Dat zusje klonk trouwens precies zoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik begin dat Heemsteedse geblaat van Dido ook een beetje zat te worden...
Jawel hequote:Op donderdag 29 september 2005 22:56 schreef Knurkie het volgende:
jij bent snel!
Ik begin dat ergens ook steeds meer te denken ja, mocht het toch waar zijn blijf ik bij Chantalquote:en het is echt alleen een gerucht
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk alleen een gerucht en anders dus chantal
Inderdaad een gerucht, maar zolang de bewoners denken dat het serieus is zal er nog een boel over gespeculeerd worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sommige bewoners hebben ook al de optie geopperd dat misschien niemand een homo is
ja, idd...who cares??quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
Gerucht of niet maar ben ik de enige die het een rot zorg zal zijn of er wel of geen homofiel in zit![]()
Nee hoor, mij interesseert het ook geen reet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
Gerucht of niet maar ben ik de enige die het een rot zorg zal zijn of er wel of geen homofiel in zit![]()
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
Nee hoor, Kribbet. Het gespeculeer is wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga naar bed.....
truste allemaal
helemaal eens als het zo is dan is het Chantal maar het is niet zoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel he![]()
[..]
Ik begin dat ergens ook steeds meer te denken ja, mocht het toch waar zijn blijf ik bij Chantal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |