Dat busje is van de Pliesie.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
Strak plan TLK, maar goed, wat doe je als je eenmaal buiten bent? Je hebt dat busje toch wel gepantserd met oude vuilnisbakken om m kogelvrij te krijgen?Ik bedoel, de politie zal alles in het werk stellen om zo'n levensgevaarlijke terrorist weer in de cel te krijgen
Zodra bekent is wanneer hij voorkomtquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:50 schreef Echo99 het volgende:
TLK![]()
Ik ben aanwezig. Wannneer gaan we?
Jij hebt te vaak Vet Hard gekekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat busje is van de Pliesie.
Ikga met een elastiek naar beneden pik Yildiz op en dan zo terug naar de heli.
Ok Dos37 als co-pilootquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef BrauN het volgende:
Dus ik moet helicopterpiloot zijn? Ach, als dat hetzelfde is als autorijden, plus een knopje voor omhoog/omlaag, dan is het vast te doen.
Ik wil trouwens graag Dos37 als co-piloot hebben, voor de communicatie met de luchtverkeersleiding en de grondtroepen.
Ik heb er nu al zin in.
Dit moet dus naar General Chat !quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:49 schreef DaveMasteR het volgende:
Donner kijkt weer meeZe draaien overuren zo.Want wat is echt en wat is onzin op Fok! , he Yildiz!
Hey collegaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:56 schreef Thieske het volgende:
Hoi ik ben agent. Jammer voor jullie maar ik zal het plan doorvertellen aan m'n collega's zodat er een peleton extra ME'rs opgeroepn kan worden.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef Boeman het volgende:
zit er geen plisie opt dak?
zonee:
"Ich liebe es wenn ein Plan funktioniert!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |