Ik kwam slechts op zeven. Maar dankzij mijn traagheid stonden er al een paar mooie suggesties.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Kan niet tellen!
Ja hoor, dat mag.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef Frank79 het volgende:
Mag het ook in meervoud?
Lady in Red
Astronauts Wife
Wife
Lady
My Fair Lady
The Portrait Of a Lady
Femme
Femme Fatale
What women want
Dr. T and the women
Frank heeft het punt denk ik wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kwam slechts op zeven. Maar dankzij mijn traagheid stonden er al een paar mooie suggesties.
Ow.quote:
Klopt!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat! Kan niet tellen!
quote:
iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:34 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ow.
Lady mag ook? Dan had ik 'm veel sneller compleet gehad.![]()
Oke, volgende keer zal ik de vraag beter formuleren...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
ik had
8 femmes
et dieu crea la femme
woman in the window
Mujeres al borde de un ataque de nervios
la mujer mas fea del muno
Erg knap, maar nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Een film van
Alfred Hitchcock en Walter Hill
Met Brandon Lee, Denis Leary en Dustin Hofmann?
maar DL niet denis leary zegt frank, dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:24 schreef Sheridana het volgende:
Het is wel Wag The Dog toch? AH moet Anne Heche zijn...
Ik denk dat hij dan een initiaal niet goed heeft opgeschreven, of het per ongeluk fout heeft gerekend....WH is natuurlijk Woody Harrelson en Barry Levinson regisseur.....het is gewoon goed hoor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar DL niet denis leary zegt frank, dus
dit kan niet goed zijn, want B&C ontbreektquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
North By Northwest
Doctor Zhivago
Fahrenheit 451
Dr. Strangelove Or: How I Learned To Stop Worrying And Love The Bomb
Charade
Barbarella
Catch-22
Peeping Tom
Breakfast at Tiffany's
Midnight Cowboy
Lolita
Klopt er iets van?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:58 schreef EricusMaximus het volgende:
North by northwest
Peeping Tom
Breakfast at Tiffany's
Fahrenheit 451
Charade
Dr strangelove
Doctor Zhivago
Barbarella
Bonnie & Clyde
Catch 22
Midnight Cowboy
Lolita
Tot volgende maand DHquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga iig slapen
tot volgende maand
Oke...maar ik blijf niet te lang, wil zo Blood Simple gaan kijken...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik maar de maand is al haast om en DH is naar zijn nest dus open ik wel een nieuw topic zo. Moet ik ook gelijk een nieuwe vraag bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |