Menno of niets.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ze over 48 uur wel eens horen als er niemand homo blijkt te zijn...
Naar nieuw-zeelandquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik zou me kappot schamen als dat mijn kind was
ik zou echt niet in de studio gaan zitten ik zou emigreren
Tanja's verspreking zat in de top drie, haar moeder moest volgens mij een glaasje water hebbenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zegt eigelijk al genoeg over dr familie idd...geen wonder dat ze zo isquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die moeder kan zich nog eerder schamen, die geeft haar zwangere dochter voor BB op.
![]()
Die 2 zaten daar met een voldane blik van "BB zorgt voor onze dochter, heerlijk, werk uit handen genomen..."quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Djoj het volgende:
Ik verbaasde me echt om Tanja haar ouders...
Wat een bulshit om het op de hormonen te gooien, en dat ze het nog durfde te zeggen zonder blikken of blozen...ze heeft het echt niet van een vreemde, ik zou me kapot schamen als het mijn dochter was, had haar eigenhandig uit dat huis gesleurd...
Het ging mij niet eens inhoudelijk om wat er gezegd werd, het ging mij om het feit dat ze achter zijn rug om over hem zat te lullen...dat stak mij...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat voor dingen heeft hij gezegd dan?
Ik moet ook geen jongen die mij gaat vertellen wat en hoe ik iets moet dragen hoor.
Dan kan Ralph nog zo'n schatje zijn, dat is gewoon eeneigenschap.
Moet je een hond kopen, kun je hem africhten.
Ja daar snap je toch niks van, hoe dom kan je zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef Kolomo het volgende:
Gek idd dat die moeder van Tanja zei dat ze zichzelf was. Ik zou daar voor mijn part een potje over liegen als ik dit zo op tv zag....
ik vond het ook wel flink van die mensenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef Knurkie het volgende:
op een ding na ze vonden dat ze niet zo veel at....quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die 2 zaten daar met een voldane blik van "BB zorgt voor onze dochter, heerlijk, werk uit handen genomen..."
![]()
Het is lachwekkend hoe serieus de bewoners er over speculeren.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil ze over 48 uur wel eens horen als er niemand homo blijkt te zijn...
ach het is niet de eerste achterlijke uitspraak van die crackteef dus ...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zou wel willen dat ze lesbisch was
Begreep ik dat goed???
Shurendy ws ook , had hem een hoop gezeik gescheeldquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Begreep ik dat goed???
ja. da's een heleboel minder moeilijk gedoe denkt ze.......quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Begreep ik dat goed???
ik snap echt niet dat BB haar heeft uitgezocht. Waren er geen betere kandidaten?Of vonden ze haar door haar slechte eigenschappen (roken ed) juist een ideale interessante kandidaat?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die 2 zaten daar met een voldane blik van "BB zorgt voor onze dochter, heerlijk, werk uit handen genomen..."
![]()
Dat zou fijn zijn, eerste exit is over 2 weken en daar is nog een plekje vrij voorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef mamapan het volgende:
Tanja heeft pijn in haar buik, heeft haar broek half open: Zijn de Weeën begonnen????
Hummie geniet vastquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Menno vindt het hele spelletje in ieder geval niet tof.
Dat straalt ie helemaal uit
Ze heeft idd continu harde buiken en ook Linda zei vanmiddag al * Hey Tanjaaaa, je buik is ingedaaldquote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef mamapan het volgende:
Tanja heeft pijn in haar buik, heeft haar broek half open: Zijn de Weeën begonnen????
Ouders wilden er niet over praten.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja's verspreking zat in de top drie, haar moeder moest volgens mij een glaasje water hebben
Ze was er niet blij mee, die insinuatie (of per ongeluk uitgekomen waarheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |