Als je eenmaal 1kopietje gemaakt hebt kun je toch gewoon een kopietje van je kopietje trekken?quote:Hoi
Ik wil graag veel kopietjes maken van een dvd, maar na 50 kopietjes loopt nero vast. Wat kan ik daaraan doen? Graag snel antwoord want de dvd moet terug naar de videotheek.
Bedankt ,
F.D.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:11 schreef thefunny het volgende:
[..]
Als je eenmaal 1kopietje gemaakt hebt kun je toch gewoon een kopietje van je kopietje trekken?
Je moet ook gewoon naar de AH. Paar cent per stuk maar dan heb je ook wat!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef FransDeens het volgende:
Hoi
Ik wil graag veel kopietjes maken van een dvd, maar na 50 kopietjes loopt nero vast. Wat kan ik daaraan doen? Graag snel antwoord want de dvd moet terug naar de videotheek.
Bedankt ,
F.D.
Buiten dat is het onnuttig om te melden dat je student bent als je dit soort vragen stelt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:34 schreef Jegorex het volgende:
dat je net van de basisschool af bent betekend niet dat je meteen een student bent
TS is op zich al totaal onnuttig nutteloos.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Buiten dat is het onnuttig om te melden dat je student bent als je dit soort vragen stelt.
Het slotje van de massa. Erg democratischquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef ToMaSZ het volgende:
Misschien kan ie vol voor jump/marty hem heeft gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |