Heel mooi nummer idd! Alleen staat hij er al tussenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:40 schreef Big_Boss_Man het volgende:
The Stranglers - Golden Brown
Ik zocht op 'golden' en dat staat er niet tussenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Heel mooi nummer idd! Alleen staat hij er al tussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paint It Blackquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rolling Stones - Painted Black
GREEN GREEN GRASS OF HOME - 18/04/2001quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Clairvaux het volgende:
Green green grass of home Tom Jones
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef Clairvaux het volgende:
Una paloma blanca george Baker
Nopz..quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Platters - Blue Moon (al genoemd?????????)
????quote:Juffrouw Toos (One-two-trio)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop