*present!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Sheridana heeft de weg naar het nieuwe topic nog niet gevonden denk ik......
Correct hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:52 schreef Sheridana het volgende:
Joe Mantegna?
Hai capito bene, Diaan!quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl het gaat goed met je Italiaans, je moet zeker goed oefenen?
Sexy hoor, Z.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef Z het volgende:
Avanti Cantare, Salute Catedrale
quote:
Houden zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef pyl het volgende:
![]()
Het grappige is: ik ken haar en die groep echt alleen maar van Fok! Ik heb ze nooit gehoord of op televisie gezien.
Muzikaal gezien stelt het niet zoveel voor, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zelf ìk vind het waardeloze muziek, kun je nagaan......
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:05 schreef pyl het volgende:
Is het dan Abdushaparov (of hoe je dat ook moge schrijven)?
Hou dat zo!quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Het grappige is: ik ken haar en die groep echt alleen maar van Fok! Ik heb ze nooit gehoord of op televisie gezien.
Ach gossiequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:36 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm....
wyccie
is er (nog) niet...
Ja, da's waar. Al een tijdje, trouwens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:55 schreef pos het volgende:
middag
quote:
Die met die blauwe puntmuts dan hè? Niet die met dat blauwe overhemd.quote:
Dat vind ik echt knap van je pylquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef pyl het volgende:
Anelka
Die van mij of die van Pos?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef pyl het volgende:
Anelka
Mwoah, ik weet heus het verschil tussen mooie en lelijke mannen hoor.quote:
In welke catergorie schaar jij Nicolas?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet heus het verschil tussen mooie en lelijke mannen hoor.![]()
Karakterologisch lijkt het me een flapdrol (hoeveel clubs heeft die al niet versleten de afgelopen vijf jaar?), maar qua uiterlijk geeft hij de Europese velden wel wat glans, ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke catergorie schaar jij Nicolas?
Ik kan je uit je lijden verlossen, het is NL acteur van vroegâh.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:30 schreef pyl het volgende:
Tja, Diaan, hij doet me denken aan een acteur uit een Nederlandse kinderserie van vroegâh.....maar ik weet het niet zeker, het kwartje blijft hangen. Kun jij geen bevrijdend gebaar maken?
Stuk of 10 geloof ik. Of hij krijgt heimwee of hij wil meer geld. Verwaand en verwend kereltje lijkt het me.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Karakterologisch lijkt het me een flapdrol (hoeveel clubs heeft die al niet versleten de afgelopen vijf jaar?), maar qua uiterlijk geeft hij de Europese velden wel wat glans, ja.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Stuk of 10 geloof ik. Of hij krijgt heimwee of hij wil meer geld. Verwaand en verwend kereltje lijkt het me.
Sorry ik ken hem niet eens... zelfs nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat pos, Tokay en Diaan hun kennersoordeel over de fysieke kwaliteiten van Anelka wel met ons zouden delen, maar dat valt vies tegen.![]()
Van Pos weet ik wel dat ze liefhebber is van Shevchenko, Pires, Crespo en haar Pavel. En dan zijn hun voetballende kwaliteiten niet altijd doorslag gevend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat pos, Tokay en Diaan hun kennersoordeel over de fysieke kwaliteiten van Anelka wel met ons zouden delen, maar dat valt vies tegen.![]()
Jij gaat meer voor Sander Boschker en Jantje van Halst toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry ik ken hem niet eens... zelfs nog nooit van gehoord
Shevchenko?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van Pos weet ik wel dat ze liefhebber is van Shevchenko, Pires, Crespo en haar Pavel. En dan zijn hun voetballende kwaliteiten niet altijd doorslag gevend.
Ha BBquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:59 schreef BwennieBren het volgende:Middag allemaal!
Ik ben zo blij, ik ben zo blij, het wordt voortaan lopen met krukken voor mij. En ga ik dan weer op mijn smoel, dan mag ik weer zitten in mijn stoel!
Nou Sander Boschker is wel leuk ja. Jan van Halst? Hoe kom je daarbij? Omdta hij bij Twente heeft gespeeld? Er zijn er wel wat meer die ik leuk cq goed vind, maar ik volg het niet meer echt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij gaat meer voor Sander Boschker en Jantje van Halst toch?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha BB
Is een rollator niks voor je? Kan je ook even op zitten als je moe bent.
Het gaat dus de goede kant op? Geweldig zegquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:59 schreef BwennieBren het volgende:Middag allemaal!
Ik ben zo blij, ik ben zo blij, het wordt voortaan lopen met krukken voor mij. En ga ik dan weer op mijn smoel, dan mag ik weer zitten in mijn stoel!
Was de enige andere Twentespeler waar ik zo direct op kon komen. Youri Mulder en Arnold Bruggink?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou Sander Boschker is wel leuk ja. Jan van Halst? Hoe kom je daarbij? Omdta hij bij Twente heeft gespeeld? Er zijn er wel wat meer die ik leuk cq goed vind, maar ik volg het niet meer echt.
Oh dacht dat Sheva ook op je lijstje stond. Kleine Ronaldo dan? Al is die volgens de berichten gaan voetballen voor het douchen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:01 schreef pos het volgende:
[..]
Shevchenko?
...en wat Nicolas betreft....ik zie wel dat het een knappe stoere man is maar niet mijn typen hij spoort niet helemaal
Ik hoop zo weer te kunnen beginnen met werken over een week of 6!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat dus de goede kant op? Geweldig zeg![]()
![]()
Andriye Shevchenko.quote:
Shevchenko idd...maar wat is pijnlijk pyl?quote:
Dat oordeel van jou over hem. Zie je dan niet hoe hard dat aankwam......quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef pos het volgende:
Shevchenko idd...maar wat is pijnlijk pyl?
ja ja...ik begreep je alquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat oordeel van jou over hem. Zie je dan niet hoe hard dat aankwam......![]()
ja ja....dat had ik al gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:15 schreef pos het volgende:
ja ja...ik begreep je al
Youri is wel leuk, ik woonde bij hem in de buurt. Arnold.... hmmm nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was de enige andere Twentespeler waar ik zo direct op kon komen. Youri Mulder en Arnold Bruggink?
Speel jij bij FC Twente?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
Diaan vindt alleen twentespelers leuk
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:21 schreef peaceman het volgende:
Diaan vindt alleen twentespelers leuk
Nee, ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:
Is voor het eerst dat ik deze slogan hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt![]()
Ze hebben ook een mooie slogan in het Oosten:
Twente boven, Twente boven, leve de Grolschfabriek
Marc komt uit Deventer.. 1 pot nat dus, want Twente en Ruud.. tja iedereen heeft een zwak moment in zijn/haar leven...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is niet waar... ik vond Marc Overmars en Ruud Gullit ook leuk.
Deventer in Twente, dont think so.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Marc komt uit Deventer.. 1 pot nat dus, want Twente en Ruud.. tja iedereen heeft een zwak moment in zijn/haar leven...
Hmmmmmm........en Grolsch komt uit de Achterhoek.........(Groenlo).quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef peaceman het volgende:
Ze hebben ook een mooie slogan in het Oosten:
Twente boven, Twente boven, leve de Grolschfabriek
De Grolsch is uit Groenlo weg... en staat nu alleen nog in Enschede met een hele nieuwe "fabriek"quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm........en Grolsch komt uit de Achterhoek.........(Groenlo).
Rare jongens, die Tukkers.![]()
Peace komt uit Gorinchem. Maar volgens Wyccie lag dat in de achterhoek.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm........en Grolsch komt uit de Achterhoek.........(Groenlo).
Rare jongens, die Tukkers.![]()
Ach, als wyccie maar weet welke kant Tilburg op is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Peace komt uit Gorinchem. Maar volgens Wyccie lag dat in de achterhoek.
Correctie: Peace woont in Gorinchem... da's wat anders...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Peace komt uit Gorinchem. Maar volgens Wyccie lag dat in de achterhoek.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:37 schreef BwennieBren het volgende:
Arrghhh....voetbal.....ik weet er helemaal niets van
Ik kom uit Amsterdam en Ajax is voor mij een schoonmaakmiddel...
Ik kocht altijd Andy maar dat is nu Cif.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:37 schreef BwennieBren het volgende:
Arrghhh....voetbal.....ik weet er helemaal niets van
Ik kom uit Amsterdam en Ajax is voor mij een schoonmaakmiddel...
Hey van BB afblijven!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kocht altijd Andy maar dat is nu Cif.![]()
quote:
Het pest Tokay en Andy uurtje is weer begonnen geloof ik.quote:
En zo is dat!quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
FMT'ers stick together!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het pest Tokay en Andy uurtje is weer begonnen geloof ik.![]()
Iemand is vanavond weer een enorme schlemiel in het verhaaltje....quote:
Hoi Buurmanquote:
Inderdaad WEERquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iemand is vanavond weer een enorme schlemiel in het verhaaltje....![]()
Hey Fotoquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef fotoloog het volgende:
Mogguh
Je hebt al wel mooi twee onderscheidingen van die lieve burgermeester gekregen die jij net zo oneerbiedig aan het afranselen was.quote:
Heeeeeeeeeeeeeeyyquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:54 schreef fotoloog het volgende:
Mogguh
Dat wordt dus een berisping dit keerquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt al wel mooi twee onderscheidingen van die lieve burgermeester gekregen die jij net zo oneerbiedig aan het afranselen was.
Heladiooooooooooooooooquote:
Jij antwoord voor Foto?quote:
Hij heeft wel iets weg van Sir Laurence Olivier in Marathon manquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Foto en TongWeten jullie wie mijn meneer is?
Sinds ik die film zag heb ik vrees voor de tandarts. Gek he?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets weg van Sir Laurence Olivier in Marathon man
Der weiße engel !!!!!!!!!!!
pssst.. dat vindt ze fijn...quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt al wel mooi twee onderscheidingen van die lieve burgermeester gekregen die jij net zo oneerbiedig aan het afranselen was.
Hij is het nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets weg van Sir Laurence Olivier in Marathon man
Der weiße engel !!!!!!!!!!!
Oeh iemand loopt straks weer in uniform met platte pet.quote:
Dan neem ik ontslag en word artiestquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh iemand loopt straks weer in uniform met platte pet.
Heel vreemd iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds ik die film zag heb ik vrees voor de tandarts. Gek he?
Of voetballer bij het schoonmaakbedrijf Ajaxquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag en word artiest![]()
In het circus zeker? Bassie en Peaceman.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan neem ik ontslag en word artiest![]()
Ik vraag ook altijd als ik in die stoel moet gaan zitten Is it safe?quote:
Zucht... ik wist dat ik kunstenaar had moeten zeggen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In het circus zeker? Bassie en Peaceman.
'Is it safe ?'quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds ik die film zag heb ik vrees voor de tandarts. Gek he?
Zegt die tandarts zeker "Nee geen zeef,lijkt meer op een vergiet"quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd als ik in die stoel moet gaan zitten Is it safe?
Laatste tijd ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Tokay het volgende:
Inderdaad, hèhè.... we zijn weer in de lucht.
Wat is er de laatste tijd toch aan de hand met het forum???
Ben bang dat dat nog wel even een probleem blijftquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja, het serverprobleem van FOK!![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:36 schreef Tokay het volgende:
Diaan, ik weet het ook niet, denk ik... (heb je hints gegeven, trouwens?)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:52 schreef Modus het volgende:
Is dat die acteur die naast Eddy Murphy speelde in 1 van de Beverly Hills Cop films? Die in het pretpark?.
Dat is de naam die ik zocht!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef Berkery het volgende:
Judge Reinhold?
Brando is goed hoor...maar dat klinkt niet aardig tong...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
...Maar Brando was ook goed hoor. Alleen 40 jaar te laat overleden.
Ik wist wel dat je het over James Dean had hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
James Dean bedoelde ik. Zal de volgende keer concreter zijn.
Hij had een even grote legende als James Dean kunnen zijn. Is ie nu ook maar toch anders. Je hebt wel gelijk het staat er een beetje te cru.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef pos het volgende:
[..]
Brando is goed hoor...maar dat klinkt niet aardig tong...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
... Je hebt wel gelijk het staat er een beetje te cru.
Het is grappig dat je dat zegt, want Robert Duvall lijkt echt sprekend op deze meneer, maar is het dus niet!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:47 schreef Bullpit het volgende:
Robert Duvall ?
Mais oui! Ç'est monsieur François Mitterand.quote:
Welke meneer? O, die! Ja, dat weet ik inmiddels........... opgezocht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl weet je al wie mijn meneer is?
(her) kende je de naam wel? Ik heb al twee boeken van hem en vanmiddag nog een gekocht. Zijn erg interessant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Welke meneer? O, die! Ja, dat weet ik inmiddels........... opgezocht.(Had het nooit zelf geraden.)
Eerlijk gezegd niet, nee. Maar wat ik ervan las, klonk niet slecht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
(her) kende je de naam wel? Ik heb al twee boeken van hem en vanmiddag nog een gekocht. Zijn erg interessant.
Het kan soms zo tegen zitten, hè, het leven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef brother52 het volgende:
Zit ik even voetbal te kijken, mis ik bolke.
Hoe is het mogelijk!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:03 schreef pyl het volgende:
Is dat mejuffrouw Furtado?
Valt wel mee, ik ga straks gewoon een stukje van de dvd kijken, ben ik meteen weer vrolijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Het kan soms zo tegen zitten, hè, het leven.![]()
Ik heb de twee boeken over Egypte gelezen toen ik in Egypte was, erg leuk, kun je je dingen heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, nee. Maar wat ik ervan las, klonk niet slecht.![]()
Ja, ja!quote:
Wij zeggen altijd eerst hallo of goedenavondquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef peaceman het volgende:
Valt er hier nog wat te raden???? Of is het weer 1 en al slowchat![]()
Tevens hallo![]()
hoiquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:15 schreef Bullpit het volgende:
Vinnie Jones
Nee johquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
is dat tom berenger?
nopequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
is dat tom berenger?
Ja ja, heel slim.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
Ja, ja!![]()
Daar sta je van te kijken hè? Ik ook.
Joss Stonequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:18 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Wacht uit beleefdheid minstens drie minuten voor je het goede antwoord geeft.![]()
Driequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef pyl het volgende:
Is dat Joss Stone, Tokay?
quote:
O ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef pyl het volgende:
![]()
Hoe moet ik nou weten dat het goed was?![]()
Doordat ik dezelde naam posttequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hoe moet ik nou weten dat het goed was?![]()
moet niet te makkelijk zijn hequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:25 schreef Tokay het volgende:
Pfff, Steve Buscemi?
Ik vind dat hinderlijk, die zonnebril.
Zie je wel, je kunt het wel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:25 schreef Tokay het volgende:
Pfff, Steve Buscemi?
Ik vind dat hinderlijk, die zonnebril.
Ja iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef pyl het volgende:
Eric Cantona, vaste gast.
Moest ook wel, het was een post van nietsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
Diaan, de vrouw die sneller edit dan haar schaduw.
.
Ja, daar moet ik het nog eens met je over hebben......quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef peaceman het volgende:
Hey Pyl, Tom al gedownload gevonden ergens?
In zijn teksten? Nee, maar wel prachtig, vind je niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik het nog eens met je over hebben......![]()
Niet bepaald het zonnetje in huis, hè, die Tom?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik het nog eens met je over hebben......![]()
Niet bepaald het zonnetje in huis, hè, die Tom?
Hmmmmm.....het is nog te vroeg voor een overwogen oordeel. Ik heb hier en daar wat geluisterd, maar dat viel me niet mee. Om op te vrolijken ben ik gisteravond met de hond in de regen door een donker bos gaan wandelen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:35 schreef peaceman het volgende:
In zijn teksten? Nee, maar wel prachtig, vind je niet?
Je moet hem ook aantal keren luisteren om echt mooi te vinden...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm.....het is nog te vroeg voor een overwogen oordeel. Ik heb hier en daar wat geluisterd, maar dat viel me niet mee. Om op te vrolijken ben ik gisteravond met de hond in de regen door een donker bos gaan wandelen.![]()
Ik geef hem nog één kansje.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm.....het is nog te vroeg voor een overwogen oordeel. Ik heb hier en daar wat geluisterd, maar dat viel me niet mee. Om op te vrolijken ben ik gisteravond met de hond in de regen door een donker bos gaan wandelen.![]()
zie plaatje van Brother52. Zanger dus, en zoals TH het noemt: tamme knoeiquote:
Tom McRae, een singer/songwriter.quote:
ik was kleddernatquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pyl het volgende:
[..]
ok tnxquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zie plaatje van Brother52. Zanger dus, en zoals TH het noemt: tamme knoei
Over TH gesproken. Waar is hij eigenlijk? En wyccie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
....., en zoals TH het noemt: tamme knoei
Schattig, nietwaar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Da's een intrigerend plaatje, Tokay. Wie is de beroemdheid die moet worden geraden?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Over TH gesproken. Waar is hij eigenlijk? En wyccie?![]()
Het zal toch niet...............?
![]()
Geef hem dat kansje dan op 26 oktober. Ik had wel eens wat van hem gehoord, en vond het niet echt bijzonder. Maar toen hij op het podium stond was ik binnen 5 minuten helemaal om.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Rijd jij naar Tilburg? Dan ga ik naar Nijmegen, gaan we ze zoeken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
zouden ze zonder ons daten?
da's gemeen!![]()
Waarom moet ik die homo zoekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rijd jij naar Tilburg? Dan ga ik naar Nijmegen, gaan we ze zoeken.
ik ga hier wel kijken, is voor mij om de hoekquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rijd jij naar Tilburg? Dan ga ik naar Nijmegen, gaan we ze zoeken.
Wat is hier?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga hier wel kijken, is voor mij om de hoek
Ja, geen idee eigenlijk, maar DH gaat daar al kijken, is dus al opgelost.quote:
Nee hoor. Hoezo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef peaceman het volgende:
lijkt een acteur, of niet Tokay?
Het is dus geen acteur, maar een schrijver.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef peaceman het volgende:
Hij lijkt op een acteur, maar wat is het dan? Een pen-sadist?
Inderdaad. Laat dat prillequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef Tokay het volgende:
Hey roddeltantes!Wordt er ook nog geraden?
![]()
Ik vind hem meer op een beer lijken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef peaceman het volgende:
Hij lijkt op een acteur, maar wat is het dan? Een pen-sadist?
Tsss speelt Pyl ineens de onschuld zelve... Wie bracht dit onderwerp ook al weer ter sprake?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat dat prillegeluk
ongeschonden!
![]()
Opnieuw een heerlijk visweertje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:58 schreef peaceman het volgende:
Tsss speelt Pyl ineens de onschuld zelve... Wie bracht dit onderwerp ook al weer ter sprake?
![]()
Waar vis je dan op? Tijgersquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
Inderdaad. Laat dat prillegeluk
ongeschonden!
![]()
Nee, niet Robert Pirsig.quote:Is dat Robert Pirsig met zijn zoontje, Tokay?
Maar verder gaat het goed met je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef peaceman het volgende:
Bush?
Nee ben snipverkoudenquote:
Laat me raden; aangestoken door Diaan?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Dat zoontje heet Christopher Robin, natuurlijk.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Laat me raden; aangestoken door Diaan?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef pyl het volgende:
Dan is die meneer A.A. Milne en die beer - het prototype van - Winnie the Pooh.![]()
Robin Cook dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zal je leren, moet je maar niet van die rare posts plaatsen.
Cock Robin! Tssss!![]()
-edit-quote:
hmmm gestolen door Robin Hood, mag dat ook?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Word je liever onthoofd of liever gevierendeeld?![]()
Ho stopquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Word je liever onthoofd of liever gevierendeeld?![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ho stopNu moet ik ingrijpen.... ik wil nog wel een hele tijd met Peace verder. Ik lees dat hij vervelend is, maar onthoofden of vierendelen gaat me iets te ver.
Sorry, Diaan, je hebt gelijk. Mijn excuses...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ho stopNu moet ik ingrijpen.... ik wil nog wel een hele tijd met Peace verder. Ik lees dat hij vervelend is, maar onthoofden of vierendelen gaat me iets te ver.
Ik vond het wel grappig hoor... toch een loos dreigementquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry, Diaan, je hebt gelijk. Mijn excuses...![]()
Ik zal het maar gauw weghalen, want het is idd niet grappig.![]()
Hoef je niet weg te halen hoor, helemaal als ik lees dat Peace het wel grappig vind.. en ik bedoelde het ook niet zo zwaar als het lijkt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry, Diaan, je hebt gelijk. Mijn excuses...![]()
Ik zal het maar gauw weghalen, want het is idd niet grappig.![]()
Heb je hem ook weerquote:
Dat was het uiteraardquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:22 schreef peaceman het volgende:
Ik vond het wel grappig hoor... toch een loos dreigement![]()
Ja, ja, rustig!quote:
quote:
Sorry, volgens mij niet. Als pyl hem al niet kent, dan zal ik hem ook niet kennen denk ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Heej Andy en WyccieWyccie ken jij mijn meneer:
De grotere plaatjes waren heel erg herkenbaar, maar het maakt gewoon niet uit, want hij is goed hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef pyl het volgende:
Meestal vraag je dan om een loupe, maar hierbij is een microscoop nodig......
Gokje op Mary Dresselhuys.
Liz Hurley?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Whoopsy daisy...een dubbele nipple-slip...
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef pyl het volgende:
Dat zijn de borsten borstjes van Elizabeth Hurley.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |