Heb jij MSN?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dank je, als mensen nog wat willen weten gewoon vragen![]()
16 november. Sorry. Zei alle consoles. Moest zijn 'alle platforms'quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... hoe zit 't dan met de pc versie
Daarom maakte ik het gelijk even goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay. Ik schrok alIk dacht namelijk pc ook op de 16e, maar je maakte me aan 't twijfelen
En krijg je tijdens het racen ook politie achter je aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens de 3 gamemodus zijn;
- Timetrail (in een circuit zo snel mogelijk een rondje lappen zonder tegenstanders, nadat je een goede tijd hebt neergezet, krijg je een menu met "You are first, now get rid of the police in 1 minute, waarna dus de gehele stad unlocked is en je overal heen kan op de politie kwijt te raken)
- Circuitrace (3 tegenstanders, als eerste finishen waarna je 1,5 minuut krijgt om de politie kwijt te raken.)
- Dragrace (1 tegenstander, wederom als eerste finishen en nu krijg je 2 minuten om de politie kwijt te raken.)
Elke keer komen er dus 30 seconden bij om de politie kwijt te raken.
Naja zal zo even foto's maken en hier neer zetten.
Edit; de namen van de modus zijn ingame wel anders maar komen simpelweg op het bovenstaande neer.
Het is een demo héquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef babba het volgende:
[..]
En krijg je tijdens het racen ook politie achter je aanOf alleen maar erna
Lijkt me best saai als je alleen maar na het racen van de politie af kan komen
En NFS6: Hot Pursuit 6quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef babba het volgende:
[..]
Wat ik ook erg hoop is dat je ook zelf de politie kan zijn net als in NFS3: Hot pursuit
Die heb ik nog steeds nooit uitgespeeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En NFS6: Hot Pursuit 6 2Trouwens, ik heb NFS6 weer eens geinstalleerd. Heerlijk gewoon!
Bij de races die ik gespeeld heb is het alleen maar erna. Dus niet tijdens het racen/draggen etc zelf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef babba het volgende:
[..]
En krijg je tijdens het racen ook politie achter je aanOf alleen maar erna
dat klinkt wel gaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bij de races die ik gespeeld heb is het alleen maar erna. Dus niet tijdens het racen/draggen etc zelf.
Niets doet? Schiet je er alleen maar op?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat klinkt wel gaar
ik hoop dat ze dat met de politie wel een beetje leuk uitgewerkt hebbenbij games als driver en gta vond ik het maar irritant.. dat gezeik iedere keer
wat helemaal erg is, is als ze ook achter je aankomen terwijl je niets fout doet
dat mag echt niet
Er is een demo van/voor de Xbox 1 versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demo, zoniet, wanneer is die voorspeld?
Volgens mij krijgt Europa niet eens een demo. De demo van NFS:U2 is ook allang uitgeweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demo, zoniet, wanneer is die voorspeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |