Lees de andere reactie die ik gepost heb maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen dan?
je weet dan toch dat het voor hem lastig is, als hij verliefd is op jou?
beter houd je dan iig dat soort afstand, lijkt me.
geef je geen valse hoop, of verkeerd op te vatten signalen, wat je toch echt al snel krijgt als 1 verliefd is
en dan komen toch vaak, ondanks voornemens, de verwijten... "waarom kroop je dan steeds bij me?"
En anderso dan? Kan een vrouw zich ook niet inhouden als ze wel geil is op een man, maar andersom niet? Of is dat weer heel wat anders?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen dan?
je weet dan toch dat het voor hem lastig is, als hij verliefd is op jou?
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido wordt moe van het slappe psychologische gebral van Rob...
Precies wat ik dacht ! En door de discussies onderling zijn de verschillende nominaties ook weer plausibel. Anders had iedereen in the right way of mind gedacht dat de meeste Tanja zouden nomineren. Nu is het dus te verklaren dat mensen "ineens toch niet" op Tanja stemt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Loedertje het volgende:
Ach, de aandacht is iig totaal van Tanja af, doel van BB is bereikt met dit gerucht van buitenaf.
Volgens mij is dat voor vrouwen een stuk makkelijker dan voor mannenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anderso dan? Kan een vrouw zich ook niet inhouden als ze wel geil is op een man, maar andersom niet? Of is dat weer heel wat anders?
Ik denk wat dat aangaat hetzelfde als Milagro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, als er een situatie is, alleen een 2 persoonsbed en je komt allebei na een nacht stappen van 48 uur wakker thuis, dat je allebei op een fatsoenlijk bed wilt slapen.
Mannen met respect bestaan gelukkig.
Ach, komt morgen wel weer als Tanja avondeten kooktquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht ! En door de discussies onderling zijn de verschillende nominaties ook weer plausibel. Anders had iedereen in the right way of mind gedacht dat de meeste Tanja zouden nomineren. Nu is het dus te verklaren dat mensen "ineens toch niet" op Tanja stemt.
Ik zou niet discussieren over wie de homo is, maar ik zou helemaal pissed zijn omdat ik wéér een week op brood, pindakaas en uien moet leven.
Zo komen dat soort figuren wel op me over inderdaad. Beetje eng wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Rob is een potentiële verkrachter.....
Wanneer mogen/moeten ze weer nomineren ? Voor óf nadat er gekookt is ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, komt morgen wel weer als Tanja avondeten kookt
Ah, dan hebben wij een linkquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo komen dat soort figuren wel op me over inderdaad. Beetje eng wat mij betreft.
Ja, maar als die persoon , waar jij helemaal gek op bent, na 5 nachten met jou, opeens met een ander, in jouw bijzijn gaat zoenen, voel je je toch rot, lijkt me.. en dat zou ik dan echt naar vinden, was ik die persoon geweest.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou me al heerlijk voelen als ik alleen al naast die persoon kan liggen en dat ze op mijn borst in slaap valt ofzo. Ik ben een softie in dat soort dingen... en softies zijn weer mogelijk homo volgens Roel, dus misschien moet ik ook maar uit de kast komen
Als er een keuze is waar te slapen, dan ga ik er niet naast liggen natuurlijk, dan ga ik zelfs liever op een andere kamer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ik denk wat dat aangaat hetzelfde als Milagro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |