quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Geen Abbiati, dan keept Bonnefoi? Of Chimenti?
En Cristiano Zanetti is doelwit van Fiorentina om hem deze winterstop over te nemen van Inter.quote:L'unica anticipazione di formazione è il forfait annunciato di Abbiati, che non sarà in campo contro i suoi ex compagni: "In porta giocherà Chimenti, Abbiati è indisponibile a causa di una tonsillite e per problemi personali.
door Kakaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef F1Bas het volgende:
2-0 trouwens
Fiorentina achter is toch wel verrassend.quote:15:00 HT Chievo 1 : 1 Empoli h2h
15:00 HT Fiorentina 0 : 1 Cagliari h2h
15:00 HT Lecce 0 : 0 Messina h2h
15:00 HT Livorno 2 : 0 Parma h2h
15:00 HT Reggina 0 : 0 Lazio h2h
15:00 HT Roma 1 : 0 Ascoli h2h
15:00 HT Treviso 0 : 1 Siena h2h
En 't is alweer gelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruststanden:
[..]
Fiorentina achter is toch wel verrassend.
Mooi moment zo, op m'n verjaardagquote:
Alleen de Spurs had ik wel graag zien winnen van Arsenal, verder was het prima!quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutweekend! Ajax weet thuis opnieuw niet te scoren en speelt met 0-0 gelijk tegen Heerenveen, de Spurs zijn op White Hart Lane sterker dan Arsenal, maar weten het verschil niet te maken en spelen met 1-1 gelijk tegen Arsenal, Lazio verliest wederom een uitduel, Reggina wint met 1-0 en daarnaast is concurrent AS érg lucky, Atlético Madrid speelt thuis met 1-1 gelijk tegen Villarreal en tenslotte weet ook Anderlecht niet te winnen, bij SC Lokeren wordt het 2-2. Mijn favoriete clubs behalen gezamelijk slechts vier punten, terwijl vijftien mogelijk was. Wat een kutweekend!
Inderdaad, tussen die Oranje idioten ga ik dus nooit zitten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Oefenwedstrijden van Oranje zijn mega-kut, dus geen interesse. In het vak bij de Italianen zou wel beter zijn, maar daar kom je toch niet bij. Ik kijk de wedstrijd daarom wel op televisie of niet, het is tenslotte zaterdagavond.
O, in dat gevalquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, tussen die Oranje idioten ga ik dus nooit zitten.
Overigens zijn we bijna van de TT af![]()
Wat een geweldige foto.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:07 schreef DIGGER het volgende:
Die hierboven is van gisteren, hier nog 1 vanuit de oude doos, tegen Juve in het seizoen 91-92, toen plee-papier kennelijk in de aanbieding was.
[afbeelding]
Hier staan er meer: http://www.tifonet.it/fototifoviola/ (onder het kopje Coreografie)quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
Vrijdag opende ik het volgende topic al, in de veronderstelling dat een topic tot 250 ging.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |