abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31060342
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dan jat hij dat flesje AA maar gewoon niet. Maar juist om dit soort gevallen vind ik gelijk eruitsmijten na 1 diefstal te ver gaan. Maar na 2 of 3 dorstige buien had hij wat mij betreft pech gehad.
Ik ben voor invoering van het punten-paspoort...
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:07:08 #102
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_31060406
Over een paar uurtjes wordt de uitkomst van het kabinetsberaad bekend...

* Hephaistos verwacht dat de D66 ministers Rita's plan afgeschoten hebben
pi_31060487
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat je ieder ander die zich aan een dergelijk licht vergrijp schuldig maakt niet keihard aanpakt. Het vergrijp is simpelweg niet zwaar genoeg om een dergelijke straf (verbanning) te rechtvaardigen. Het is gewoon een belachelijke situatie.

Als we werkelijk van mening zouden zijn dat je mensen die zich schuldig maken aan bijvoorbeeld winkeldiefstal af kan schrijven als volwaardig en potentieel nuttig lid van de samenleving, zou er wel levenslang op staan. Dit doen we niet. We zien het zelfs als een dermate licht vergrijp dat de pleger vaak slechts vermanend wordt toegesproken, en naar huis kan met een kleine boete. Ik snap niet hoe je dergelijk beleid tegen dat licht kunt verantwoorden.
als jij iemand op visite krijgt thuis, en die steelt (kleine/goedkope) dingen van jou. zou jij dat persoon dan nog vaker toelaten in jouw huis? ik iig niet, diefstal zorgt voor veel schade bij winkels.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:13:28 #104
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_31060596
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als jij iemand op visite krijgt thuis, en die steelt (kleine/goedkope) dingen van jou. zou jij dat persoon dan nog vaker toelaten in jouw huis? ik iig niet, diefstal zorgt voor veel schade bij winkels.
En als een huisgenoot nou de hele tijd dingen steelt van je, zou je hem dan niet ook je huis uittrappen?
pi_31060683
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking. De consequenties van het "eruit zetten" zijn onvergelijkbaar.
pi_31060775
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking. De consequenties van het "eruit zetten" zijn onvergelijkbaar.
mijn vraag blijft staan: wil jij iemand in je huis die je besteelt??? ik niet!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_31060795
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En als een huisgenoot nou de hele tijd dingen steelt van je, zou je hem dan niet ook je huis uittrappen?
in a hartbeat...

je doelt natuurlijk op het uitzetten van nederlandse dieven, dat kan natuurlijk niet maar goed dat snap je zelf ook wel

mensen met buitenlandse nationaliteit en of dubbel passpoort kunnen we prima uitzetten om die reden. hopelijk wordt dit snel realiteit
pi_31061054
Als een dergelijk voorstel aangenomen wordt, kan ik me wel voorstellen dat "skinnies" buitenlanders gaan uitlokken tot kleine overtredingen....

zo van:

Hee negert, hier een fiets voor je!

negert (van geen kwaad bewust, want de skinnie heeft inmiddels een haardos gekweekt) neemt de fiets en toert vrolijk rond.

Skinnie (met haar) snelt zich naar het politiebureau en doet aangifte van roofdiefstal.

verdachte: Negert
object: met gps ingebouwde oranje fiets.

gevolg:
negert de lul in eigen land
skinnie de lul in eigen hand
pi_31061093
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

mijn vraag blijft staan: wil jij iemand in je huis die je besteelt??? ik niet!
Aangezien het onvergelijkbaar is, zoals ik zojuist al aangaf, is de vraag irrelevant. Natuurlijk wil je zoiemand niet in je huis. Ik wil bijna niemand in mijn huis. Betekent dit dat ik vrijwel heel Nederland gezuiverd wil zien van mensen die ik niet in mijn huis wil hebben?
pi_31061098
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:28 schreef Flowce het volgende:
Als een dergelijk voorstel aangenomen wordt, kan ik me wel voorstellen dat "skinnies" buitenlanders gaan uitlokken tot kleine overtredingen....

zo van:

Hee negert, hier een fiets voor je!

negert (van geen kwaad bewust, want de skinnie heeft inmiddels een haardos gekweekt) neemt de fiets en toert vrolijk rond.

Skinnie (met haar) snelt zich naar het politiebureau en doet aangifte van roofdiefstal.

verdachte: Negert
object: met gps ingebouwde oranje fiets.

gevolg:
negert de lul in eigen land
skinnie de lul in eigen hand
pi_31061109
Ik vind het een goed plan. Mensen mogen hier komen wonen, maar daar moet ook wat tegenover staan. Je houdt je gewoon aan de regels die in het land, waar jij te gast bent, gelden. Als je bij iemand op bezoek gaat, dan gedraag jij je toch ook?
pi_31063906
quote:
Kabinet akkoord met uitzetplan criminele vreemdeling

Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP / Teletekst

Gepubliceerd: vrijdag 30 september 2005 @ 18:04

Het kabinet is akkoord gegaan met het voorstel van minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie om vreemdelingen met een verblijfsvergunning ook na een lichte vorm van misdaad uit te zetten. Nu kan dat nog alleen bij zware misdaden, nadat ze hun straf hebben uitgezeten.

In het voorstel van Verdonk kan iedere vreemdeling die korter dan 3 jaar in Nederland verblijft en een misdaad pleegt waarop gevangenisstraf staat, worden uitgezet. Het kabinet vindt het met Verdonk terecht dat mensen die relatief kort in ons land verblijven en al misdaden plegen, hier niet langer welkom zijn. Het plan is niet van toepassing op erkende vluchtelingen of mensen die genaturaliseerd zijn.

Volgens Verdonk zal de maatregel helpen om de criminaliteit in Nederland terug te dringen. Ze verwees daarbij naar de problemen die veelplegers veroorzaken. Op dit moment bestaat 10% van de gevangenispopulatie uit vreemdelingen (mensen zonder Nederlands paspoort). ''De boodschap is dat misdrijven in Nederland niet getolereerd worden en verblijfsrechtelijke consequenties zullen hebben'', aldus Verdonk.

D66-fractieleider Boris Dittrich liet vandaag weten het voorstel van Verdonk 'veel te vergaand' te vinden. Hij is niet tegen uitzetting van criminele migranten met een verblijfsvergunning, maar het moet volgens hem afhangen van de ernst van het vergrijp. Hij zegt dat Verdonk op deze wijze meer ''minister van uitstoting'' wordt, dan van integratie.

Veroordeling
RTL Nieuws meldde gisteren dat het plan van Verdonk ongeveer het volgende inhoudt:

Tot 3 jaar in Nederland: Na elke veroordeling het land uit;
3 tot 5 jaar: Na 1 maand onvoorwaardelijk, of drie misdrijven het land uit;
5 tot 6 jaar: Na 3 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
6 tot 7 jaar: Na 6 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
7 tot 8 jaar: Na 9 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
8 tot 9 jaar: Na 12 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
9 tot 10 jaar: Na 24 maanden onvoorwaardelijk het land uit;
Langer dan 10 jaar: Na 36 maanden onvoorwaardelijk het land uit.

Bij de beslissing tot uitzetting wordt net als voorheen per individueel geval een afweging gemaakt, waarbij alle feiten en omstandigheden worden meegewogen.
Ik vind het maar een mager resultaat uiteindelijk na al die jaren rechts. Ik had echt verwacht dat meer geintegreerde gasten die eignlijk zeer veel aan ons te danken hebben eens aangepakt worden. Denk eens aan mensen van de 2e generatie, kinderen van nieuwkomers die hier wél scholing en taal en cultuur hebben opgedaan en dus weten wat er van je verwacht wordt, dit soort ' Nederlanders ' horen bij overtredingen naar hun land van herkomst te worden gezonden. Eigenlijk zijn dat grotere ellendelingen dan de nu aangepakte groep.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_31067132
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:30 schreef Stratos het volgende:

Ik twijfel erg of je een PvdA stemmer zou kunnen zijn. Als je zo anti links en anti allochtonen bent kun je beter op Geert Wilders stemmen.
Ik ben niet anti-links, beslist niet, alleen omdat ik een strenger allochtonenbeleid wil? Belachelijk.
In dit land word je afgeschilderd als Hitler als je zegt dat Nederland te vol is.

Veel linkse mensen zijn ook naief, ze zien het slechte niet in anderen en daar moet je ze tegen beschermen. Veel linkse mensen trappen nogal gauw in mooie praatjes en laten zich in de luren leggen door arrogante Moslims. Moslims voeren hier wel degelijk een oorlog, ze willen ons Westen omver werpen, door hun Takfiri oorlog en bestelen derhalve het hele land. Dat is geen extreem-rechtse vuilspuiterij, dat is bescherming van de burgerbevolking tegen een xenocratie, met grote stelligheid is het bescherming tegen een xenocratische dictatuur. Dictatuur is hun aard, zulke volkeren hebben nog nooit in vrijheid geleefd, waarom zouden ze ons onze vrijheid gunnen?

Laat ik het zo stellen:

Zie jij Moslims, die ons ons vrije Westerse leventje gunnen?

INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:58:27 #114
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31068394
Waarom ebola lullen en ook nog eens vetgedrukt
Krekker is de bom!
pi_31068423
-1: Generalisatie..
Power perceived is power achieved.
pi_31076178
Heeft iemand ooit het doopceel van Verdonk gelicht ? Is zij wel authentiek Nederlands ? Heeft zij bewijzen dat haar voorouders tot de orginele Germanen behoren die bij Lobith ons land binnenkwamen ?
Mischien zit er wel ergens een gevluchte jood, hugenoot of portugees in haar familie. Verdonk, dat klinkt ook wel een beetje duits.
Ik pleit ervoor dat iedereen die niet aan kan aantonen dat zijn.haar herkomst te traceren valt tot de Batavieren en die niet kan aantonen dat hij / zij al voor de komst der Romeinen voorouders op Nederlands grondgebied had tot allochtoon bestempeld wordt. Bovendien pleit ik ervoor dat diegenen die dan nog overblijven kunnen aantonen dat geen van hun familieleden ooit een misdaad heeft gepleegd. En geen uitzonderingen voor Zorreguieta's of Zur Lippe-Biesterfelds.
Geen pardon !! Oprotten die criminele buitenlanders.
pi_31076268
Eindelijk eens voorstellen die misschien wel kunnen gaan werken. Iedereen is welkom en als je je dan echt niet kan gedragen vertrek je maar weer. Jammer dat dit niet met iedereen in dit land kan.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:21:44 #118
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_31076315
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Aangezien het onvergelijkbaar is, zoals ik zojuist al aangaf, is de vraag irrelevant. Natuurlijk wil je zoiemand niet in je huis. Ik wil bijna niemand in mijn huis. Betekent dit dat ik vrijwel heel Nederland gezuiverd wil zien van mensen die ik niet in mijn huis wil hebben?
Wil even mijn support betuigen voor deze mod op NWS; level-headed en objectief (voor zover mogelijk). Good!
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_31076330
als je hier komt om je klauwen te steken in zooi die niet van jou is dan is het nu exit... geweldig... dit had Nederland een bak ellende kunnen besparen in het verleden
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:48:10 #120
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31076839
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef McCarthy het volgende:
superplan

allochtonen die hier al wonen moeten ook uitgezet kunnen worden vind ik
Dan heb je later een groot pensioen probleem omdat er te weinig Nederlanders overblijven om je fel begeerde potje te spekken tot aan je 65/70/75-ste.

qua interlect heb ik veel vraagtekens bij je postings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')