Een leuke optie zou kunnen zijn door zijn hele zaak naar een van de grootste stadscentra van het land te verhuizen (Amsterdam, Rotterdam of Den Haag). Dan hoeft hij niet elke zondag verplicht dicht. Het enige nadeel is dat hij geld kwijt is door reiskosten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij hoeft dan niet op zaterdag dicht, maar op vrijdag, omdat dat bij moslims dé dag is om naar de moskee te gaan. (Hoeft hij natuurlijk nog niet naar de moskee te gaan.)
Hij kan dan dus op zaterdag én zondag gewoon open zijn. En dat zijn voor meubelzaken de beste dagen om te verkopen. Niet voor niets is het zo druk op koopzondagen in dit soort winkels.
Men, jouw posts worden steeds beter. Ik ben het nou alweer met je eens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af hoe dat zit als je atheist bent.
Ik heb een gruwelijke hekel aan westerse bekeerlingen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Telegraaf = Bron
wat een onzin alleen om winkel te openen op zondag dan moet je moslim zijn
als hij dat wilt moet ie meedoen met de ramadan etc.
![]()
Reageer normaal - neem geen voorbeeld van Telegraaf reacties
http://www.telegraaf.nl/b(...)smoslim__worden.html
Neemt niet weg dat je grote vraagtekens kunt hebben over of de Islam uberhaupt wel een religieus verordende rustdag heeft. Vrijdag is inderdaad de dag voor gemeenschappelijk moskee-bezoek, maar daarmee is het nog niet automatisch ook een rustdag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij hoeft dan niet op zaterdag dicht, maar op vrijdag, omdat dat bij moslims dé dag is om naar de moskee te gaan. (Hoeft hij natuurlijk nog niet naar de moskee te gaan.)
Hij kan dan dus op zaterdag én zondag gewoon open zijn. En dat zijn voor meubelzaken de beste dagen om te verkopen. Niet voor niets is het zo druk op koopzondagen in dit soort winkels.
precies. hier in de buurt zijn de islamitische slagerijen gewoon open op vrijdag. maar ze sluiten eerder voor het gebed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je grote vraagtekens kunt hebben over of de Islam uberhaupt wel een religieus verordende rustdag heeft. Vrijdag is inderdaad de dag voor gemeenschappelijk moskee-bezoek, maar daarmee is het nog niet automatisch ook een rustdag.
Tsja als je niet gebrainwashed bent zoals velen hier dan zou je weten dat er niet zoveel mis is met de Islam, het wordt alleen erg misbruikt voor alles.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef Bean. het volgende:
Zijn er toch nog positieve kanten aan moslims.
door moslims ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Stratos het volgende:
het wordt alleen erg misbruikt voor alles.
tuurlijk. hoewel die laatste twee actie----> reactie zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:05 schreef Stratos het volgende:
Door moslims zelf, overheden en de westerse media.
http://forum.fok.nl/topic/761361quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Stratos het volgende:
Tsja als je niet gebrainwashed bent zoals velen hier dan zou je weten dat er niet zoveel mis is met de Islam, het wordt alleen erg misbruikt voor alles.
Niets, atheisten hoef je geen respect voor te hebben. In tegenstelling tot mensen die een irrationeel geloof hebben, die verdienen zonder enige duidelijke onderbouwing ontzettend veel respect en meegaandheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vraag me af hoe dat zit als je atheist bent.
Het vrijdaggebed wordt wel gebruikt door islamitische ondernemers om op zondag open te mogen zijn. Het feit dat Nederland hierin meegaat is natuurlijk helemaaaaal fout.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. hier in de buurt zijn de islamitische slagerijen gewoon open op vrijdag. maar ze sluiten eerder voor het gebed.
Nee, en hij zal zich ook niet laten besnijden. Waarom niet? Omdat dat niet verplicht is. Moskeebezoek ook niet. Er is immers toch geen dwang in de Islam!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:22 schreef Jesusisalive het volgende:
die gast wordt helemaal geen moslim, hij zegt het alleen, ik zie hem vanaf nu niet naar de moskee gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |