Thx, dat had ik niet meegekregen.quote:
En meteen gaat de camera naar de huiskamerquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Natalie tegen Tanja: "ik verwacht wel dat een aantal mensen switchen van nominatie op jou"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg, Scan, ben jij eigenlijk een heaumeau..... met een verstandshuwelijk en leuke kid(s)
Ik ben een vent
Mijn kids wonen dus bij hun vader
en meteen over naar de keukenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Natalie tegen Tanja: "ik verwacht wel dat een aantal mensen switchen van nominatie op jou"![]()
![]()
![]()
![]()
Nominatiegeheim van BBquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef AMDFreak het volgende:
grrr switchen ze de slaapkamer streams naar de keuken..
waar hoor je dat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil de volgende nominatieronde afwachten. Is ze nu zo naïef dat ze zelf niet weet dat BB haar erin wil houden?
Het liefst wil ze naar huis, ze heeft ontzettende spijt dat is heeft meegedaan..quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil de volgende nominatieronde afwachten. Is ze nu zo naïef dat ze zelf niet weet dat BB haar erin wil houden?
dat wil ik dan wel eens zien, stoer wel, zo in haar eentje met een bed aan de haalquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef golfer het volgende:
Op de andere stream zegt Tanja dat ze volgende week toch haar bed gaat verplaatsen naar de kinderkamer.
Ja, het is onverklaarbaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
raar, toch
wat is de taktiek dan, die daar achter steekt
ze vindt Lieske een schat, een lieverd, de enige waar ze nog enig respect voor heeft zei ze gisteren, maar ze nomineert haar wel steeds
Je hoeft geen hekel aan iemand te hebben om iemand te nomineren, natuurlijk niet, het kan een klein recent ergenisje zijn ook waarom je iemand kiest, maar om nu degene te nomineren die je het meest zegt te mogen
ik zie de taktiek ook echt niet, bij Menno zag ik dat wel, die voorkwam zo dat hij zelf op de bank terecht kwam
quote:
meestal welquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Wij levellen wel goed vandaag
0 nominaties voor Tanja vorige keer, wat mij betreft hebben ze dit aan zichzelf te danken. Stelletje lafbekken, ik hoop dat Tanja het nog een keer flikt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Voor mij niet. Genoeg irritante personen in het huis om het boeiend te houden. Daar hebben we geen zwangere voor nodig die het hele BB concept verneukt. Ik bedoel, ze verziekt een weekopdracht, maar van de consequenties heeft ze zelf geen last. Dan houdt het toch op. Dan kun je beter een ander programma beginnen.
Ja joh, want die hadden we nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En meteen gaat de camera naar de huiskamer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:14 schreef Loedertje het volgende:
of met een grote voetbal aan de voorkant???)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |