Dat zusje klonk trouwens precies zoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik begin dat Heemsteedse geblaat van Dido ook een beetje zat te worden...
Jawel hequote:Op donderdag 29 september 2005 22:56 schreef Knurkie het volgende:
jij bent snel!
Ik begin dat ergens ook steeds meer te denken ja, mocht het toch waar zijn blijf ik bij Chantalquote:en het is echt alleen een gerucht
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk alleen een gerucht en anders dus chantal
Inderdaad een gerucht, maar zolang de bewoners denken dat het serieus is zal er nog een boel over gespeculeerd worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
sommige bewoners hebben ook al de optie geopperd dat misschien niemand een homo is
ja, idd...who cares??quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
Gerucht of niet maar ben ik de enige die het een rot zorg zal zijn of er wel of geen homofiel in zit![]()
Nee hoor, mij interesseert het ook geen reet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
Gerucht of niet maar ben ik de enige die het een rot zorg zal zijn of er wel of geen homofiel in zit![]()
jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
Nee hoor, Kribbet. Het gespeculeer is wel leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga naar bed.....
truste allemaal
helemaal eens als het zo is dan is het Chantal maar het is niet zoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel he![]()
[..]
Ik begin dat ergens ook steeds meer te denken ja, mocht het toch waar zijn blijf ik bij Chantal
Nope, nog geen geld gehad volgens mij, ik denk dat dat morgen komt ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:59 schreef Dynabite het volgende:
Heeft Roel dat geld nu al gehad en verstopt? en zoja waar?
quote:
Het geeft wel weer leuke paranoia ideen op de streams de komende dagen! Beter dan dat suffe studerenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Roel denkt dat het Menno is.
Dido denkt dat het Ingrid is.
Doeg, Coos.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
Even een uurtje weg.
Hopelijk kom ik op tijd thuis om Roel en Dido heftig bezig te zien.![]()
![]()
hij had die stijve piem0l dus niet van die twee vrouwen, maar van joost die ook in dat bad lagquote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft Menno niet zien tongen in bad overduidelijk
Dido is ook niet overtuigd.
[afbeelding]
vertel! heb ik gemistquote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef Taurus het volgende:
Pfff ik zag net pas allemaal wat Tanja flikte zeg.. Wat 'n muts!!![]()
Ik hoop dat ze enorm veel genomineerd wordt, als dat weer niet gebeurt dan vind ik 't wel heel raar.
Wat zei Roel nou precies tegen haar voor lulligs, wat zij de druppel vond (de druppel van wat in godsnaam, ze kan gewoon 0 kritiek verdragen)
En dat is grappig waarom?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ze praten er echt heel serieus over
Andere stream proberen? 1 stream staat idd heel zacht en de stream die ik beluister staat prma.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
Snapt iemand waar dido en roel het over hebben?
Die gozer spreekt zo zacht.
Het zou wel erg zijn als ze hier trammelant over krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Moet je geen voetbal kijken Scan?..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Zie streamverslagenquote:
Ik hoop dat als het waar mocht zijn (wat ik dus niet geloof) die persoon er klaar voor is om naar buiten te komenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee hoor, Kribbet. Het gespeculeer is wel leuk om naar te kijken.![]()
Ik zette het geluid ook al wat harder.Maar ze zit gewoon een beetje Roel te stangen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Er is iets wat jij niet weet en ik wel weet, maar niet mag zeggen"
wishfull thinkingquote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ging Tanja niet ook naar huis?![]()
Ja hij huilde van blijdschap! Dat noem je nou emoties! "Hij zei iets van Ik heb hier gewoon een fucking wereld reis mee verdient".quote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef Knurkie het volgende:
zag ik Roel trouwens huilen om die 10.000 in de DBK ?
Er is dus geen homo, maar BB wilde ze alleen weer aan het speculeren hebben. Dat was toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
En dat is grappig waarom?Weet Fok weer wat meer dan wat ze in 't huis weten.. ?
Nou gewoon dat ze eerst zo lomp met al dat eten om ging, en toen zei Roel er iets van, en toen is ze 'n peuk gaan roken en heeft ze de weekopdracht verneukt.quote:
Dido weet dat Menno een stijve kreeg van haar tijdens het feestje. Maar dat zou ze nooit meer tegen iemand zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:05 schreef Djoj het volgende:
Dido is vals zeg...
"ik weet iets waar ik absoluut niets over mag zeggen"
Roel: wat dan?
Dido: daar mag ik niet over praten, heb ik een belofte over gedaan.
pffff, hou dan ook je smoel dicht...
ik zat de internet uitzending te kijken ( deed een poging) maar hoorde opeens gesnik keek om en zag hem huilen over het geldquote:Op donderdag 29 september 2005 23:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja hij huilde van blijdschap! Dat noem je nou emoties! "Hij zei iets van Ik heb hier gewoon een fucking wereld reis mee verdient".
Maar waar heeft hij geld verstoptquote:Op donderdag 29 september 2005 23:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja hij huilde van blijdschap! Dat noem je nou emoties! "Hij zei iets van Ik heb hier gewoon een fucking wereld reis mee verdient".
Vooral tussen roel en dido lachen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
ZO IS DAT!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:06 schreef cuall het volgende:
Oh Roel zegt net dat Menno nooit mee praat als er over seks wordt gepraat, nou das het bewijs, mannen die niet over seks praten zijn geen echte mannen
Is ze nou alleen?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie nog steeds in de stress in de badkamer.
ze gaan er serieus op in, hadden ze van BB verwacht.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef Bocaj het volgende:
Stream 3 wordt leuk....
Das waar ook...blijft het feit dat ze een muts is, maar dat was geen nieuws denk ik..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido weet dat Menno een stijve kreeg van haar tijdens het feestje. Maar dat zou ze nooit meer tegen iemand zeggen.
Haar twee zusjes zijn nog veel lekkerderderquote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Er is iets wat jij niet weet en ik wel weet, maar niet mag zeggen"
Echt niemand heeft daar screenshots vanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haar twee zusjes zijn nog veel lekkerderder
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef witste het volgende:
Menno heeft een stijve gehad, wheheeee!
Die ene die vanavond aan het woord was, is toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Dido.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Echt niemand heeft daar screenshots van![]()
ja echt hihi Bridget zei dat het een gerucht is maar omdat ze elke keer van die complotten bedenken gooien ze er een zelf inquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Is er nu echt gezegd tijdens de Live dat ze een gerucht het huis in zouden gooien?
Ik dacht o.a. door Scan dat ik dat gemist had, maar het topic hierover verloopt ook vrij serieus.
Nee, dat is zo niet gezegt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Is er nu echt gezegd tijdens de Live dat ze een gerucht het huis in zouden gooien?
Ik dacht o.a. door Scan dat ik dat gemist had, maar het topic hierover verloopt ook vrij serieus.
Die is niet verbouwdquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ene die vanavond aan het woord was, is toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Dido.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |