En zijn er nog dingen die niet mogen hier?Ja, die zijn er. Sorry
![]()
.
Behalve alles wat er in de
policy staat, zijn er in DIG nog wat extra dingetjes die wij niet op prijs stellen:
Het aanbieden van diensten"
Hallo, ik ben Joop en je kunt mij inhuren voor het bouwen van websites."
Niet doen, daar is DIG niet voor. Vacatures plaatsen mag ook niet, dit mag trouwens nergens op Fok!
Mededelingen die verder geen discussie waarde hebben"
Ik heb net een nieuwe PC gekocht, leuk he, groetjes Pieter"
Je bent trots op je PC, en dat mag. Maar DIG is daar niet de plaats voor.
Nieuwsdumps die verder geen discussiewaarde hebbenVoor jou is het vast heel interessant, maar er valt weinig over te discussieren en we kunnen het ook allemaal op tweakers.net lezen. Nieuwsdumps waar alleen jij op zit te wachten zijn niet welkom in DIG. Wil je toch je nieuwsbericht posten? Staat het op tweakers.net of nu.nl, dan mag het.
Melden dat er een nieuw virus bestaat. Er komen wekelijks tientallen virussen uit en die gaan we echt niet allemaal opsommen. Alleen bij hoge uitzondering besteden we er aandacht aan (zoals bij het Blaster worm virus). Er is overigens ook een centraal virus-topic. (Zie de FAQ voor het laatste topic).
Topics beginnend met een poll.Vragen als "
Wat is de beste..." of "
Wat vind je van..." kunnen ook makkelijk zonder. Heb je dus een vraag in die trant: Voeg geen poll toe.
Hacken, beveiligingen omzeilen, IP-adressen "aanvallen", etcOok dit is niet de bedoeling. Firewalls, proxy's en dergelijke zijn er niet voor niets. Je mag hier dus niet vragen hoe je kan MSNen op school. Als het je niet zelf lukt, is het jammer. Verder doen wij niet aan topics als:
"
Wie kan mijn klasgenoot een virus sturen?"
"
Dit IP probeert me te hacken, hack hem terug!"
Of andere dingen in die trant. Niet in DIG, niet op Fok!
Huiswerk van schoolJe zit op school om te leren. Doe dit dan ook.
OpsomtopicsZe gaan vaak nergens over, en zoals de naam al zegt ze sommen alleen meuk op. "Wat is je favoriete dit", "wat is je favoriete dat", "hoeveel heb jij al gedownload deze maand?". Uiteindelijk is zo'n topic een lange brij van geknipt-plakte informatie die niemand leest. En wat heb je aan zoiets? Niks
Tips waar niemand wat aan heeftZoals:
Format C:
UTFS
Google!
Gebruik dan ook Firefox!
Frontpage is kut.
Windows is voor newbies!
Probeer GoT eens!Boven elk topic zit het volgende knopje:

. Als een topic je niet bevalt, gebruik dan dit knopje. Ga niet in het topic zelf zitten blèren. Bevalt de user je niet? Reageer dan niet op het topic
![]()
.
En voor de rest?
Doe normaal © .
[ Bericht 53% gewijzigd door Sander op 10-05-2006 01:53:53 ]