Dat is wel verkoopbaar volgens mijquote:Jan-Melis Zwartkruis (78238297)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 790
Loon: 2 255 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
misschien krijg ik daar net mn 20k investering uitquote:Jan-Karel Heering (78257256) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 563 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:29 schreef The_Hives het volgende:
mn yp:
[..]
misschien krijg ik daar net mn 20 22k investering uit
ik verdien nog niet veel met thuiswedstrijden...laatste keer iets van 9000 geloof ik, zal vanavond wel iets meer zijn...heb ook nog maar 134 fanclubleden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:57 schreef ScudRaket het volgende:
Hoe zit het met thuiswedstrijden? Hoeveel verdien je met kaartverkoop? Zit je stadion vol?
1 dokter, 1 fysio, 1 keeperstrainer, een paar woordvoerders, en een paar assistent-trainers...en aangezien ontslaan ook weer 1500 kost hou ik ze maarquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef truSteh het volgende:
15000 aan personeel? wat heb je dan zoal
En in het begin draai je bijna altijd verlies, tenminste ik iig wel
Ik geef bijna het 3-voudige uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef truSteh het volgende:
15000 aan personeel? wat heb je dan zoal
En in het begin draai je bijna altijd verlies, tenminste ik iig wel
Zorg iig dat je 10 woordvoerders hebt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1 dokter, 1 fysio, 1 keeperstrainer, een paar woordvoerders, en een paar assistent-trainers...en aangezien ontslaan ook weer 1500 kost hou ik ze maar
juist niet. Dat kan hij nu niet betalen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Zorg iig dat je 10 woordvoerders hebt.
te veel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:12 schreef komrad het volgende:
hives, 1.5M vind ik te veel hoewel je het er wel voor krijgt denk ik
Dat levert zijn geld wel weer op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist niet. Dat kan hij nu niet betalen.
ik heb trouwens ook 40k per week aan personeel
ik heb een paar maanden bewust rood gestaan omdat ik bezig was met trainees. Ik had de zekerheid dat ik uit de rode cijfers kon komen wanneer het nodig was, en de rente die ik hierdoor moest betalen woog niet op tegen komende baten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef Abbadon het volgende:
10 woordvoerders???
is rood staan trouwens erg, of kan dat wel een tijdje?
echt niet. Dat gaat nooit zo snel dat je daarmee die 15k kosten per week kan verantwoorden.quote:
als jij een formi def voor 1M van me wil kopen wil ik wel een bod op je MF doen hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
te veel?voor een formi def betaal ik al bijna een miljoen
Hij staat er nu trouwens voor 1,25 miljoen op. Ik hoop dat hij wat extra oplevert door naast goed def ook matig passen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |