Maakt niet uit, ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:50 schreef Imberr het volgende:
men, ik kan echt niet tennissen![]()
haii btw![]()
" Talk nerdy to me "quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:51 schreef MaRySe het volgende:
Heey imberr
TandenPoetsMoment?quote:
Ah zo. Sterkte.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
tandenpoetsmeldingga over half uurtje naar rotterdam
ja en dat weet ik vrij zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
is dat haar broertje?! k ken de naam wel ja![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:En m'n zus: MaRySe
Dat was die toch gast waarmee ze ook op de foto stond met die pukkeltjes ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Sara is lesbisch.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:05 schreef Imberr het volgende:
zeg.. waardoor is sararaats eig zo bekend geworden op fok?
Nee met gaatjes in z'n wang:quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was die toch gast waarmee ze ook op de foto stond met die pukkeltjes ofzo?![]()
Vroeger juist welquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef Imberr het volgende:
Maryse, je broertje lijkt niet op jou
Ik zo van:quote:
Daar is zeker een bepaalde gelijkenis te zien waardoor de verwantschap zeer duidelijk naar voren komtquote:
Hmm ok..quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee met gaatjes in z'n wang:
plaatje
Wist je dat niet?quote:
ieuwhquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik
Nee, sararaats was verliefd op yvonne, d'oh
Nikky heeft al verkeringsquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik ga yvonne misschien zien aankomend weekend in Groningen.En nikky.
Dat maakt niet uit. Een beetje netwerken is nooit verkeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |