abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 03:02:48 #1
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31048867
Ik heb inmiddels al 5 jaar hetzelfde Vodafone abonnement (daarvoor Libertel). Nu was ik ten tijde van het afsluiten 17 en staat het dus op de naam van m'n pa. Bedragen worden wel gewoon van mijn eigen rekening afgeschreven.

Kan ik dit nu omzetten naar m'n eigen naam (ben inmiddels 22, dus dat moet geen probleem opleveren). Heb geen zin in gezeur met Vodafone als ik hierom bel als blijkt dat het niet kan/mag.

Wil ze wel binnenkort ff een brief sturen dat ik binnenkort nieuw telefoontje uit mag zoeken ofzo, maar dat staat hierbuiten.
pi_31049508
Ja, dat kan; laatste keer dat ik 't bij vodafone deed kostte het wel geldt. 40 gulden ofzo.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31049895
Misschien het contact gewoon opzeggen (als het overzetten geld kost) en dan weer een nieuw contarct afsluiten ?
pi_31050493
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef rabartels het volgende:
Misschien het contact gewoon opzeggen (als het overzetten geld kost) en dan weer een nieuw contarct afsluiten ?
Inderdaad. Krijg je ook nog eens een berg cadeautjes. Waarom mensen meer dan 2 jaar bij hetzelfde abonnement blijven is mij niet duidelijk? Willen die dan geen gratis tv, xbox of weet ik wat en geen nieuwe telefoon?
pi_31050600
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:14 schreef harlingen het volgende:

[..]

Inderdaad. Krijg je ook nog eens een berg cadeautjes. Waarom mensen meer dan 2 jaar bij hetzelfde abonnement blijven is mij niet duidelijk? Willen die dan geen gratis tv, xbox of weet ik wat en geen nieuwe telefoon?
als je bij dezelfde aanbieder wil blijven en je nummer wilt behouden kun je niet een nieuw abbo afsluiten, alleen maar verlengen. daarom dus.
pi_31050620
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Richie_Rich het volgende:
Wil ze wel binnenkort ff een brief sturen dat ik binnenkort nieuw telefoontje uit mag zoeken ofzo, maar dat staat hierbuiten.
je gaat ze een brief sturen dat je een telefoontje mag uitzoeken? denk je dat dat ze zal interesseren?
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:44:40 #7
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31064543
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:21 schreef snellejelle het volgende:

[..]

je gaat ze een brief sturen dat je een telefoontje mag uitzoeken? denk je dat dat ze zal interesseren?
Sorry, had het beetje vaag omschreven.

Ik wil een nieuwe telefoon en ik vind dat Vodafone die mij wel mag schenken. Zit er nu 5 jaar en m'n maandbedragen stijgen met tientallen procenten per jaar. Wil het overigens wel combineren met een klein abo upgrade. Als ik al de andere acties van die winkels zie moet dat geen probleem zijn.

En anders ga ik gewoon naar een andere provider
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:44:47 #8
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_31075430
Abo-omzetting naar andere naam houdt automatisch in dat je weer een nieuw contract voor x jaar aangaat. Absoluut niet handig dus. Ik zat in dezelfde situatie (foon op naam ouders, zelf rekening betalen). Ik heb dat bewuste nummer om laten zetten naar prepaid voor een klein bedrag en zelf een nieuw, goedkoper abo bij KPN genomen. Op de voicemail van het prepaid dingetje mijn nieuwe nummer ingesproken. Klaar.
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:01:25 #9
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31075837
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef Adagio het volgende:
Abo-omzetting naar andere naam houdt automatisch in dat je weer een nieuw contract voor x jaar aangaat. Absoluut niet handig dus. Ik zat in dezelfde situatie (foon op naam ouders, zelf rekening betalen). Ik heb dat bewuste nummer om laten zetten naar prepaid voor een klein bedrag en zelf een nieuw, goedkoper abo bij KPN genomen. Op de voicemail van het prepaid dingetje mijn nieuwe nummer ingesproken. Klaar.
Ik wil absoluut m'n nummer behouden, ander nummer is dus geen optie.
pi_31079392
omzetten naar jou naam kost 30 euro ongeveer. Zou eerst verlengen bij vodafone(samen met je pa) en dan pas overzetten op jou naam aangezien dit 2,3 weken duurt.

Andere optie is met behoud van nummer overstappen naar een andere provider. Dit nieuwe contract aanvragen op jou naam en aangeven dat het huidige contract op je vaders naam staat. hou wel rekening met een opzegtermijn van 3 maanden bij vodafone.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:43:24 #11
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_31092170
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:39 schreef nbhardstyle het volgende:
omzetten naar jou naam kost 30 euro ongeveer. Zou eerst verlengen bij vodafone(samen met je pa) en dan pas overzetten op jou naam aangezien dit 2,3 weken duurt.

Andere optie is met behoud van nummer overstappen naar een andere provider. Dit nieuwe contract aanvragen op jou naam en aangeven dat het huidige contract op je vaders naam staat. hou wel rekening met een opzegtermijn van 3 maanden bij vodafone.
Die 2e optie hou ik inderdaad open als Vodafone niet mee gaat in mijn voorstel
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:08:50 #12
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_31107913
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef Richie_Rich het volgende:

[..]

Ik wil absoluut m'n nummer behouden, ander nummer is dus geen optie.
Dat wou ik ook absoluut, maar de moeite, tijd en geld die je er in moet steken was het me niet waard. Laat ff weten hoe je het oplost, ik ben wel benieuwd
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_31111892
Ik zou bellen. Als je aangeeft dat je op wil zeggen doen veel providers niet zo moeilijk over kosten. Gewoon bellen, aangeven dat je een nieuwe telefoon wil en dat je GRATIS het nummer wil overnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')