abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31035662
Vertel ze eens hier

Omdat sommige mensen hier zo zitten te treuren dat het over is met hun relatie, kunnen er vast ook heel erg veel voordelen en leuke dingen aan vrijgezel zijn zitten.
Ik vin wel leuk om te horen

Of vertel bijvoorbeeld hoe je nadat je relatie uit was leuke dingen hebt meegemaakt doordat je weer vrij was te doen wat je wou.
pi_31035775
Verkapte singles reeks
  donderdag 29 september 2005 @ 19:39:50 #3
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_31035814
grootste voordeel: vrijheid blijheid.. Doen en laten wat je wil, zonder je zorgen te maken of je het kan maken, en zonder uberhaupt maar te hoeven denken aan iemand anders.. UItgaan krijgt weer eeen hele nieuwe dimensie, omdat echt kan losgaan.. Tot het punt dat er serieus niet een moment is dat je moet gaan nadenken waar je mee bezig bent..
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_31035825
Voordelen plenty nadelen nog meer!

Je ziet nooit iemand een topic in R&P openen met 'Kut ik heb sinds een week een vriendin!'
  donderdag 29 september 2005 @ 19:40:32 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31035839
Meer tijd voor mn vrienden, geen verantwoordelijkheden, je kunt schuin liggen in je bed Flirten met anderen zonder schuldgevoel, lekker je eigen gang gaan, eten wat je wilt ipv rekening houden met, meer tijd voor je carriere, Geen gevoel hebben dat je vastzit of in een sleur.

Dat waren er een paar alvast
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 29 september 2005 @ 19:40:55 #6
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31035852
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
Verkapte singles reeks
daar dacht ik direct aan
  donderdag 29 september 2005 @ 19:43:36 #7
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31035960
* Grimm mist het schuin liggen
pi_31035967
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:

[..]

daar dacht ik direct aan

Nieuw begin?
  donderdag 29 september 2005 @ 19:45:43 #9
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31036034
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Nieuw begin?
van het einde?

oe wat ik ook zeker niet mis als ik vrijgezel ben, is zijn kleren wassen, zijn vrienden onderhouden etc..
  donderdag 29 september 2005 @ 19:47:14 #10
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31036085
wahaha zijn vrienden onderhouden? met wat voor vent ging jij uit?
pi_31036115
Laten we er een stelling tegenaan gooien.
For great justice!
  donderdag 29 september 2005 @ 19:49:46 #12
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31036178
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef Grimm het volgende:
wahaha zijn vrienden onderhouden? met wat voor vent ging jij uit?
Hij woonde bij mij.
Dwz eten verzorgen, drinken etc..
Biedt jij je gasten dan niets aan?
  donderdag 29 september 2005 @ 19:50:53 #13
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31036226
ja natuurlijk wel, maar waren het gasten of kwamen ze elke dag over de vloer?
  donderdag 29 september 2005 @ 19:53:37 #14
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31036357
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Grimm het volgende:
ja natuurlijk wel, maar waren het gasten of kwamen ze elke dag over de vloer?
Zowat om de dag, maar dan nog...
Lijkt me niet meer dan logisch
  donderdag 29 september 2005 @ 20:02:02 #15
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31036671
nou ja, ik zal ook even mijn puntjes opnoemend die ik altijd t'lekkerst vond zeg maar

helemaal vrij zijn in wat je doet en wanneer je dat doet, geen rekening met niemand hoeven te houden! (totdat je iemand ontmoet die je leuk-leuk vind en dan vind je dat niet meer erg op een of andere manier)
pi_31036725
.lekker aan chickies in de stad zitten zonder problemen te krijgen
.waarom zou je een punt nou weer achter de zin moeten zetten?
pi_31036755
Stelling: Singles werken meer omdat ze geen rekening hoeven te houden met de ander
  donderdag 29 september 2005 @ 20:09:35 #18
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31036935
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef ctrl_fuck het volgende:
.lekker aan chickies in de stad zitten zonder problemen te krijgen
met toestemming neem ik aan
pi_31036974
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:

[..]

met toestemming neem ik aan
.van mijn vriendin die ik niet heb?
.waarom zou je een punt nou weer achter de zin moeten zetten?
pi_31036987
totale vrijheid
pi_31036995
Ja oh, wat lekker enzo.
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
  donderdag 29 september 2005 @ 20:17:15 #22
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31037221
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef ctrl_fuck het volgende:

[..]

.van mijn vriendin die ik niet heb?
van die dames waar je aanzit
pi_31039072
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:40 schreef Mukie het volgende:
Meer tijd voor mn vrienden, geen verantwoordelijkheden, je kunt schuin liggen in je bed Flirten met anderen zonder schuldgevoel, lekker je eigen gang gaan, eten wat je wilt ipv rekening houden met, meer tijd voor je carriere, Geen gevoel hebben dat je vastzit of in een sleur.

Dat waren er een paar alvast
pi_31040461
Ik kan een vriendin hebben en nog steeds geen last hebbe van jullie zogenaamde voordelen. Wat een onzin, een vriendin pikt je normale leven niet in hoor, ze breidt het uit.
pi_31040606
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:36 schreef dady het volgende:
Ik kan een vriendin hebben en nog steeds geen last hebbe van jullie zogenaamde voordelen. Wat een onzin, een vriendin pikt je normale leven niet in hoor, ze breidt het uit.
Tuurlijk mee eens , maar als je vrijgezel bent dan zijn sommige dingen toch anders
pi_31040751
Zijn er nadelen dan ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_31040807
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef Laila81 het volgende:

[..]

Tuurlijk mee eens , maar als je vrijgezel bent dan zijn sommige dingen toch anders
Het ligt natuurlijk ook heel erg aan je vriendin, maar ik hoef geen vriendin die niet met me vrienden overweg kan en een huismus is. Dan heb je ook geen nadelen, ik hoef niet de hele avond klef met me vrienidn in de stad te staan, maar ik ga dus zeker niet op donderdag-, vrijdag-, of zaterdagavond met me vriendin thuis zitten een film kijken .
pi_31040907
Er is tenminste niemand die zeurt als je dezelfde onderbroek voor de derde achtereenvolgende week aandoet, de wc maar één keer per dag doortrekt of je tanden alleen poetst als de etensresten zichtbaar zijn.
pi_31041035
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:48 schreef Croupouque het volgende:
Er is tenminste niemand die zeurt als je dezelfde onderbroek voor de derde achtereenvolgende week aandoet, de wc maar één keer per dag doortrekt of je tanden alleen poetst als de etensresten zichtbaar zijn.
Dat wilde ik nou net gaan zeggen

Het voordeel van vrijgezel zijn? Geen idee, ik wil geen relatie waarin ik moet inleveren op m'n vrijheid, dus wat dat betreft is vrijgezel zijn niet anders.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_31041362
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Het voordeel van vrijgezel zijn? Geen idee, ik wil geen relatie waarin ik moet inleveren op m'n vrijheid, dus wat dat betreft is vrijgezel zijn niet anders.
Inleveren moet altijd in een bepaalde mate. In een relatie, maar ook in gewone vriendschappen zul je je altijd een beetje moeten aanpassen aan de ander.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_31041397
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:52 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat wilde ik nou net gaan zeggen

Als je een relatie hebt lever je automatisch toch een beetje vrijheid in, uiteindelijk moet je toch rekening houden met die ander. En sommige dingen kan je gewoon niet doen als je een relatie hebt.
pi_31041483
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef Laila81 het volgende:

[..]

Als je een relatie hebt lever je automatisch toch een beetje vrijheid in, uiteindelijk moet je toch rekening houden met die ander. En sommige dingen kan je gewoon niet doen als je een relatie hebt.
Wat zou ik niet kunnen doen?
het is maar net wat je afspreekt. Ik weet wat ik wil en wat ik niet kwijt wil en als de ander het daar iet mee eens is is het gewoon jammer, want ik ben momenteel weinig bereid wat in te leveren.
Ik zie een relatie dan ook op een wat minder dan traditionele manier dan gemiddeld schijnt...
50.000 O+
  donderdag 29 september 2005 @ 22:07:42 #33
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31041600
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef MissMSX het volgende:

[..]

het is maar net wat je afspreekt. Ik weet wat ik wil en wat ik niet kwijt wil en als de ander het daar iet mee eens is is het gewoon jammer, want ik ben momenteel weinig bereid wat in te leveren.
Ik zie een relatie dan ook op een wat minder dan traditionele manier dan gemiddeld schijnt...
Dus jij denkt niet aan je vriend(in) wanneer je een afspraak om wat te gaan eten met vrienden.
Gaat en staat wanneer je maar wilt, waar je maar wilt. Houdt geen rekening met zijn of haar gevoel?

Dat heet geen relatie, maar een sexrelatie dan
pi_31041759
Single zijn heeft alleen maar voordelen:
- genoeg ruimte in bed
- niemand die je dekens steelt
- niemand die je stoort als zielig eenzaam in een hoekje zit te huilen
- geen gezeur om seks als je lekker met een biertje achter de computer zit te fok!ken op zaterdagavond.
For great justice!
  donderdag 29 september 2005 @ 22:15:36 #35
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_31041875
- Geen gezeik om een smsje terug.
- Lekker stappen met de maten, zonder gezeik.
- Elke vrouw is een potentieel slachtoffer.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_31041966
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dus jij denkt niet aan je vriend(in) wanneer je een afspraak om wat te gaan eten met vrienden.
Ik ga er niet m'n afspraak om verzetten of hem altijd speciaal uitnodigen nee. Waarom zou ik? Heeft hij zelf geen leven en vrienden??
quote:
Gaat en staat wanneer je maar wilt, waar je maar wilt.
Yup, wat is daar mis mee?
quote:
Houdt geen rekening met zijn of haar gevoel?
Dat wel, maar iemand die om vanalles en nog wat gaat lopen miepen ben ik liever kwijt dan rijk... get a life zeg maar...
quote:
Dat heet geen relatie, maar een sexrelatie dan
Dat is JOUW definitie van een relatie. Ik weet heel goed het verschil tussen een relatie en 'just sex'. Iedereen beleeft dat anders en er zal vast wel iemand rondlopen die er net zo over denkt als ik en dan hebben wij 't leuk met z'n tweeen en apart.
50.000 O+
pi_31041979
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:53 schreef Mukie het volgende:

[..]

Mwoh, als ze echt op visite komen kan je dat wel doen, maar als ze alleen maar voetbal komen kijken of slap ouwehoeren zou ik het ze toch echt zelf laten pakken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31042019
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het is inderdaad net wat je afspreekt maar toch lijkt me dat je rekening moet houden met die ander. Waarom zou je anders een relatie hebben?
pi_31042084
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:53 schreef Mukie het volgende:

[..]

Als iemand om de dag bij me thuis zit dan weet hij vast de koelkast ook wel zelf te vinden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 29 september 2005 @ 22:21:23 #40
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_31042089
RElatie REkening houden REsponsibility (verantwoordelijkheid liep nl niet zo lekker)
pi_31042151
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef Laila81 het volgende:

[..]

Het is inderdaad net wat je afspreekt maar toch lijkt me dat je rekening moet houden met die ander. Waarom zou je anders een relatie hebben?
Voor mij is een relatie lol hebben met de ander en ook absoluut voor elkaar zorgen, maar het is niet te omschrijven waar de lijn ligt tussen de vrije wil om bv voor iemand te zorgen en het moment dat het als een verplichting gaat voelen.
50.000 O+
pi_31042346
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Voor mij is een relatie lol hebben met de ander en ook absoluut voor elkaar zorgen, maar het is niet te omschrijven waar de lijn ligt tussen de vrije wil om bv voor iemand te zorgen en het moment dat het als een verplichting gaat voelen.
Nee oke begrijp een beetje wat je bedoelt, sowiezo is het niet goed als je iets als een verplichting gaat voelen.
pi_31042493
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef Laila81 het volgende:

[..]

Nee oke begrijp een beetje wat je bedoelt, sowiezo is het niet goed als je iets als een verplichting gaat voelen.
Mischien voel ik al snel dingen als een verplichting
Maar ik hou dus niet van die dingen als verplicht meegaan naar verjaardagen en partijen van vrienden/familie van de ander. Of altijd maar moeten zeggen waar je uithangt en met wie op elk moment van de dag. da's geen relatie in mijn ogen, da's verstikking
50.000 O+
pi_31042918
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Mischien voel ik al snel dingen als een verplichting
Maar ik hou dus niet van die dingen als verplicht meegaan naar verjaardagen en partijen van vrienden/familie van de ander. Of altijd maar moeten zeggen waar je uithangt en met wie op elk moment van de dag. da's geen relatie in mijn ogen, da's verstikking
Begrijp wat je bedoeld hihi maar dat hoort toch echt bij een relatie ben ik bang
pi_31043066
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:40 schreef Laila81 het volgende:

[..]

Begrijp wat je bedoeld hihi maar dat hoort toch echt bij een relatie ben ik bang
Kan je me uitleggen waarom dat erbij hoort?
Ik denk namelijk meer dat het algemeen geaccepteerd/verplicht is dat dat erbij hoort. Voegt het daadwerkelijk altijd iets aan een relatie toe? Het is de maatschappij die voorschrijft dat het zo hoort, maar dat druist tegen al mijn gevoel in en ik vind mijn gevoel het belangrijkste. Dat klinkt egoistisch, maar is eerder egocentrisch.
50.000 O+
pi_31043201
Single zijn heeft alle voordelen =/, samen zijn heb ietwat voordelen. Eten is gekookt als je thuiskomt, je hoeft niet schoon te maken en zo voorts.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31043410
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kan je me uitleggen waarom dat erbij hoort?
Ik denk namelijk meer dat het algemeen geaccepteerd/verplicht is dat dat erbij hoort. Voegt het daadwerkelijk altijd iets aan een relatie toe? Het is de maatschappij die voorschrijft dat het zo hoort, maar dat druist tegen al mijn gevoel in en ik vind mijn gevoel het belangrijkste. Dat klinkt egoistisch, maar is eerder egocentrisch.
Uitleggen waarom dat erbij hoort tja...denk dat je wel gelijk hebt dat het een algemeen geaccepteerd/verplicht is dat dat erbij hoort. Houd er zelf ook niet van verjaardagen enzo maar als ik om iemand geef en daar een relatie mee heb dan zie ik dat niet zo snel als een verplichting. Of het daadwerkelijk iets toevoegd is denk ik per relatie verschillend.
pi_31044425
Ahh, een nieuw singlestopic.
pi_31044491
Geen gezeur, is trouwens een groot voordeel.
pi_31050640
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef dawg het volgende:
Ahh, een nieuw singlestopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')