quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ja want dat is een systeem ... dat heeft ze zelf bedacht dus daar kan nooit iets mis mee zijn....
raar, tochquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja stemt nog steeds op Lies
Wij hebben geen pyama's in huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]ik heb een herenpjaamaa aan, kleinste herenmaat
maar ik heb geen opgeschoren haar, wel een tuinbroek
(ja lekker, dank je)
Thx, dat had ik niet meegekregen.quote:
En meteen gaat de camera naar de huiskamerquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Natalie tegen Tanja: "ik verwacht wel dat een aantal mensen switchen van nominatie op jou"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg, Scan, ben jij eigenlijk een heaumeau..... met een verstandshuwelijk en leuke kid(s)
Ik ben een vent
Mijn kids wonen dus bij hun vader
en meteen over naar de keukenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Natalie tegen Tanja: "ik verwacht wel dat een aantal mensen switchen van nominatie op jou"![]()
![]()
![]()
![]()
Nominatiegeheim van BBquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef AMDFreak het volgende:
grrr switchen ze de slaapkamer streams naar de keuken..
waar hoor je dat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil de volgende nominatieronde afwachten. Is ze nu zo naïef dat ze zelf niet weet dat BB haar erin wil houden?
Het liefst wil ze naar huis, ze heeft ontzettende spijt dat is heeft meegedaan..quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil de volgende nominatieronde afwachten. Is ze nu zo naïef dat ze zelf niet weet dat BB haar erin wil houden?
dat wil ik dan wel eens zien, stoer wel, zo in haar eentje met een bed aan de haalquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef golfer het volgende:
Op de andere stream zegt Tanja dat ze volgende week toch haar bed gaat verplaatsen naar de kinderkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |