ik zal je een hint geven: dit is het big brother subforum....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef desiredbard het volgende:
Zeg mag ik effe vragen waar gaat dit over
Welk programma welke zender ...is dit die niewe de mol zooi?
Wat heeft ze toch rare tieten die chantal brrrr hahaha nou ja voor haar leeftijd valt het best mee alleen ze had van de zomer ff topless moeten liggen geen zicht zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:31 schreef APK het volgende:
En hier voor de hardcore liefhebbers:
Chantal!![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef APK het volgende:
Linda laat even zien dat ze het een hoerenfeest vindt.![]()
[afbeelding]
zo krijgt bloed aan de lul wel een hele aparte dimensiequote:Op maandag 3 oktober 2005 02:40 schreef luciano het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik zo'n vrouw als Linda graagggggggggggggggggggggg als vriendin had aan mijn zijde , zuchttttttt , wat een toppertje in alle opzichten ( smaken verschillen , weet ik ) , en niet alleen haar rode haar waar ik al mijn hele mleven op kick , maar gewoon .................... ALLES . Als ik cameraman was geweest op dat moment , had ik haar door het glas heen gepaald ...
niemand daar foto's van ??quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:37 schreef PirE het volgende:
Dido was vanmiddag even topless in beeld toen ze ging douchen (niet dat je veel ziet). Was een paar seconden te zien voordat de regie overschakelde. Ik kon geen caps maken.
Rood haar is zeker niet verkeerd, maar dan moet het wel goed onderhouden worden.... Kan ik van Linda lang niet altijd zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:40 schreef luciano het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik zo'n vrouw als Linda graagggggggggggggggggggggg als vriendin had aan mijn zijde , zuchttttttt , wat een toppertje in alle opzichten ( smaken verschillen , weet ik ) , en niet alleen haar rode haar waar ik al mijn hele mleven op kick , maar gewoon .................... ALLES . Als ik cameraman was geweest op dat moment , had ik haar door het glas heen gepaald ...
Err nou nee... Ik vind haar irritant, onbeschofd en ze praat irritant...quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:40 schreef luciano het volgende:
Nicee!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:20 schreef lament het volgende:
Lieske, Dido en Nathalie als Linda, Roos & Jessica
[afbeelding]
Filmpje: http://rapidshare.de/file(...)ica-divx6-lament.avi
lekker met pleisters en verband enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef Dokman het volgende:
Ik zou wel meer blood willen... Maar de foto's die zijn gemaakt zijn echt mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |