Ja, het is onverklaarbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
raar, toch
wat is de taktiek dan, die daar achter steekt
ze vindt Lieske een schat, een lieverd, de enige waar ze nog enig respect voor heeft zei ze gisteren, maar ze nomineert haar wel steeds
Je hoeft geen hekel aan iemand te hebben om iemand te nomineren, natuurlijk niet, het kan een klein recent ergenisje zijn ook waarom je iemand kiest, maar om nu degene te nomineren die je het meest zegt te mogen
ik zie de taktiek ook echt niet, bij Menno zag ik dat wel, die voorkwam zo dat hij zelf op de bank terecht kwam
quote:
meestal welquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Wij levellen wel goed vandaag
0 nominaties voor Tanja vorige keer, wat mij betreft hebben ze dit aan zichzelf te danken. Stelletje lafbekken, ik hoop dat Tanja het nog een keer flikt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Voor mij niet. Genoeg irritante personen in het huis om het boeiend te houden. Daar hebben we geen zwangere voor nodig die het hele BB concept verneukt. Ik bedoel, ze verziekt een weekopdracht, maar van de consequenties heeft ze zelf geen last. Dan houdt het toch op. Dan kun je beter een ander programma beginnen.
Ja joh, want die hadden we nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En meteen gaat de camera naar de huiskamer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
of met een grote voetbal aan de voorkant???)
Juist niet, dat zorgt weer voor lekkere spanningen, die er zeker gaan komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Genoeg irritante personen in het huis om het boeiend te houden. Daar hebben we geen zwangere voor nodig die het hele BB concept verneukt. Ik bedoel, ze verziekt een weekopdracht, maar van de consequenties heeft ze zelf geen last. Dan houdt het toch op. Dan kun je beter een ander programma beginnen.
gij zult niet twijfelen aan de systemen van Tanja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja, het is onverklaarbaar.
Ook aangezien ze zo'n confrontatie heeft gehad met ene Roel. En dan moet er naar mijn mening TOCH iets anders zijn wat ze achterhoudt wat betreft haar idee om op Lieske te stemmen ...
Trouwens Roel heeft ook gezegd dat hij op Linda heeft gestemd als een vorm van taktiek![]()
Toen ze dat zei gingen spontaan alle streams op de woonkamer....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
waar hoor je dat?
ik heb 4 huiskamerstreams......
slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Bocaj het volgende:
Het zwakt nu af.... er komt toch geen nieuws meer!
Ik zet de KAST uit!
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Dat is ook een interessante theoriequote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
0 nominaties voor Tanja vorige keer, wat mij betreft hebben ze dit aan zichzelf te danken. Stelletje lafbekken, ik hoop dat Tanja het nog een keer flikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |