Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.quote:
haha ja die was best gek trouwensquote:Op donderdag 29 september 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kom hem wel een keer afleveren. Zie ook laatste mail van paar dagen geleden.![]()
![]()
Jij houd ook alles bij hequote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.![]()
![]()
PUBSC 142 weg met jett hockey slet oid was mijn idee. en imberr hoef ik niet. en talena.. daar weet ik nog nieks op te verzinnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt niet. Je vindt Imberr ook wel lekker volgens mij, Talena zal je ook niet overslaan en destijds met Jett wist je ook niet van ophouden.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie
[afbeelding]
Ik wil ook...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie![]()
[afbeelding]
Gek?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
[..]
haha ja die was best gek trouwens
wel koel
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef brainster het volgende:
[..]
PUBSC 142 weg met jett hockey slet oid was mijn idee. en imberr hoef ik niet. en talena.. daar weet ik nog nieks op te verzinnen.
Iets om trots op te wezen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:38 schreef freiss het volgende:
Ik heb trouwens de Jannes-ansichtkaarten van de FP-prijsvraag vandaag gekregen
Oh zo. Mwoah.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik krijg niet elke dag zulke mailtjes
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.
maar die heb ik niet en ik krijg wel aandacht dus klopt iets nietquote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Talena heeft grote h00terz dus ik kan me niet voorstellen dat je dat zou weigeren.
Bekijk d'r fotoboek maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Talena grote hooters had... Hoe weet jij dat?
ik lust geen koffie.quote:
Je bent vrouwelijk en online.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef saaw het volgende:
[..]
maar die heb ik niet en ik krijg wel aandacht dus klopt iets niet
Omg!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
* saaw is eating a HUGE chocolate-chip-cookie
[afbeelding]
ook primaquote:Op donderdag 29 september 2005 20:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik lust geen koffie.
ik lust wel een kopje thee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |