Inderdaad. Krijg je ook nog eens een berg cadeautjes. Waarom mensen meer dan 2 jaar bij hetzelfde abonnement blijven is mij niet duidelijk? Willen die dan geen gratis tv, xbox of weet ik wat en geen nieuwe telefoon?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef rabartels het volgende:
Misschien het contact gewoon opzeggen (als het overzetten geld kost) en dan weer een nieuw contarct afsluiten ?
als je bij dezelfde aanbieder wil blijven en je nummer wilt behouden kun je niet een nieuw abbo afsluiten, alleen maar verlengen. daarom dus.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:14 schreef harlingen het volgende:
[..]
Inderdaad. Krijg je ook nog eens een berg cadeautjes. Waarom mensen meer dan 2 jaar bij hetzelfde abonnement blijven is mij niet duidelijk? Willen die dan geen gratis tv, xbox of weet ik wat en geen nieuwe telefoon?
je gaat ze een brief sturen dat je een telefoontje mag uitzoeken? denk je dat dat ze zal interesseren?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Richie_Rich het volgende:
Wil ze wel binnenkort ff een brief sturen dat ik binnenkort nieuw telefoontje uit mag zoeken ofzo, maar dat staat hierbuiten.
Sorry, had het beetje vaag omschreven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je gaat ze een brief sturen dat je een telefoontje mag uitzoeken? denk je dat dat ze zal interesseren?
Ik wil absoluut m'n nummer behouden, ander nummer is dus geen optie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef Adagio het volgende:
Abo-omzetting naar andere naam houdt automatisch in dat je weer een nieuw contract voor x jaar aangaat. Absoluut niet handig dus. Ik zat in dezelfde situatie (foon op naam ouders, zelf rekening betalen). Ik heb dat bewuste nummer om laten zetten naar prepaid voor een klein bedrag en zelf een nieuw, goedkoper abo bij KPN genomen. Op de voicemail van het prepaid dingetje mijn nieuwe nummer ingesproken. Klaar.
Die 2e optie hou ik inderdaad open als Vodafone niet mee gaat in mijn voorstelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:39 schreef nbhardstyle het volgende:
omzetten naar jou naam kost 30 euro ongeveer. Zou eerst verlengen bij vodafone(samen met je pa) en dan pas overzetten op jou naam aangezien dit 2,3 weken duurt.
Andere optie is met behoud van nummer overstappen naar een andere provider. Dit nieuwe contract aanvragen op jou naam en aangeven dat het huidige contract op je vaders naam staat. hou wel rekening met een opzegtermijn van 3 maanden bij vodafone.
Dat wou ik ook absoluut, maar de moeite, tijd en geld die je er in moet steken was het me niet waard. Laat ff weten hoe je het oplost, ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik wil absoluut m'n nummer behouden, ander nummer is dus geen optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |