quote:
bullet timequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef Morthill het volgende:
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:15 schreef donald_dick het volgende:
baggergame!
ik vertel toch iets, of is het luchtledig wat ik posttequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Als je niets kom vertellen hoef je niets te posten hoor
Hij stuurt prachtig! Althans de Lexus IS300 met toolboothquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef LoggedIn het volgende:
het geluid is wel in orde hooralleen de besturing.. tja.. de auto stuurt nogal ver door
maar dat met die politie is wel kewl hoor
Ik heb geen problemen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja.. ik dacht dat EA de demo zo laat uit had gegeven omdat ze de fouten eruit wilden halen
[afbeelding]
Let me see @ gamershell?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede locatie gepakt? NL, 1000Mbit verbinding, max 500 conn.
Ramen gaan kapot, je lag beschadigd, en dat was het. Maar de politie is echt helemaal kapotquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ramen zijn kapot...maar de rest van je auto niet. Toch geen schademodel dus?
Hmm k heb wel de goede gepakt maar die zit ook al nokkie vol..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede locatie gepakt? NL, 1000Mbit verbinding, max 500 conn.
557.4MBtjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat weegt die demo eigenlijk qua MB's?
Damn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
557.4MBtjes.
550 MBquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat weegt die demo eigenlijk qua MB's?
Ja, ipv boost kun je nu als je uit de bocht dreigt te vliegen ff bullet time aanzetten waardoor je die bocht alsnog prachtig kunt nemen. Alsof de game nog niet makkelijk genoeg wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bullet time
maar je gaat er wel hard overheen.. de vorige nfs games waren toch altijd (behalve nfshp2) dik in orde, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie zo slecht is
nou ja.. over 20minuutjes istie klaar met downloaden.. dan maar ff kijken
Niet zeuren, je hebt ook nogsteeds NOS!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ipv boost kun je nu als je uit de bocht dreigt te vliegen ff bullet time aanzetten waardoor je die bocht alsnog prachtig kunt nemen. Alsof de game nog niet makkelijk genoeg was![]()
Dat verandert echt helemaal niks aan de treurige situatie dat een game die al vrij simpel uit te spelen was op normal, nu nog veel makkelijker is geworden. Crashen is gewoon een kunst geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt ook nogsteeds NOS!
Hier weer een paar screens
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0101.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0303.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0330.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij is perfect. Dus ik hoef niet te klagen. Heb alle games van NFS gespeeld, en vind deze echt de beste.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat verandert echt helemaal niks aan de treurige situatie dat een game die al vrij simpel uit te spelen was op normal, nu nog veel makkelijker is geworden. Crashen is gewoon een kunst geworden.
Waar is de uitdaging, waar is de diepgang. Nee, het moet cool en simpel zodat iedereen vette moves kan maken en zeggen, ik own![]()
Ik vind Porsche 2000 nog steeds beter dan alles wat daarna is gekomen. Wat mij betreft is Hot Persuit nog steeds de beste die er is. 2 was ook mooi, met dino's rijdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is perfect. Dus ik hoef niet te klagen. Heb alle games van NFS gespeeld, en vind deze echt de beste.
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind Porsche 2000 nog steeds beter dan alles wat daarna is gekomen. Wat mij betreft is Hot Persuit nog steeds de beste die er is. 2 was ook mooi, met dino's rijden
Tis zoals ik hier al eerder zei, ieder zijn smaak.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef H-blast het volgende:
help mij alsjeblieft aan een goede download site, ipv te discussieren welke nfs nou de beste was :S
Doetni (puntjes)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:28 schreef Fillipe het volgende:
ftp://ftp.snt.utwente.nl/...wanted/demo/nfsmwdemo.exe
Laat maar al gevonden
Een torrent is hier te downloaden: http://www.filerush.com/download.php?target=nfsmwdemo.exequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan hem echt nergens vinden, links??? :|
quote:Op 11-11-2005 @ 15:03 schreef RDJ134:
Ik verwacht minimaal een gratis drankje morgen van de fok crew op de PUGA. Hier wat mirrors:
3dgamers
EA
File Planet
FileRush
Worthplaying
FileShack
GG Mania
4PLayers
Filefront
Gamestar.de
Daddeln
Gbase
*update*
Filecloud
Filenuts
Gamestar.hu
Gamesurf
VGPRO
*update*
FTP UT
Gamedemos.de
Gamespot
GameDaily
NFS Action
Computergames.ro
Edgefiles
NFSScene(torrent)
*update*
TGMOnline
K-Files
Gamewelt
HREJ
Bonusweb
Fragland.be
En als je nou die demo niet meer kan downloaden weet ik het ook niet meer![]()
ik zit hier op me stage en ik heb nog nooit zo graag naar huis gewildquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef nlboy het volgende:
WOW! Wat een vette demo zeg!
Ik had niet gedacht dat ie zo vet was, want ik vond zelf NFS:U 1&2 minder.
Ook heerlijk die vrijheid tijdens het racen, gewoon lekker je eigen gang gaan.
Jammer dat er bij de demo geen 5.1 support is, maar nu klinkt het al geweldig.
Alleen beetje jammer dat de demo tijdens het racen letterlijk gecrasht is...
Qoot thanks, die tweede gata nu met 118 kb/s, nadat bij dei andere de agina niet kon worden weergegeven voor de 16de keer vandaag...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Een torrent is hier te downloaden: http://www.filerush.com/download.php?target=nfsmwdemo.exe
En hier kun je 'm ook downloaden: ftp://ftp.snt.utwente.nl/(...)d/demo/nfsmwdemo.exe
[..]
http://www.eagames.com/nfs/mostwanted/us/index.jspquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:30 schreef H-blast het volgende:
kan je het intro filmpje ergens online zien?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:19 schreef Mikkie het volgende:
gvd... m'n download is geflipt, en al die mogelijke locaties zijn vermoerd door drukte en/of registration.
quote:
quote:
hm die foutmelding had ik ook net, na de 2e keer dat ik hem had opgestart en na de eerste race die ik daar van gedaan had... hmmquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja.. ik dacht dat EA de demo zo laat uit had gegeven omdat ze de fouten eruit wilden halen
[afbeelding]
Same here.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
[afbeelding]
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:04 schreef Klonk het volgende:
racegedeelte zuigt
pursuitmode is leuk (alleen de vraag is voor hoe lang...)
lijikt me stug, het spel ziet er al zo compleet uit en de releasedate is al zo dicht bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien dat de volledige versie veranderd.
Je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijikt me stug, het spel ziet er al zo compleet uit en de releasedate is al zo dicht bij![]()
Ik hoop het, maar ja...het merk EA zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien dat de volledige versie veranderd.
hehequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat ik het in dit geval wel weet![]()
met liefdequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
hehe
Kunnen wij hem even volspammen? Moet zo weg en heb deel 3 al klaar staan
Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Ben benieuwd of het wat is en ik kan gelijk mijn nieuwe systeem eens testenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef babba het volgende:
Ik ben hem nu pas aan het downloaden, hopelijk kan ik hem vanavond nog spelen
Die demo bestaat al een tijdje. Hij is alleen pas net uitgebracht. Er zijn nogal wat mensen aan het testen geweest dus problemen en veranderingen zijn er bij de officiele release wel uitgehaald.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijikt me stug, het spel ziet er al zo compleet uit en de releasedate is al zo dicht bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |