

[..]

Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.

http://bigbrother.fok.nl/blog/570/
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_31058651
Das toch lachen met Roel. Als Roel nu niet aan het zeiken was had je niets te doen op de streams.
pi_31058658
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mannen hier op Fok luisteren jullie goed naar Ingrid en Dido
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat is wat vrouwen willen, spreek je gevoel uit en niet welke regels je wilt, wat wij als vrouwen moeten doen (dat bepalen wij zelf nl. wel).
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

heerlijk meiden
pi_31058698
Weet je wat ik denk.dat ze dat "wie is de homo" erin gegooid hebben omdat ze na 48 uur gordon en gerard in bb willen gooien paar dagen .voor dat programma van gerard en gordon.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:09:34 #70
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31058702
he, eindelijk wat minpuntjes voor Roel.

ZO perfect kon ie niet zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Confidence through competence
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:10:04 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31058716
Horen jullie wat Roel nu zegt over die ex en die sms??

Kan het erger
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Roel, waar ben je mee bezig????
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:10:48 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31058732
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef cuall het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mannen hier op Fok luisteren jullie goed naar Ingrid en Dido
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat is wat vrouwen willen, spreek je gevoel uit en niet welke regels je wilt, wat wij als vrouwen moeten doen (dat bepalen wij zelf nl. wel).
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

heerlijk meiden
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

kommaarkommaarkommaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Confidence through competence
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:10:54 #73
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_31058736
Jongens doe niet zo ontzettend schijnheilig! WIE vind het leuk dat ex-en berichten blijven sturen!?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_31058752
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef mijn23 het volgende:
Weet je wat ik denk.dat ze dat "wie is de homo" erin gegooid hebben omdat ze na 48 uur gordon en gerard in bb willen gooien paar dagen .voor dat programma van gerard en gordon.
Zou geweldig zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31058760
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat Menno zijn handjes moet thuis houden als ie bij Dido hangt. Want dat zijn de regels van mannen onder elkaar.Terwijl meneer zelf in een dronken bui met Linda heeft lopen tongen. Linda die een Bart thuis heeft zitten. Iemand die haar leuk vindt. Verder echt gewoon te domme uitspraken waarom iemand homo zou zijn. Wat een sukkkel zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop