Hij denkt nu I am the man, heeft dido en 10.000 pleuro'squote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef trpetine het volgende:
[..]
Precies!! Wat een haantjesgedrag!
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is gewoon intiem met 3 vrouwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel vindt het in bed liggen met iemand wel iets heel intiems
Hij heeft het alleen inmiddels al wel met 3 vrouwen in het huis gedaan.
Zeg maar gewoon er gewoon helemaal af.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, sinds vannacht is ie bij mij flink gedaald op mijn favo lijstje. Hypocriet ventjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ontkenningsfase of dé kans om over zij jaloerse gevoelens te praten (indirect) en wraak te nemen op de persoon die het meisje aaide wat hij wilde..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:54 schreef Rica het volgende:
Sinds dat homogedoe kraamt Roel er een hoop onzin uit.
Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef scanman01 het volgende:
Het is verschrikkelijk hoe hij vindt dat een echt man zich hoort te gedragen. Als je van die 'regels' afwijkt ben je dus homo. Joost herkende dus een melodietje uit het zwanenmeer. Volgens Roel is hij dan dus de homo, dat kan niet anders. En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden noemen.
Gewoon Roel zijn, de immer popie gozert uithangen die denkt dat tie mega populair is, en eigenlijk inderdaad gewoon een slet, als lieske dit geflikt had, met 3 gozers in bed gelegen met 2 daarvan gekust was ze helemaal uitgekotst door de restquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Roel gedaan dan vannachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooienquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:03 schreef mazaru het volgende:
Als Roel zou weten dat zijn ouders in het ziekenhuis liggen, dan liep die zo het huis uit.
Wat mij betreft zijn er geen regels. Ik vind het nu even heerlijk hoe Joost zich in het huis gedraagd. Zoals Joost zelf zegt is hij hetero, alleen niet zo als een bouwvakker hetero is. Regeltjes over hoe een man of een vrouw zich behoren te gedragen heb ik altijd al walgelijk gevonden. Vrouwen die vaak sex hebben, zijn sletten... enz enz ... Meteen verbranden die achterlijke regels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij is dus een echte man omdat hij zich volgens de mannenregels gedraagt?
Nou scanman, wat zijn dat dan voor regels, jij bent manom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De ouders van Roel hebben een ongeluk gehad onderweg naar Big Brother gisteravond. Ze stonden in een file en er is iemand met 80 km per uur bovenop hen geknald. Zijn ouders liggen in het ziekenhuis. Zijn moeder heeft een dubbele beenbreuk, en zijn vader diverse kneuzingen. Ook de andere passagiers liggen in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:06 schreef guzzie het volgende:
[..]
Vertel, vertel, kan iemand daar dat huis niet "Hacken"en het door de speackers gooienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als vrouwen de leiding in de wereld hadden, hadden we elke 28 dagen een nucleaire oorlogquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mannen hier op Fok luisteren jullie goed naar Ingrid en DidoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is wat vrouwen willen, spreek je gevoel uit en niet welke regels je wilt, wat wij als vrouwen moeten doen (dat bepalen wij zelf nl. wel).om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heerlijk meiden
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef mijn23 het volgende:
Weet je wat ik denk.dat ze dat "wie is de homo" erin gegooid hebben omdat ze na 48 uur gordon en gerard in bb willen gooien paar dagen .voor dat programma van gerard en gordon.
Dat Menno zijn handjes moet thuis houden als ie bij Dido hangt. Want dat zijn de regels van mannen onder elkaar.Terwijl meneer zelf in een dronken bui met Linda heeft lopen tongen. Linda die een Bart thuis heeft zitten. Iemand die haar leuk vindt. Verder echt gewoon te domme uitspraken waarom iemand homo zou zijn. Wat een sukkkel zegquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht dan zo erg gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop