Theo Maassenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef DjDev het volgende:
Die ene uit eindhoven is wel grappig
Hij is wel goed, maar soms heb ik echt zo iets van hou eens op met dat geschreeuw!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef Croupouque het volgende:
Hans Lebbis is grappig als hij zich druk maakt, en hij heeft altijd gelijk.
Verder ben ik niet zo dol op cabaretiers.
http://www.engeburen.nl/mp3/index.html en dan Pizza Calzone: GEWELDIG!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Hanneman het volgende:
Ik stel voor om in dit topic de leukste cabaretiers op te sommen inclusief een korte motivatie.
- Enge buren (engelse liedjes grappige vertaald naar het nederlands, leuke sketches)
- Najib Amhali (o.a. het stuk over hoersubsidie is geweldig)
Nu jullie!![]()
Die kende ik alquote:Op donderdag 29 september 2005 21:11 schreef Hanneman het volgende:
[..]
http://www.engeburen.nl/mp3/index.html en dan Pizza Calzone: GEWELDIG!!!![]()
Ze zijn echt goed! Iemand weleens naar een show van hun geweest?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kende ik almaar "Bapao", "Hazes", "Kinderen" en de rest niet.
![]()
Hij is inmiddels weer aardig opgeknapt. Hij doet mee in een Twentse soap-/dramaserie van TV Oost, die misschien ook wel een keer landelijk wordt uitgezonden als het in Overijssel een succes wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
De show van Herman Finkers, die niet veel later was, viel een beetje tegen na die geweldige show van Van 't Hek... Finkers kan ik echter wel ontzettend waarderen... Jammer dat 'ie ziek is geworden... Dat schijnt helaas alleen met leuke en lieve mensen te gebeuren.
Klaas van der Eerden bedoel je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:30 schreef Bjoro het volgende:
om ff een redelijk onbekende te posten:
Klaas vd Heerden, geniaal met beatbox en zang afgewisseld met leuke opmerkingen !
Ik vraag me af hoeveel hij zelf schrijft...quote:
Ik heb 'm 3x gezien en alle drie de keren precies dezelfde 'show'.quote:Op maandag 3 oktober 2005 06:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel hij zelf schrijft...
'k heb hem stukken zien doen die dus door Guzman al op het Leids Cabaretfestival werden vertoond.
(En Guzman deed 't beter en leuker)
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Voor mij is dat overduidelijk Theo Maassen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |