als dat zo is, dan is er idd. een geldbedrag aan verbondenquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
Misschien hebben ze toen wel tegen hem gedreigd het openbaar te maken als straf?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje voelt zich onwijs lekker in *'d'r* herenochtendjas momenteel
(sigaartje milagro?)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ed was vreselijk irri. Maar wel leuke tv natuurlijk![]()
Dat zou weleens heel goed kunnen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
"Je zult 25 september nog gaan herinneren"-uitspraak van Hummie heeft hier iets mee te maken?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Straks laarsde iemand ook al iets aan zijn lap
haha, is er geen citatentopic?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef Pinball het volgende:
Straks laarsde iemand ook al iets aan zijn lap
Ja is ook wel zo, maar ik vind haar op een andere manier héél irritant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat is voor mij de reden dat Tanja moet blijven.![]()
Voor mij niet. Genoeg irritante personen in het huis om het boeiend te houden. Daar hebben we geen zwangere voor nodig die het hele BB concept verneukt. Ik bedoel, ze verziekt een weekopdracht, maar van de consequenties heeft ze zelf geen last. Dan houdt het toch op. Dan kun je beter een ander programma beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat is voor mij de reden dat Tanja moet blijven.![]()
ja want dat is een systeem ... dat heeft ze zelf bedacht dus daar kan nooit iets mis mee zijn....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja stemt nog steeds op Lies
Of doet iemand die hetero is, of hij homo is (Joost lijkt me daarvoor de aangewezen persoon).quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks zitten er 3 homo's in het huis...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Genoeg irritante personen in het huis om het boeiend te houden. Daar hebben we geen zwangere voor nodig die het hele BB concept verneukt. Ik bedoel, ze verziekt een weekopdracht, maar van de consequenties heeft ze zelf geen last. Dan houdt het toch op. Dan kun je beter een ander programma beginnen.
Ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks zitten er 3 homo's in het huis...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ja want dat is een systeem ... dat heeft ze zelf bedacht dus daar kan nooit iets mis mee zijn....
raar, tochquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja stemt nog steeds op Lies
Wij hebben geen pyama's in huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef milagro het volgende:
[..]ik heb een herenpjaamaa aan, kleinste herenmaat
maar ik heb geen opgeschoren haar, wel een tuinbroek
(ja lekker, dank je)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |